*breekt in* Ja, goed van ons he? Dat we de gehele 40 weken hebben mogen uitdragen! Het rommelt vooral 's nachts veel, maar niks zet door. En sja, pijn bij zitten, bij liggen, bij staan, bij lopen, wanneer niet eigenlijk? Nah, ik stel me aan, zolang ik alle houdingen een beetje afwissel is het nog best te doen hoor Ik hoop echt voor jou dat je beebje snel komt! Heb je al met je vk gehad over mogelijkheden voor inleiden oid? Is je buikfoto nog gelukt? *breekt uit*
rebbel heb gestemd. bedankt voor jullie lieve woorden, m'n man vind al lang dat ik me moet ziek melden en staat geheel achter me.
Daantje, pff wat een gedoe zeg. Jij zet je beste beentje voor en doet alles wat je nog kan doen. Geeft duidelijk aan wat je nog wel en niet kan en dan zo'n advies..... Dat snap je toch niet. Nou als ze dan niet willen luisteren dan moeten ze maar voelen he. Als er bij jou eigen arbo arts wel geluisterd wordt zou ik dat nog proberen, maar anders is het tijd om er een punt achter te zetten hoor. Je Beebje, maar ook jou eigen gezondheid gaan dan echt voor tijdens een zwangerschap. Punt uit!
thanks meiden voor het stemmen! @maranka: dank je! ik dacht alleen dat je elke dag kon stemmen maar het is maar een keer per maand.
hihi die Jildou hier is een vriendin van me weer zwanger, leuk leuk! nu kunnen we tenminste wel samen 'zwangeren', bij haar vorige zwangerschap waren wij al anderhalf jaar bezig en was dat ook onze wens om tegelijk zwanger te zijn
Oei Linds dat wordt samen shoppen met je vriendin! LEUK! Hmm, knap zeg van Jildou! dat zou hier nog steeds "pake fiets" zijn. Jasper is zo makkelijk en lui met praten!