Goedemorgen meiden, Daar ben ik weer. Ouders zijn weer weggereden na de koffie. Altijd weer fijn als ik mn huishouden weer terug heb, maar zit ook altijd in een dip als ze weer weg zijn. Beetje traantjes... Ben ook beetje draaiierig in mn buik, blèh.... Nog niks dus bij Maranka, wordt steeds spannender .
Nog twee weken dan toch..... Ach eitje!! *ik denk dat ik nog liever zelf mijn vliezen breek * Maar...... MELD!!! Ga nu naar het ziekenhuis voor de 41 weken afspraak bij de gyn. Krijg een echo en een ctg. Tot later...
Nee hoor meis, ga maar gewoon lekker bevallen Succes in het zkh! (lekker uurtje naar t hartje van ukje luisteren ).
Trouwens veel moeite gehad om het geheim te houden. Heb druivensap ipv rode wijn gedronken en daar de hele avond aan genipt. Vanmorgen vond mijn moeder het nodig om het afvalbakje in de badkamer te gaan legen waar de verpakking van de cd test in zat, ieks! Ze heeft vast wel iets door....
Jannegie, knuff! Altijd weer lastig als je ouders weer naar huis gaan.. En oei spannend, hopenlijk had je mams niets door, maar als ze iets gezien heeft zal ze het wel niet zeggen.. Zo hier weer terug uit het ziekenhuis. Jasper vond al dat wachten maar niets, dus Paranka kon helaas niet bij de echo zijn en ook het gesprek bij de gyn was hij meer met Jasper bezig dan dat hij mee kon luisteren. Grrrr. niet echt goed voor mijn humeur... Maar de ctg was prima, zag er goed uit. Beebje was veel aan het bewegen waardoor het hartje regelmatig even niet te meten was. hihi. Daarna door naar de echoscopiste. Er is een groeiecho gemaakt en ze heeft gekeken of er genoeg vruchtwater was. Beebje wordt nu geschat op 3650 gr. buikomvang was wat groot. Ik heb niet veel vruchtwater meer, maar nog wel voldoende. En ik mag over 3 dagen weer komen.. Bij thuiskomst had ik het even zooooo gehad. Slecht geslapen vannacht, maakte me ongerust omdat beebje heel weinig bewoog... + een onrustige Jasper + het wachten zat = een chaggie Maranka Ik heb direkt de VK gebeld en gevraagd of ik vandaag nog gestript kon worden. Vk was heel begripvol en lief, maar helaas waren er nog meer meiden aan het rommelen en vermoede dat ze daar vanmiddag naar toe moest. En ze wil ook wel voor iedere bevalling voldoende aandacht en tijd hebben, dus als ik er ook nog bij zou komen zou dat wat krap zijn.. Maar ze heeft beloofd dat als ze tijd heeft ze vanmiddag of vanavond langs zal komen. En anders staat er voor morgen sowieso een afspraak om te strippen. Nu maar hopen dat die vrouwen die aan het rommelen een zeer vlotte bevalling hebben en de Vk vanmiddag of vanavond nog langs komt. En ondertussen ga ik denk ik eerst maar even plat...
Och Maranka!! Dikke knuffel en hopelijk komt ze straks nog te strippen!! Kan me voorstellen dat dat op dit moment op je zenuwen werkt als Jasper ook nog eens even niet mee wil werken!! Rust maar even lekker uit!
Och lieve Maranka! Je banner is ook wel erg toepasselijk. Fijn dat alles goed was, dat wel. Maar je bent het gewoon hartstikke zat. Dat drankje van mij, dat had je nog gevraagd. Was een cocktail van natuurspul wat de vk´s in het ziekenhuis vaker gebruiken. Er zat in ieder geval ook wonderolie in. Het was ook heel erg olieachtig. Ik moest het mengen met veel jus d´orange en dan gedurende een uur opdrinken. eerst dacht ik nog, hmmm.... niks aan de hand. Maar nog geen 2 uur later begon ik te rommelen en ´s nachts zette het goed door.
maranka gelukkig is alles goed met de baby, ik hoop dat je vk. je vandaag nog kan strippen dat zo fijn zijn. jannegie ik hoop dat je moeder het niet gezien heeft
heb vanmorgen weer op de weegschaal gestaan en door al dat gezeur van gister ben ik nu in totaal 1 kilo kwijt gelukkig word er nu wel geluisterd naar me op m'n werk. heb gister m'n manager gesproken en gezegd wat ik er van dacht dat er niet naar me geluisterd werd en dat het zo niet goed gaat. nu heb ik donderdag een gesprek met haar en werk ik 2uur in de wijk en 4 op kantoor eindelijk werken ze een beetje mee!!
Fijn dat je het nu goed voor elkaar hebt Daantje. Jammer dat al die stress er voor nodig was! Niet te veel kilo's verliezen hoor. Maar beebje groeit lekker toch??
Idd Jannegie, mijn banner zegt precies wat ik voel! ZUCHT! Zo en nu sneak is stiekem naar boven......
he gatsie maranka. hopenlijk komt de vk vandaag nog maar anders is morgenochtend misschien ook wel lekker. want er lijkt mij niets ergers al s een vk die geen tijd voor je heeft! daantje goed zo meis trek aan de bel hoor jouw gezondheid en die van beeb is het belangrijkst