Kruimels en Spruiten Club- Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lalalindsay, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden!

Maranka: Nog niets bij jou? Hoop dat beebje zich snel komt melden op de wereld, begrijp dat je er een beetje doorheen zit. Knuf!

Verder niet veel bijgelezen, sorry. Ben nog druk bezig met beebje en alle visite. Maar geniet ervan hoor. Vandaag laatste dag kraamzorg, we hadden 2 dagen extra, heerlijk luxe.

En, Sara doet het super goed, gister gewogen en ze zat 10 gram boven haar geboortegewicht. :D

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    succes maranka!!!

zora hoe is t met jullie?

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    hihi ooh lekker ZORA!!:D

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Fijn dat het zo lekker gaat Zora! Wat doet Sara het goed!

Hier net terug van de vk. Inmiddels kon ze wel strippen, maar de bmm is nog niet verstreken. Wel aan het verweken. Maar ze dacht niet dat ik hier op zou gaan bevallen... :(
    Tenminste... ze begon al over vrijdag. Dan moet ik weer terug naar de gyn en heb ik weer een ctg. De Vk zei dat ik maar even aan een vk daar moest vragen of ze misschien weer wilden strippen...

Blegh .. niet echt wat ik wilde horen... Maar goed we zullen zien..

Ik denk dat ik vandaag nog maar eens lekker ga shoppen in de stad. Even wat doen om mijn ***gevoel wat weg te laten gaan.

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Maranka, knuf voor jou!

rebbel, heb op Luna gestemd ;)

Zora, heerlijk he?! :D

6. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Maranka, ik ga heel hard duimen dat het strippen toch zijn werk gaat doen meid.

Zora, wat fijn dat Sara het zo goed doet.
    Geniet maar lekker van je kraamtijd.

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @maranka: knuffel!

@mieke: dank je!

@truus: ow das balen, ik ben het helemaal niet gewend, meestal is luna er om half 7 en milan 8 uur/half 9

milan heeft het super goed gedaan bij de tandarts!
    hij wilde alleen in de stoel zitten en mocht toen op de knopjes drukken. de tandarts mocht ook rustig met een spiegeltje in zijn mondje kijken, hij vond het wel leuk! :) als cadeautje koos hij een tandenborstel, wie weet gaat hij tandenbpoetsen nog leuk vinden! ;)

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ons Luna staat met 4 stemmen verschil op de 2e plaats bij de baby van de maand! wie wil/kan er nog op mijn meisje stemmen? :D

9. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Wat een rust hier ...

10. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ooh Maranka, wat duurt het lang! Jammer dat ze je niet echt konden helpen....

Daantje, mijn moeder werkt ook in de thuiszorg. Ze doet dat erg graag en probeert altijd iets extra voor de mensen te betekenen. Ze zijn soms zo eenzaam... Goed dat je dat werk doet! Maar idd wel lichamelijk zwaar. Helemaal als je al zo´n eind in je zwangerschap zit.

Rebbel, ik zal kijken of ik Luna kan vinden en of ze idd de mooiste is ;).

Zora, schrijf maar weer een stukje, want je banner is zó mooi! Geen last van kraamtranen gehad? Wat fijn dat sara alweer groeit.

Ik ben vanmorgen wezen fitnessen. Ging lekker. Maar nu toch een beetje brok in de keel, gisteravond ook al. Zal ik last van avondmisselijkheid hebben? kan dat ook?

Als ik uit het raam kijk zie ik mannegie op een hele grote ouderwetse shovel werken. Hij heeft een pret, hihi....

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Af en toe is een beetje lol in je werk heeeeeel belangrijk!

Zoooo dit was denk ik de laatste keer shoppen.... Ik wil wel, maar mijn linkerheup doet niet meer zo goed mee.. AUW..
    Maar goed, wel weer een middag verder... Die vind ik zo lang duren.. de avonden gaan nog wel...

12. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    * Zwaait naar Seth*

13. Seth

Seth Niet meer actief

maranka
    (had ander nieuws willen lezen.... had zijvandehoek al berichtje gestuurd.. :))
    iig Dingen kunnen snel veranderen.....

heb altijd begrepen (dat zei iig mijn vk) dat zo'n inwendig onderzoek maar een moment opname is.....
    weet hoe het voelt zo'n lange zwangerschap.....

mijn tweede kwam met 41w+5d..... maar toen wel heel snel en vlot... (dat is ook wel wat waard!!)
    tja op geven moment heb je het idee dat het helemaal niet meer komt.... en hobbel je maar gewoon door.... en heb je troost aan de gedachte dat het iig niet meer lang kan duren....

knuffel...

14. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    rebbel, volgens mij gaan jullie winnen! :D

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Mijn vk zei vanmorgen dat er nu gewoon weeen/krampen voor nodig zijn om de bmm verder te verweken.

Het strippen levert nu wel krampen op, dus wie weet doen die genoeg om iets op gang te brengen. Maar daar durf ik niet meer op te hopen. Trek even geen teleurstellingen meer....

Wat dat betreft is hier de stemming in huis ook om te snijden, Jasper gooide net koffie over Paranka zijn toetsenbord. Nou die ging zo'n beetje door het lint...... ( en ik in tranen...voel me gewoon k*t)

16. Seth

Seth Niet meer actief

laatste loodjes meid.....!!!!
    ennuhh die krampjes hoef je niet eens te voelen hoor......

ennuhhh die tranen zijn een goed teken.....
    bij dochter stond ik op geven moment te janken en te stampvoeten... dat ik het niet meer trok....
    dag later bevallen.... :D

het duurt ECHT niet lang meer.......

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Bedankt voor de lieve woorden, doet me goed.....* weer in tranen..*

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dikke knuf Maranka! Ik ben het met Seth eens!! Ik hoop dat het snel doorzet meis!!

19. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ maranka : Ik weet dat ik er ook even doorheen zat toen ik rond de 41 weken was.. is ook heel niet raar hoor meis! En het duurt echt niet lang meer ! *knuf*

@ jannegie : ik was bij Ziva ook vooral s avonds misselijk ;)

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Knuff voor Maranka!

Deel Deze Pagina