oh maranka ik hoop dat het heeft doorgezet en dat je nu bezig bent. spannend. hier een kort nachtje achter de rug man lief heeft voor de laatste keer storingsdienst en het is de drukste van de afgelopen 3 jaar gister avond tot 21:30 gewerkt we sliep pas om 23:30 en we werden vannacht om 4uur uit bed gebeld en manlief is niet meer thuis gekomen is meteen door naar het werk gegaan. hoop dat er vanavond niks meer gebeurd dan liggen we er vroeg in.
Bah, Daantje! Ja je mannetje gaat eruit, maar daardoor heb jij ook een gebroken nacht. Hier ook mannegie eruit om half 5 en gisteravond sliep hij direct op de bank.... Vandaag rotweer hier. Veel regen, blèh. Heb ook niet veel zin in koken. Morgen ga ik met Linde naar nederland. Mannegie kan niet mee. Zie er wel een beetje tegenop, als we met zn tweeën zijn is één van ons de entertainer als Linde het zat is. 5 uur in de auto is toch veel voor zo´n uk. Wat duurt het lang met Maranka....
Nog geen sms terug! Kan iemand even kijken bij haar maand topic? Misschien dat daar iemand meer weet? Zit nl iligaal achter de kassa met mn telefoon..... *oops*
Kan niets vinden!! Sorry! W8, w8... maar het feit dat we nog niets gehoord hebben denk ik dat de kleine iig onderweg is
bij de nov. mama's zie ik niks maar heb daar een berichtje geplaatst! ik denk ook dat ze aan het bevallen is! spannend!!
Ik heb net ook even gekeken bij de nov en okt mama's, maar kan ook niets vinden. Hoop zo dat ze lekker met de kleine in haar armen ligt. Daantje, fijn nachtje achter de rug zeg, niet fijn. Hier vanmorgen op controle geweest bij de gyn i.v.m. die prolactinoom. Bloedwaardes waren te hoog, dus is tie weer gegroeid. Nu andere medicijnen gekregen, om die waarde naar beneden te krijgen en omdat die medicijnen ook niet zo goed bevallen. En dan over 5 weken weer op controle. Ben benieuwd hoe het er dan voor staat.
Hoop dat alles goed gaat met Maranka en beeb.... Taby, jammer dat ie gegroeid is. Had je dat zelf ook in de gaten? Ik lig even op de bank, heb buikpijn na het eten.
Ff een bericht vanaf mijn verlate lunchpauze. Vergeten dat ik ook moet eten... Vandaag dus eerste werkdag! Belde net naar huis en J mist me. Drinkt slecht uit flesje (en dat kan hij zo goed). En toen ik op de handsfree werd gezet werd hij meteen ff rustig. Nog ff en ik mag naar huis...
Ja, zeker k*t. Heb me voorgenomen om ze lekker te overladen met knuffels wanneer ik thuis ben. Dus zal pas rond J's bedtijd worden dat ik weer op het forum kom.
Ach Daisy! Wat een knoop in je maag... en je navelstreng begint te trekken.... Hé meiden, ik ben natuurlijk een poos weg geweest, maar zie Tipp hier helemaal niet meer. Komt ze hier niet meer? Ze was toch een hele fanatieke?
marankaaaaaaaaaaaaaaaa waar ben jeeeeee daisy jammer dat je alweer moet werken sterkte die laatste uurtjes. jannegie tipp komt hiet inderdaad niet meer, weet niet precies hoe het nu is maar ze is bij haar man weg en ligt dus in scheiding dat liep niet echt lekker.
ja ik bne aan het wachten op het smsje!!!! jannegie nee tipp komt niet meer. is met een nieuwe vriend want is bij thomas weggegaan! blondsteenbokje komt ook niet meer! alleeen wij zijn er nog. maar wij zijn toch heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk? hahahahahahahahahaha