Leuk is dat krijg ik hier de schuld.... Maar goed zoals jullie vast al door hadden zette he inderdaad door en dus mogen we ons gelukkig prijzen met een gezonde dochter. even wat info Jinte Juliet geboren om 6:15 3480 gram en 52 cm De geboorde ging wel goed alleen wou na de geboorde de plasenta er niet en veel bloed verlies. Dus uiteindelijk toch nog naar het ziekenhuis waar ze de plasenta verwijderd hebben. maar door al het bloedverlies was ze erg bleek en slap dus moest ze daar blijven, tot vermoedelijk morgen ochtend. Ik denk dat Maranka morgen wel wat tijd zal vinden voor wat langere en meer berichten. Paranka
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH daar is ze dan! Van harte gefeliciteerd!!! Wat balen zeg van de placenta! Een voorspoedig herstel gewenst iig!! Geniet ervan!!
Jippieeeeeeeeeeeeee! Maranka en Paranka, gefeliciteeeeeeeeerd met jullie dochter, super mooie naam! Hopelijk voelt ze zich morgen een stuk beter en mag ze lekker thuis verder bijkomen... Knuf!
Maranka, paranka en Jasper van harte gefeliciteerd met jullie dochter Jinte Juliet!!! Mooie naam, jammer dat het eind van de bevalling niet zo lekker liep. Hopelijk zijn jullie snel thuis en kunnen jullie lekker genieten van de kraamtijd.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Eindelijk is ze daar dan!!!! Van harte gefeliciteerd! Jeetje, word helemaal emo hier.... *pak zakdoek* *veeg tranen weg en snuit neus* Wat een prachtige naam ook. Ik wilde onze dochter Jenthe noemen, maar manlief was tegen... Maranka: ik wens jullie een goede nachtrust toe en hopelijk ben je morgen weer wat aangesterkt! Wat vindt Jasper van zn zusje?
Rebbel: Lief dat je even kwam checken in het november forum, maar Maranka poste daar alleen voor mij En nee, ik had ook nog niks gehoord. Ben na het lezen van jouw bericht meteen hier gaan kijken
Lieve Maranka, Paranka en Jasper! Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Jinte! Geniet lekker van elkaar en ik hoop dat Maranka snel hersteld is!
Lieve Maranka en Paranka, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Jinte !!! Jasper gefeliciteerd met de komst van je zusje Hopelijk voel je je gauw beter Maranka! (had die vk het toch maar even lekkuurrr mis :d ) ps. leuke naam Jinte !
jaaaaa!!!! maranka, paranka en jasper, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Jinte! (die naam stond ook op ons lijstje alleen dan yinthe. ) balen van de placenta zeg... maar gelukkig gaat het verder goed, hopelijk mogen ze morgen lekker naar huis!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! maranka paranka en jasper van harte gefeliciteerd met jullie dochter/zusje jinte!!!!! wow wat een leuke naam ! k*t van die placenta!!!! paranka hahhahahahahhahahha je zou life verslag doen was beloofd. hahahahahahaha maar het is je vergeven!!!! kus
nou hier staat de biscuit in de oven. had eigenlijk geen zinmaar beloofd is beloofd he? dus ziva's taartje staat erin!!! nu zaterdag nog de zin maken om hem te bekleden en te vullen maar dat zal wel lukken want dat is wel leuk werk!!!
Ooooh wat mooi! Maranka, Paranka en Jasper gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. Jinte is echt een hele mooi naam!