nee rebbel maar ik vind dat zo gemeen he? mensen zo voor de gek houden. ik was echt aangedaan de vorige keer. en leefde echt met haar mee. en om er dan achter te komen dat iemand je zo voor lul laat lopen! echt belachelijk!
Gheghe, allemaal naar Juli! Thnx meiden! Ben best verdrietig vandaag, het komt steeds dichterbij. Had het nooit zo snel verwacht. Ga ze zo missen. En Joey helemaal!
ik zou dolgraag juli2013 mama worden! lijkt me zo'n mooi toetje!!! maar eerst maar eens genieten van guppies hierzo. ze slapen etgenwoordig samen echt heerlijk. allebei 11 uur naar bed. alebei slapen ze uit tot 8 a 8.30. en sydney slaapt dan 's middags nog een keertje van half 4 tot 5! oh wat kan je toch blij zijn met je kleine kindjes!
We gaan er in April 2 weekjes heen. Dan kunnen we daar blijven slapen en is alles af. Zwembad draaid dan goed en dan heb ik ook niet teveel last van de warmte met mijn buik. + Dat mijn moeder ook mn buikje kan zien! We zouden eerst met de jaarwisseling gaan en dan in Juli, maar dan komt beebje al! En het bleek een geregel met werkgevers+schoolvakanties, dus nu deze oplossing. En dan hopelijk zijn mijn ouders er snel als beebje geboren is. Als het een KS word, dan kunnen ze iig bijtijds een ticket boeken
Klinkt heerlijk Kim! Joey ligt er nu pas in, dan kan ik gewoon praten als MvM er om 13.30 is. Als beebje er is, zal Joey vast niet meer slapen denk ik?
donique slaat ook af en toe al over hoor! verwacht dat ze geen half jaar meer zal slapen dus nu nog maar lekker genieten van mijn mama tijd! hahahahahaha wel lekker dat jullie in april heengaan? verwacht je weer een keizersnede te krijgen dan?
lekker hoor truus in april naar spanje! @kim: nee slaat ook nergens op, ze zal wel niks beters te doen hebben denk ik!
Nou, qua KS weet ik niet wat ik kan verwachten. De kans was groot dat deze ook met een KS komt, maar ik weet wel dat als het in stuit ligt niet word gedraaid. Word toch al extra gecontroleerd ivm mijn bmm. Dan krijg ik dezelfde metingen als Rebbel omdat er eea af is natuurlijk. Maar we zullen zien, eerst de 12 weken maar voorbij
hahaha, ja dat was ik ook aan t kijken of er alweer nieuws was , ff spieken in jullie topic, maar nog niks... hopelijk is ze nu lekker thuis aan t bijkomen!
Hier even blij! Het zal wel eenmalig zijn geweest voorlopig, maar Ziva sliep lekker tot 4.45! Dus maar 1 nachtvoeding, zalig... en nog lekker snel zonder gedoe ook! (meestal zijn het er 2, en lange ). Ze viel als een blok in slaap na een half uur en sliep nog toen we eruit moesten ... eigenlijk moet ze dit op een zondag doen .
hahahaha wic ik was ook als een kind zo blij de eerste nacht. nu heeft sydney al twee nachten doorgeslapen van 19 tot 6 dat is ad helemaal lekker. want ze had nog steeds nachtvoedingen. ze drinkt overdag belabberd! maar ik ga er maar vanuit dat dit tijdelijk is want anders valt het zo tegen. ze gaat wel na de voeding van 6 uur weer slapen tot 8 uur half negen! ik heb zin in zondag! denk dat ik rond negen uur hal;f tien ga rijden. dus dan ben ik rond 10 uur half 11 bij jou!
oh truus die metingen stellen niks voor, doen ze via een inwendige echo. voel je niks van. maar ik duim voor een rustioge zwangerschap voor jou meid!
Klinkt goed die nachten van Wic en Kim! Rebbel, klopt! Maar vind het wel spannend, het is toch weer anders al bij joey