Truus ja idd ben er beetje klaar mee zeg maar. Heb nog geen week achterelkaar kunnen zeggen, ja nu gaat het lekker. Heeft wel zn goede dagen hoor maar mij net iets te veel slechte dagen.
S heeft een kleine terugval. Ze moet poepen maar durft niet, en houdt haar plas dan ook te lang op. Dus dat sijpelt eruit. Uiteindelijk eergisteren luier om gedaan, en vond poepspoortje terug. Maar ook gisteren poepen niet gelukt. Dus dat wordt vandaag maar movicolon ben ik bang...
En hier net eindelijk OP het potje geplast, ipv ernaast .. Jil plaste steeds als ik net buiten bereik was, 1 min rinze naar bed brengen, aan het voeden etc ! Nu wil ze weer, maar ja op is op he !
Lala, nog 7 dagen. Truus, lekker druk weekend voor de boeg, gezellig. Sam, dikke knuffel. Ben het verder even kwijt, sorry.
hai meiden, we zijn weer terug het was heeeeerlijk we waren naar epe en wat was het daar rustig super gewoon. rebbel wil er 1 ding over kwijt vind het belachelijk dat de meiden je zelfs hier volgen omdat jij stopt en zij bang zijn verkeerd wordt afgeschilderd. je moet doen wat jij vind dat je moet doen. fijn dat je de tijd neemt voor je kleintjes veel belangrijker. wat worden de spruitjes groot al zonder luier wat gaat het toch hard. lala nog 1 weekje hoe gaat het met de hoog zwangere ??
ben er weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrr!! tot morgen meisjes rebbel. wat vervelend ga morgen de aug mama's bijlezen meis!!! dikke kus
Geen poep gezien vandaan . Dat wordt morgen nog een zakje. Wel het begin van tandjesleed... J ligt al de hele avond tranen met tuiten te huilen. En bij bijten op bijtspeeltjes kalmeert hij. Ik zie ook al wat, maar durf niks te voorspellen. Bij S zagen we ook al bij 2? maanden wat, en vlak voor haar 1 e verjaardag kwamen ze eindelijk door...
lala jahoe weer dichterbij volgende week! kim terug, fijn ben benieuwd naar je verhaal!! jeetje arme j!hopelijk zijn ze snel door!!
En Samantha? durft ze niet te poepen (klinkt wel raar voor een zo-goed-als-belg hoor ) omdat het pijn doet? Hoop dat het geen blijvend probleem wordt, heb er tot mijn 12de last van gehad
lala wat een coole banner meis. is er de afgelopen week nog wat gebeurd in lala land? ik zag de 22 ste uitslag?? ja het was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijjk meisjes. de hele dag lekker bij et zwembad. sydney en donique hebben zich voorbeeldig gedragen. maar ben wel blij dat we weer thuis zijn hoor want 10 dagen is lang zat met de kindjes. die zijn echt helemaal op en donique heeft vannochtend ook tot half 10 geslapen. ik ga zo even boodschappen doen en dan lekker de rest van de dag niets gepland! alleen vanmiddag komen mijn schoonouders even langs! kussies
@daisy: och,... hoop dat het snel beter gaat met poepen bij s! hier heeft milan vanmorgen 2 plasjes op het potje gedaan! ook een teken dat hij het nu goed op kan houden en niet meer om de haverklap op het potje moet gaan zitten! vanmiddag gaan we op visite bij mijn opa, dat wordt de 1e keer echt van huis zonder luier! ga het gewoon proberen! ik neem het potje gewoon mee zodat hij daar een plasje kan doen als hij moet.
flinke kindjes hoor! daisy ik moest als kind op de wc gaan zitten met een spelletje, zodat ik me kon ontspannen, helpte soms wel een beetje... het is gewoon hartstikke vervelend, je wilt niet gaan omdat het pijn doet, maar hoe langer je ophoudt, hoe erger het wordt, maarja als klein kind denk je daar niet aan natuurlijk beterschap zeg, hoop dat het snel betert. Kim fijn dat het zo goed meeviel hier is het gesprek dus goed meegevallen en over ZES! dagen de uitslag
jeej lala ik tel met je af!!!!! rebbel wat goed van milan zeg! hier nog niets wat betreft zindelijkheidstraining! ze wil graag op de wc zitten maar gaat daar zitten spelen en plast of poept niet. wel zegt ze tegenwoordig als ze gepoept heeft dus dat is albvast een eerste stap! ach het zal vast goedkomen. ze gaat nu in ieder geval mee naar de wc met mij zodat ze dat een beetje interessant gaat vinden!