super truus!! lala, nog even meid!! ik heb luna nu ook na het eten pas in bed gelegd, ze was wel moe dus ging meteen slapen. ik denk dat ze hier voldoende aan heeft anders slaapt ze sochtends even en de rest van de dag niet en dan is ze doodop. ook wel lekker zo, nu heb ik echt even mijn handen vrij!
Wel vroeg hoor rebbel, maar als ze het er goed op doet waarom niet toch? Joey ligt zonder luier op bed! Ben benieuwd!
ow ben ook benieuwd truus! wilde het ook doen maar moet er eerst ff een zeiltje onder leggen. ja ik vind het ook erg vroeg, maar met 2 slaapjes slaapt ze sochtends een uurtje en dan smiddags niet meer terwijl ze dan wel doodop is.. dus dan is dit misschien beter als ze dan langer slaapt. ik probeer het gewoon even uit.
donique zat met 9 maanden op een slaapje. maar dan wel van 11 tot 14! nu slaapt ze die slaap nog steeds! als ik haar twee keer op bed legde kon ze 's avonds niet slapen!
Had vorige week bij verjaardag mams ook geen luier mee. (Ze heeft brilverkleiner). Ging prima hihi. Zelfs dutje bleef ze droog.
Ik leg er voor de zekerheid restant kraammatras onder. Het gaat fiftie/fiftie goed hier. En vandaag ben ik het vergeten... . Ze ligt dus op bed zonder luier of wat dan ook..... Ben benieuwd.
Schrok me trouwens wild. Ik wilde een nieuw shirt bij J aandoen. Moest alleen nog drukknoopjes. Haal ik bijna mijn duim open. Drukknnopjes zitten er scheef in geslagen, met twee erg scherpe randjes als gevolg. Lekker naast zijn nek. Gelukkig was Lief thuis. De een zorgde dat J stil bleef liggen, en de ander trok het uit, want bij uittrekken zou het zeker langs zijn huidje komen... Volgende week maar weer ff naar de Hema. Ik heb geen bon meer, maar dit kan niet!
idd gewoon terugbrengen hoor, zullen ze niet moeilijk om doen en waarschijnlijk wordt de rest van t-shirts ook onderzocht
Geen, ze slaat meestal haar middagdutjes over. Al sinds ze 1 is. Maar soms wordt ze eerder wakker dan ze gewend is. Zoals vandaag, 8:30, en als ze dan ook nog de hele weg van AH naar huis gegild heeft, omdat we naar huis wilden... tja, dan moet ze wel ff slapen. En het antwoord op je volgende vraag. Ik heb een uitslapertje die eigenlijk om 10:30 eens een keer op staat. Soms pas om 11:00. Maar ze gaat dan ook pas haar bed wanneer wij gaan. Een echt avondmensje dus 8). Sinds in de buik al. J. is weer heel anders. En die wordt lekker tussen 8:00 en 8:30 wakker. Als hij op staat, staat S. ook meteen op. En dan komt ze haar zelf laat in de middag tegen.
tja Daisy ieder kind zijn eigen ritme he, thuis ook een broer en zusje die dat konden: 's avonds laat opblijven en dan lekker lang uitslapen, doen ze in de vakanties nog (en dan ook echt laat opblijven, maar zolang het goed gaat, waarom niet, toch?)
pfff.. das ook wat daisy! idd terug brengen hoor! helaas toch een klein ongelukje bij mijn opa. hij gaf het net iets te laat aan en een gedeelte van de plas zat in zijn broek en de rest alsnog in het potje. maar de rest van de middag ook alles keurig in het potje gedaan dus ben trots op mn ventje. een ongelukje blijf je in het begin toch nog wel houden