Kruimels en Spruiten Club deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rebbel, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    mmm... Klinkt niet hoopvol! :(

@racebabe: knuffel meis... :(

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Knuffel racebabe! Lijkt me zo ruk om steeds weer verder te moeten:(!!

Hier gisterochtend van half 4 tot half 8 boven de pot gehangen! Niet leuk meer en ken het ook helemaal niet! Op ander topic zeiden ze al er zijn niet meer geslachten hoor Hihi' komt er nog 1 aan... Maar tweeling gaat t dubbel zo snel hè?? Pfff grapjas;)! Maandag echo dus we shall see!

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    rebbel sorry meis maar hier was het niet het gouden ei! maar de meeste mensen hoor ik erover dat het super meevalt en alles daarna goed is dus ik zou me daaraan vasthouden!

4. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Hier juist wel Rebbel.
    Operatie is niet leuk nee, ga liever een dagje naar een pretpark ;) maar moet zeggen dat Joey het snel weer vergeten was toen hij terug kwam op zaal. Het ligt er ook aan hoe je er zelf mee omgaat. Als je maar gaat zitten van ; agos, arm kindje dan blijft je kind zich ook zielig voelen.
    Maar Joey is er goed van opgeknapt en heeft al een tijd heel sporadisch een loopneus. Oorontsteking al 1 jaar niet meer gehad sinds de buisjes!
    Dus hier was het DE oplossing!

5. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Twins?
    Dat zou gaaf zijn!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Truus behalve dat ik dan iig op m'n 4 kids zit, zit ik daar niet echt opte wachten hoor hihi! Geef mij maar 1 tegelijk hoor;)

7. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Racebabe, dikke knuffel.
    Niet fijn als het zo lang als nu gaat duren.

Zora, sterkte voor Sara, hopelijk vallen de prikjes mee.
    En heeft ze vannacht beter geslapen?
    Vervelende tandjes en kiezen he.

Sam, niet fijn zo misselijk te zijn. Hopelijk trekt dat snel weg.
    Pffff tweeling, nee zou er ook niet aan moeten denken hoor, maar ja daar heb je niet over te beslissen he, dus wie weet.:D

8. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    sam vervelend dat je zo boven de pot moet hangen sterkte (ik ben blij dat ik er vanaf ben hihi)

truus voel je je al een beetje thuis in je nieuwe huis??

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Racebabe, weer niet raak dus.... :( Ben je erg verdrietig meis?? Of kun je je er wel redelijk over heen zetten..

Sam, jakkie potknuffelen. Heb ik gelukkig geen last van gehad.
    Dus misschien wel twee. Wanneer mag je een echo? Zou ik wel heel bijzonder vinden om een tweelingzwangerschap van "dichtbij" te kunnen volgen. Mijn oma is een ééneiige tweeling.

Truus, en al helemaal op je plekkie op het nieuwe stekkie? Leuk kinderkamertje in kunnen richten? Hoe gaat het met de controles?
    32 weken alweer. Wat vliegt de tijd!

Zora, zielig he als ze niet kunnen slapen van de pijn door tandjes/kiezen... En voor jezelf ook wel slopend al die gebroken nachten. Ik ken het.. Jinte is bezig met tandje vier.

Daantje, Ciska dus ook al een tandje. Wees maar blij dat ze er niet zoveel last van heeft.
    Hoe is het nu met je man?? Is hij alweer helemaal weer terug aan het werk.

Rebbel, sterkte met de aanstaande operatie van Milan.

Linds, hoe is het met jou meisje?

Jinte is lekker bezig op dit moment. Wel vaak nog een keer wakker 's nachts. Maar op dit moment heeft ze weer last van tandjes.
    Verder is ze heerlijk aan het stappen langs de bank en langs de tafel. Heerlijk om die ontwikkelingen weer te zien.

Jasper is blij dat ie weer lekker naar de psz kan. Er zijn net weer veel kindjes naar de basisschool gegaan en dat lijkt hem ook wel wat.
    Tja, zal die toch nog een half jaartje moeten wachten...
    Ach gaat al snel genoeg!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Maranka maandag echo! Haha zie t al voor me m'n vriendin en ik tegelijk tweeling Hihi! Kunnen we wel een crèche beginnen;)!! Het verschil is wel dat haar eerste dan al op school zit en die van mij beiden nog niet ;)

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden!

Sam: Tweelingen zijn wel errug leuk hoor! Mijn broer heeft een (twee-eiige) tweeling, 2 jongens,zo lekker beide hand samen haha. Ben benieuwd hoe je echo is maandag. Dan ben je wel in 1 keer klaar zeg maar. Maar het is wel bere druk.

Maranka: Zo Jinte ook lekker bezig met de tandjes dus, wel zielig hoor voor die kleintjes. En lekker al stappen langs de bank, goed hoor! Sara wil de hele dag staan en ze trekt zich overal aan op maar echt stappen langs de bank doet ze nog niet.

Rebbel: Mijn neefje heeft die operatie ook gehad en tuurlijk is het evenv ervelend voor die kleintjes maar hij was het zo vergeten en is nu bijna nooit meer ziek tegen voor de operatie echt heel vaak.

Hier gister naar het cb geweest. Ze is nu 74,5 centimeter en ik dacht 9,4 kilo maar kan ernaast zitten, zo maar eens even spieken. Prikjes weer gehad, de 1e ging goed maar bij de 2e heeft ze even gehuild.

Vannacht er maar 1 keertje uit geweest en ze heeft de hele nacht in haar eigen bedje geslapen.. heerlijk. Kwam er gister achter dat er aand e andere kant ook een kies doorkomt, zag al een wit puntje. Dus nu in 3 maanden tijd 8 tanden en 2 kiezen. Vandaar dat ze zo slecht slaapt.

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @truus en zora: goed om te horen! :)

@sam: mmm.. Das balen dat je moet overgeven! Ben benieuwd of het er 2 zijn! ;)

@zora: fijn dat sara en jullie dus ook, beter geslapen hebben!

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    Ik heb gister mn laatste verstandskiezen laten verwijderen. Geen pretje, maar ik heb er deze keer gelukkig veel minder last van dan de vorige keer!

Vanavond weer heerlijk the voice kijken! :D
    DatVind ik echt een geweldig programma!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gelukkig was het overgeven tot nu toe alleen woe.ochtend.. Wel kotsmisselijk, maar als ik s ochtends eerst ff wat eet in bedje, dan gaat het redelijk!

15. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    maranka jasper al weer op naar de 4 wat gaat het toch super snel zeg :)
    met manlief gaat het wel reddelijk hij werk weer volledig maar is nog niet helemaal beter hij mist nog wat conditie en kracht maar dat zal ook wel weer terug komen.

zora mooie cijfertjes van je kleine meid.

sam ik hoop voor je dat het niet erger gaat worden en dat het bij woensdag blijft.

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Rebbel: Ik vind The Voice ook leuk! Vooral die humor van van Velzen geweldig! Guy was goed he!!!

En niet zo leuk die verstandskies maar ben je e maar vanaf. Ik ben laatst overgestapt van tandarts en die heeft foto's gemaakt en kwam er dus achter dat ik mar 1 verstandkies heb/krijg. Het slechte nieuws is dat ie niet helemaal door kan komen, hij is maar een stukje door, dus zal waarschijnlijk eruit gesneden moeten worden.

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Daantje, hoop dat je man weer gauw de oude is !!

Zora, mooie cijfertjes !
    Ik heb begrepen dat trekken pijnlijker is dan snijden en vooral de napijn. Ik zie bij mensen waar getrokken is ook allemaal dikke wangen en bij mensen die gesneden zijn helemaal niks.

Rebbel, bah verstandskiezen. ik heb op mijn 17e alles er uit laten snijden. Net als Zora er konden maar kleine stukjes doorkomen en dat gebeurde ook.

Sam, morgen echo, spannend !!! Hoop dat de misselijkheid gauw helemaal over is.

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    #198 Sam8, 25 sep 2011
    Laatst bewerkt: 25 sep 2011
    Whaah Ikdus! Gefeliciteerd :D !!! You go girl :D !!

Yeah morgen echo. Ben benieuwd. Gelukkig erg druk steeds dus de tijd komt wel om tot morgen 1 uur ;) !!

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    whoehoe ikdus!!!! gefeliciteerd meis!!!!

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Aah heerlijk om 1 uur al, dat is een mooie tijd.

Kim, heb je al na gedacht over de baan ? En hoe gaat t met de taarten ?

Deel Deze Pagina