Kruimels en Spruiten Club deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rebbel, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

    Allemaal nog de beste wensen he.

    Sam, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

    Rebbel, dat is wel even schrikken, gelukkig gaat het nu weer beter met je.
     
  2. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jullie ook Taby! (En de rest natuurlijk ook)
    Bedankt! En jij nog gefeliciteerd met jullie grote meid!
     
  3. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Dank je wel Sam. 5 jaar alweer. Wat gaat de tijd toch snel.
     
  4. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ben bang dat het een broer en zus ding is...of een vervelende fase. Voel me soms hele dagen politie agente.. Maar er zijn ook goeie dagen. Hihi..
     
  5. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Sam, 17 week al. Gaat elke zwangerschap sneller ofzo?

    Hebben jullie het nieuws van Linds al gehoord? Een nieuw pleegouder avontuur..een jongetje dit keer! Gefeliciteerd Linds!
     
  6. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat gaaf linds! Gefeliciteerd!!!

    Maranka haha ja volgens mij gaat het steeds sneller ja;)!
     
  7. Zora

    Zora VIP lid

    12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Idd zo snel, niet normaal.

    Vind het met Mees ook al zo snel gaan. Hij is alweer bijna 9 maanden en voelt nog als gister dat ik zwanger was.
     
  8. Ikdus

    Ikdus VIP lid

    1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Maranka balen. Nog ff 10 jaar doorbijten dan :p

    Linds gefeliciteerd wat leukkk

    Zora pfff 9 mnd alweer die is zeker ook al lekker de vloer onveilig aan t maken

    Sam t zal inderdaad heel snel gaan nu. Voel je je goed ?
     
  9. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gaat snel zora, grote vent al!!!
    Indus ja voel me wel goed, alleen moe maar dat is ook wel logisch met die vroege vogels van mij;)! Inmiddels hebben nu alle 3 de Kids de waterpokken gehad, ook wel fijn! Komt dat niet weer ;)! Ooit nummer 4 nog;)!
     
  10. Zora

    Zora VIP lid

    12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    O das idd lekker Sam, heb je dat gehad. En kan me goed voorstellen dat je moe bent, en zwanger en 3 kids om voor te zorgen en op te letten.

    Haha Ikdus: Hij is idd al de vloer onveilig aan het maken. Al een tijdje hoor hij gaat qua ontwikkeling wat sneller dan zijn zus. En ik maar denken dat meisjes sneller zijn. Hij had met 3 maanden al de eerste tandjes, met 4 maanden al omrollen van rug naar buik en andersom etc. Dat duurde bij zuslief allemaal een paar maanden langer haha. Hij is ook groot en sterk dus zal daar wel aan liggen, en hij heeft ruim 2,5 week langer in mijn buik gezeten dan Sara.

    Hoe is het met jou meisje?

    Maranka: Hahaha er staat me dus nog wat te wachten straks.....

    Taby: Nog gefeliciteerd met jullie kleine meid. Ook alweer 5 jaar.
     
  11. Ikdus

    Ikdus VIP lid

    1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja soms denk ik inderdaad dat ontwikkeling ook met lichaamsbouw een beetje te maken heeft, maar niet teveel.
    Met mijn meisje gaat t goed heeft nu sinds 6 dagen geen speen meer. Klets en zingt veel. Brutaaltje is t ! Van de week zei ze gewoon,, aan de kant"

    Sam ook van die vroege vogels ? Fijn dat de waterpokken zijn geweest. Heb je straks inderdaad nog maar 1 te gaan.
    krijgt S nog echt bv ? Wat knap zeg !!
    Hoeveelste ben je nu uitgerekend ?

    Taby hoe gaat het nu op haar school en bso ? Ze heeft het nu vast goed naar haar zin denk ik of niet ?

    Rebel hoe gaat t daar
     
  12. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ikdus zo kleine kletskous! Geweldig!!! Ik geef sinds de kerst geen bv meer, niet omdat ik of Silke niet meer wilden maar het was gewoon op. Het schoot ook niet meer toe:( erg jammeraar blijkbaar kan ik niet voeden en zwanger zijn! Gelukkig heeft Silke het goed opgepakt en zegt ze nu niet meer tietie als ik haar uit bed haal maar jaja ze vraagt nu om de iPad;) ben gewoon ingeruild whahaha! Ik ben 28-6 uitgerekend!
     
  13. Ikdus

    Ikdus VIP lid

    1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja Sam tis een kwebbeltante, maar S volgens mij ook wel.
    Jammer dat het toch op was ! Maar wel fijn dat je nog een poos tijdens je zwangerschap hebt kunnen voeden. Wel een goeie vragen om de ipad haha.
    28 juni mooie maand. Mooi weer :p
     
  14. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja Silke kletst ook al lekker. Wijsneus 2;)! Rinze is van 30 juni en toen was t idd erg mooi weer;)! We zullen het zien haha! Is wel het laatste waar ik me al druk om maak, het moet er eerst nog uit;)!
     
  15. Zora

    Zora VIP lid

    12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zie je erg op tegen de bevalling Sam? En ga je naar het ziekenhuis? Gelukkig duurt het nog even. Willen jullie het gelsacht weten?

    Ikdus: Leuk zeg, een klein bijdehandje :) En heeft denk ik ook niet alles te maken met lichaamsbouw.

    Mees begint nu wel wat langzamer te worden weer. Hij tijgert al wel een tijdje maar optrekken en kruipen nog niet. En zitten ook nog niet los. Maar Sara deed dat ook pas met 11 maanden ofzo. Wel grappig dat ze daarin qua ontwikkeling wel weer op elkaar lijken.

    Mees is trouwens weer naar het cb geweest en was 10 kilo en 78 cm. Lekker reusje dus. Hij krijgt ook nog steeds borstvoeding. maar begint nu na een paar maanden vast voedsel dat toch ook steeds meer te waarderen haha. Ik ben van plan om te stoppen als hij 1 jaar is ongeveer.
     
  16. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zo flinke kerel die mees! Silke was gister 11,2 kilo en 82 cm!bijna 21 maanden;). En nog steeds bv super!!! Ik zie inderdaad flink op tegen de bevalling. Twee keer een kind dat teruggeduwd wordt is geen pretje;). Ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen ivm schouderdystocie heb ik medium risk noemen ze dat dan. Het feit dat er twee jonge nieuw vks zijn bij praktijk (ene is nog geen half jaar afgestudeerd werkt ook niet echt goed voor het vertrouwen. Maar goed voor de bevalling word ik iig gezien door gyn. Dat wil ik zelf ook aangezien ze me bij Silke overtijd hebben laten lopen en bij 39w al wel door vk gevoeld was dat het grote baby werd! (Heeft ze toen niet tegen me gezegd). Dat flikken ze me niet weer;)! Dus kans op ks of inleiding is vrij groot deze keer!
     
  17. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    We hebben zaterdag de 20w echo. En deze keer willen we het wel weten maar houden het verder voor onszelf. Puur uit praktisch oogpunt;)!
     
  18. Zora

    Zora VIP lid

    12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ben benieuwd! Maar het belangrijkste is dat alles goed is zaterdag. Sterkte en succes alvast bij de 20weken echo. Blijft toch spannend. Maar ook lek om weer even te spieken.

    Kan me voorstellen dat je tegen de bevalling op ziet. (Het is ook niet mijn hobby ;)). En jij hebt natuurlijk grote baby's en vorige bevallingen die traumatisch waren. :( Het is nog niet zover maar laat je idd niet afschepen. Op je strepen gaan staan idd, extra echo en bij groot kind inleiden of keizersnee.
     
  19. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pcies Zora, komt goed. Ik ben best wel zenuwachtig voor zaterdag. Dat wordt ook bij elke zwangerschap erger haha. Komt ook omdat je weet wat je hebt natuurlijk! En idd het belangrijkste is dat alles goed is. Het geslacht maakt ons niets uit.
     
  20. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Succes zaterdag Sam!
     

Deel Deze Pagina