Alvast gefeliciteerd met je kleine (grote) meid! En fijne verjaardag! Wij zijn morgen 5 jaar getrouwd en gaan lekker uit eten...
Zora, alvast gefeliciteerd met jullie 5 jarig huwelijk!!! Lekker genieten saampjes tijdens het etentje.
Ik hoop dat je gauw weer zo een niets zeggende puist krijgt Zora, en alvast gefeliciteerd met jullie 5 jarige huwelijk
Zora, alvast gefeliciteerd met je 5 jarige huwelijk! Wic, Van harte met je kleine meid haar eerste verjaardag!! Heel veel plezier morgen. Een fijne dag gewenst!
zora gefeliciteerd met je 5 jarig huwelijk wic van harte gefeliciteerd met z's eerste verjaardag! geniet ervan! tot over 9 dagen
Hello Al een tijdje weer actief op het forum maar ik kon jullie lange tijd niet vinden. Totdat Maranka gisteren een berichtje van mij zag binnen een andere topic. Denk dat velen van jullie wel weten wie ik ben als ze de foto van L zien. Graag geen namen noemen, ik heb niets voor niets alles aangepast Dikke x voor jullie allemaal van ons
Ziva proficiat meisje!!! Zora, jullie ook gefeliciteerd Minnie wat fijn voor je dat je weer zwanger bent!
lieverds, ik ga vanaf hier pas weer bijlezen maar zie wel dat ik een aantal mensen moet feliciteren dus bij deze! Hier alles goed. zoals gezegd al ruim een half jaar ene hele lieve vriend met zoon en dochter en vanaf januari gaan we zelfs samenwonen! (net bekend nieuws!) Om op lala terug te komen, een kleintje is in deplanning maar dan dus letterlijk en figuurlijk in de tijdlijn
Welkom Back, Back!! Leuk nieuws zeg dat samenwonen! en dan voor een beebje... Maar dat via via moet je nog wel even verduidelijken hoor. Dat is te criptsch voor mij... Erg leuk je hier weer te zien en te spreken. Met L alles goed?
Ziva, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!! Back, welkom terug. Ik denk dat ik weet wie je bent, maar ben even je naam kwijt die je eerst altijd had. Wil je me PB-en, dan weet ik dat de goede voor me heb?