Kruimels en Spruiten Club deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rebbel, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Helaas,mijn gevoel was goed. Ik had bij de echo verder moeten zijn. Heb weer bruinverlies,nu dus wachten tot het eruit komt. Hoop snel en niet zo heftig als vorige keer. Al is het vruchtzakje nu een stuk groter dus betwijfel of het minder pijnlijk wordt.

2. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    :( sterkte ikdus :(

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ikdus wil geen valse hoop geven hoor maar het hoeft niet meteen fout te zijn met bruinverlies! Iig wel dikke knuffel meis!! Piepppsooi!

4. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Ikdus, hele dikke knuffel. Ik hoop dat Sam gelijk heeft.

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik weet het Sam, maar het is gewoon precies het zelfde als vorige keer. Kwalen weg, en gevoel van ongesteld worden. En dan bruin verlies krijgen. Tuurlijk hoop ik dat het gewoon een onschuldig iets is. Maar vertrouwen heb ik niet.

Thanks voor de knuffels meiden.

Zoraa, nog 16 daagjes haha. Ga met je aftellen !
    Fijn dat jullie 5 jarige huwelijks dag zo lekker was.

Wic, hoe was de eerste vverjaardag van Z. ??
    Hoe gaat het eigenlijk met Daisy en dr kids?

Hebben jullie genoten van het weer dames ??
    Ik niet zo ( te druk etc ) maar word er wel heerlijk vrolijk van dit prachtige weer. Hadden we dit maar de hele zomer zeg.

6. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Racebabe: hoop houden hoor. knuf!

IkDus: hoe is het nu met je?

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Vandaag naar de gyn gegaan, om te kijken hoe de mk opwekken. Eerst natuurlijk echo. En wat blijkt het hartje klopt !!
    Nog steeds ben ik niet gerust en geen vertrouwen, maar kon deze gyn niks vragen.

Vruchtzakje was eerst mooi rond en nu niet meer (voor zover ik heb kunnen zien). Ok kon niet eens vragen of dat erg is.. hij is gewoon misvormt.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Meis ik hoop dat je lekker ongelijk krijgt;)!!! Waarom kon je niets vragen dan?

9. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Ik wilde even Ikdus een hart onder de riem steken!

Meis, anders bel je naar de gyn met je vraag! Zenuwen is ook niet goed hoor! Wanneer moet je weer terug?
    *Knuffel*

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ze duwde dat ding er in zocht naar t zakje (met veel moeite) zag t hartje kloppen en klaar. En als t kon werd ik half naakt eruit gestuurd. Ik kleedde me nog aan en ze lult gewoon door. Zal wel. Ben voor nu in ieder geval nog zwanger en hopelijk over 10 dagen nog steeds.. en daarna nog veeeeel langer natuurlijk.. zo en nu geen ikdus praat meer, maar gezellige praat over jullie.

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik heb geen eigen gyn, loop nu ook niet zo met zenuwen, alleen t gevoel dat t toch mis gaat en daar kunnen ze me toch niet bij helpen haha. Volgende week moet ik terug.

Thanks in ieder geval ! Hoe is het met jou verder ?

12. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Heb je wel een foto gehad?

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jildouu van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet ervan grote meid !

Sam, gefeliciteerd met je meisje x

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nee, alleen van de eerste echo.
    Van de echo die zij maakte wil ik ook geen foto, ze bracht t niet eens mooi in beeld.

15. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

pfff **^%^&& gyn!

Euhm met mij... Hahaha, ik krijg steeds meer klachten!
    Ben zondag compleet verrast door o.a Wendy en MissyZuilen en mijn vriendinnen met een babyshower!
    En nu lekker aan het rommelen op de babykamer ;)
    Babywasjes draaien, 36 keer de kast anders inruimen etc

Gister controle gehad bij de gyn en alles was goed! De KS is "aangevraagd" en over een paar weken horen we de datum, tenzij ze eerder komt, dan word ze meteen gehaald!

16. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Jildou van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wat leukk een babyshower :d
    Fijn dat de controle goed was, minder dat jij meer klachtjes krijgt.
    Ga je de datum bekend maken of laat je het als verrassing ?

Wat vindt Joey ervan dat hij een zusje krijgt?

Sam, heb jij al verteld aan je kindjes dat er een baby in je buik groeit ?

18. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Nee de datum houden we stil, bij een natuurlijke bevalling had het ook een verassing geweest wanneer het was begonnen ;)

Hier zet ik het dus ook niet openbaar omdat ik meelezers heb..
    De enige wie het weten zijn Mike en ik, ouders, schoonvader en de oppas!

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jildouu van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet ervan grote meid !

Sam, gefeliciteerd met je meisje x

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Wij zijn weer terug van vakantie. De spullen zijn uitgepakt en de eerste was draait alweer.

Was alleen beetje sneu met Chris. Die was de zondag voor we op vakantie gingen Lars (haar ultra favo ijsbeertje, van de nutrilon) kwijtgeraakt. Drama! Nergens meer te vinden. Meteen het internet opgegaan, en ik had er een gevonden hier 10 min fietsen vandaan (beetje anders, deze had een nutrilon logo, de oude niet). Toen ze hem zag was het meteen:"huh, andere?" En toen schrokken we even, zou ze hem accepteren? Gelukkig was mijn moeder zo slim om te zeggen:"Ja, dit is het broertje van Lars. Lars wilde nog wat langer bij zijn papa en mama blijven, maar zijn broertje wilde wel bij jou komen wonen" Toen verscheen er een mega glimlach op Chris haar gezicht en ze zei:"kijk papa, kijk mama, broertje Lars" En ze klemde hem goed in haar handen. Dat ging dus goed.

Allleen op in het huisje was het een ramp. Ze sliep niet/slecht, was overdag een horrorkind, we herkenden haar totaal niet. Ze had af en aan koorts, was misselijk, huilen, vreselijk bang voor het donker, voor alleen zijn, voor stilte, voor alles. Op donderdagavond hebben we haar uit bed gehaald en gevraagd of ze het wel leuk vond op vakantie. Een grote huilbui:"nee" "Ok, Chris, wil jij naar oma toe? Naar de poezen en oma?" Snik, snik:"jaaaa" Nog een paar keer gecheckt of ze het zeker wist. Ja, ze wist het zeker, ze wilde naar huis, naar oma. Dus ik mijn moeder gebeld, dat we chris kwamen brengen. Dus wij al haar spulletjes ingepakt, en chris liep met een grote grijns ontspannen en vrolijk rond... helemaal opgelucht, arm ding. Wij naar Leiden terug gereden en haar naar mijn moeder gebracht. Haar daar in bed gelegd, en ze sliep meteen als een blok.

Gevolg: Chris heeft 11 dagen bij oma gelogeerd, en wij hebben 11 dagen helemaal voor onszelf gehad, lekker samen. Chris wilde wel elke avond voor het slapen gaan even papa en mama bellen en vertellen over haar dag. Ze heeft een supertijd gehad bij mijn moeder, geen koorts meer, niet meer misselijk, niet meer bang en het broertje van Lars kreeg een nieuwe naam, Lasse ;). Mijn moeder vond het heerlijk met Chris, en Thomas en ik hebben eens lekker tijd voor elkaar gehad (de eerste keer na onze crisis van vorig jaar ;) )

Al met al dus een heerlijke vakantie gehad, al was het dan gescheiden :p Vanmiddag halen we Chris weer op :D Heb haar wel gemist zeg...

Lang verhaal :):):)

Hoe is het hier met iedereen?

Oh, en Jildou: Gefeliciteerd met je verjaardag :)

Deel Deze Pagina