Jildou gefelicteerd met je verjaardag grote meid! Sam gefeliciteerd met je meisje! IkDus: heb vertrouwen meid! knuf! Truuske: fijn dat je een leuke babyshower heb gehad Tip: niet wat je ervan verwacht had maar fijn dat Chris en jullie toch een fijne vakantie hebben gehad. fijn dat Thomas en jij even lekker samen waren.
Jildou proficiat meisje! Ikdus, ik blijf nog even duimen hoor!! Tipp welkom terug Truus spannend hoor! Mijn zusje staat op het moment op springen hihi, ze nu 37+1 zwanger, we zijn er allemaal op aan het wachten dus Vandaag was het weer bezoekdag, dus weer een heel eind gereden maar ze waren er niet 1 uur en 20 minuten heen gereden met een huilend meisje in de auto, een kwartier gewacht en weer terug naar huis gereden.. pfff Nu is het wachten op een uitspraak vd jeugdrechter, er wordt een contactverbod aangevraagd normaal gesproken
vind het vooral zielig voor ons meisje... Had toch graag gehad dat ze weet wie haar moeder is, maar dat blijft op deze manier een vreemde natuurlijk...
Ach Linds wat erg zeg . En wat leuk dat ze kruipt, geweldig ! En spannend voor je zusje Rox, jammer dat wij het niet te weten krijgen Tipp, Aaah wat zielugg voor C. dat ze de vakantie zo erg vond. Wel fijn dat jullie alsnog een fijne vakantie hebben gehad en van elkaar hebben kunnen genieten.
Even ego over temp; dag 12 36,8 / dag 13 36,4 / dag 14 37,1 Dus volgens mij hadden we een duidelijk ei
Truus, nou dat mag, maar we willen natuurlijk wel snel weten als je bent bevallen he !! Lala, ach wat sneu voor jullie en jullie meisje zeg!! Gelukkig heeft ze jullie als ouders! Beter had ze het niet kunnen treffen denk ik! Tipp ach de arme meid! Fijn dat het zo goed opgelost kon worden!!! Racebabe, joehooeee Bedankt voor de felicitaties !! We hadden het zondag al voor een groot deel gevierd, maar ook vandaag nog hele dag visite gehad! Ze is ontzettend verwend! Erg leuk allemaal !!
Allereerst ben ik heel erg blij te lezen dat je een knipperlichtje hebt gezien. En verder is het volgens mij heel logisch dat je geen rond vruchtzakje meer ziet. Je bent n.l weer iets verder en er beginnen inmiddels wat uitstulpingen te groeien bij je foetus. Dus, wat mij betreft, "gewoon" hoop houden meis!!! Ook al is dat heel moeilijk en probeer je je ook voor een teleurstelling te beschermen wat heel logisch is na je MK van vorige keer. Een hele dikke knuffel voor jou meis!
Linds, spannende tijden voor je zusje en ook voor jullie. Fijn om het zo van dichtbij mee te maken? Zo zeg dat is balen dat de ouders van D. weer niet de moeite hebben genomen om D. te zien. Heel verdrietig nieuws eigelijk dus.. Ben erg benieuwd wat de gevolgen zijn. Zou zij de gevolgens wel kunnen overzien en begrijpen , gaat het niet boven hun pet al die regeltjes?? Hihi dat kruipen komt me bekend voor. Jinte doet dat ook zo en razend snel! Sam, gefeliciteerd met je grote meid en met het slagen voor je opleiding! Truus, spannend hoor dat de datum bijna bekend is! Sterkte met de laatste zwae periode van je zwangerschap. Het eind is in zicht!! Lief van je vriendinnen om je zo te verrassen! Tipp, ach wat sneu voor Chris dat ze zo niet op haar gemak voelde op vakantie. maar de oplossing was voor alle partijen een hele goeie zo te lezen. Fijn dat jullie een alle tijd voor elkaar hebben gehad. En Chris zal al die persoonlijke aandacht voor haar alleen bij oma ook niet verkeerd hebben gevonden. Leuke naam voor de Ijsbeer. Heel toepasselijk zo voor het broertje van Lars. Jinte is gisteren weer naar het cb geweest. Het blijft een klein en fijn meiske. 72 cm en 7813 gr. Ik heb aangegeven dat ze vaak last heeft van haar ontlasting. Vaak dik en dus lastig om te poepen ( sorry) Ze moet dan echt huilen.. Zo zielig! Heb nu dus op advies lactulose gehaald en moet vanaf nu een dagelijkse onderhouds dosis gaan geven. Hoop maar dat het gaat helpen. En verder ben ik met Jasper naar Plopsaland Couvorden geweest om iemadn hier van het forum te meeten en daarna zijn we nog naar de boerderij geweest waar zij vakantie hadden. Hebben het heel gezellig gehad! Wat me weer tot het volgende brengt! Wanneer gaan wij nou (weer) een keer meeten!!!!!! Kunnen we niet een Poll starten ofzo?? Verder niet zoveel te melden....druk en moe...haha whats new!
Maranka wat zielig voor Jinte dat het zo moeilijk gaat hoop dat de lactulose zijn werk doet... Hihi Jinte is idd een fijntje zeg Denk dat D een paar cm kleiner zal zijn, maar een kilo zwaarder, is een klein dikkerdje Tja de ouders van D... ik begin het een beetje vermoeiend te vinden. Ik vond ze steeds zielig, deed ook veel extra: kaartjes opsturen, foto's, cadeautje met moederdag en vaderdag... Ze hadden al 5 maanden niet gebeld (moeten ze elke maandag doen) omdat ze geen geld hebben. Ik vond dat verschrikkelijk, dus stuurde ik regelmatig een kaartje met haar cijfertjes en een verslagje over haar waarin stond dat alles goed gaat. Nu hoor ik dat ze naar de andere kindjes wel belt... bij pleegzorg hebben ze van in het begin gezegd dat ik teveel medelijden had. ik vind het zo moeilijk om te begrijpen of het onbewust is of dat het met opzet is. er is maandag naar hen gebeld dat ze dinsdag zeker op de afspraak moeten komen... ik weet het niet, zal wel zien wat ze volgende week zeggen bij de jeugdrechter. Misschien wat minder bezoekjes en dan met alle kinderen samen ofzo?
JaGuy was echt goed!! JaDat was bij mij ook het geval, maar gelukkig zijn ze er nu uit! Jij succes dan nog!