Wat leuk Sam ! ach en rinze ziet er nog echt lekker als een baby uit met zijn bolle toet. Leuke kindjes!
aha dus die blonde is terug! truus heb je uitgenodigd op ping. hier vandaag naar bakkummer oorlog (is kermis bakkum en is altijd supergezellig!) wel jammer dat altijd iedereen zelf gaat en we dus geen oppas kunnen vinden hihihihihih
hai meiden, heb van alles bij gelezen ikdus ik hoop dat je bloed verlies niet door zet en dat je van de week een goede echo hebt. truuske spannend hoor . jildou als nog gefeliciteerd. tipp had je kleine meid heimwee vervelend zeg. hier een zeer vervelende week en weekend achter de rug ciska was huilerig achteraf was het een 2e tandje die door kwam. en femke is zo grote meid die het woord nee heel goed weet te gebruiken zelf heb ik vanaf vrijdag op zaterdagnacht tot vandaag in het ziekenhuis gelegen met een gevoelsstornis aan mij rechter gezichtshelft en de rest van m'n rechterkant. nu mocht ik naar huis om dat het stabiel is en ik woensdag pas door de MRI kan dus mag ik het thuis afwachten. dat is beter voor de kleintjes.