Ja heel erg... Deze 3 jaar zijn omgevlogen... Ik zat net gisteren te denken, het was gisteren 15 jaar geleden een hele goede vriend van mij overleed. 15 jaar al, de tijd is snel gegaan. En toen dacht ik:"jeetje, nog een keer 15 jaar en Chris is al bijna 18!! "
Goedemorgen! even bijlezen. Tip: dank je! IkDus: dank je, dat doen we ook zeker! Wicjuh: dank je! Mik: fijne vakantie gehad? en nee heb je niet gemist want ik was er voor je vakantie al maar dat heb je dan niet gelezen denk ik. Truuske: hahaha goed verwoord. Truuske: jullie waren eerste altijd zo zeker van de naam en ik wist hem niet meer dus ben hoe dan ook benieuwd dat is ook gemeen dat ze het Joey vragen he! Mik: ja "die blonde is ook weer terug" maar die blonde is niet blond meer hoor. Sam: hij is geweldig! Daantje: wat een schrik zeg! sterkte en succes met de mri morgen! Wanneer had je man gesprek? succes!
@ Daantje, sterkte en succe smet de scan. Hier nog een weekje wachten, maar gezien de temp heb ik goede hoop (niet meer onder 37,1 gezakt).
Klopt Back, we waren er van overtuigd dat ons meisje Daisy zou heten. Maar kreeg er uiteindelijk het 2 halen, 1 betalen gevoel bij. Dus nu een andere naam!
Spreek het maar eens achter elkaar uit; Joey Daisy Vond het een beetje teveel van het goede hahaha Al blijf ik het een topnaam vinden!
ik heb een heel andere smaak dan dat, vond het toen best jammer toen we de naam van ons meisje hoorde niet dat ik het een lelijke naam vind, maar heb gewoon een andere smaak, onze namen waren Robbe voor een jongen en Lotte of Britte voor een meisje
Ja bijna Lala !! moet nog wat tussen !! Maar je snapt hem wel !! Trouwens 27dec de 20 w echo Mocht iemand het vast in zn agenda willen !
Willen jullie het geslacht weten Sam? Net even Joey verwend met 4 shirts. Hij kan de winter nu wel door haha
Haha maar 4???? Nou wij hebben het beide keren niet geweten, en ik denk dat we het nu ook niet willen weten... Kor iig niet.. En ik, ja ik kan mn mond niet houden ... Dus denk het ook niet, maar kan er nog even overnadenken De man die de 20w echo doet, doet altijd sokjes in een envelop van het geslacht! Dus als ik het echt graag wil weten kunnen we daar dan alsnog in kijken !