Kruimels en Spruiten Club deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rebbel, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Een lekker weekend voor jou Tipp! Super dat Thomas meteen naar zijn moeder is gestapt en er duidelijkheid is! Nu nog het juiste huis!

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    jups... Wat dat betreft heb ik nu weer goede hoop :)

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Racebabe: Knuffel! Balen zeg!

4. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    hello!

Racebabe: is het niet zo dat je dan nu "gewoon" alles meot aanpakken? sterkte!

Daantje: werkgevers! ik wordt en ziek van! (geen woordgrapje!) sterkte!

5. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Daantje: jippie! leuk nieuws!

Mik: jippie!

Tip: fijn dat je lekekr goed hebt kunnen praten met Thomas en samen heb genoten van "samentijd". :D wat een lekker bijdehandje die van jouw :D

6. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Tipp, fijn dat de vooruitzichten goed zijn, goed dat Thomas met zijn moeder heeft gesproken.

Ben zo blij, Britt is zindelijk(urine en ontlasting) overdag, echt fijn hoor.
    Ze doet het hartstikke goed, loopt uit zich zelf snel naar het potje of naar de wc als ze moet. Hoef haar niet steeds op te attenderen.
    Wel natuurlijk voordat we weg gaan of gaan eten, maar dat is niet erg.
    Alleen wel wat minder dat ze er nu een spelletje van gaat maken om in de supermarkt naar de toilet te mogen.
    Nu nog de stap gaan zetten om ook 's nachts te gaan oefenen, maar ik denk dat ze daar nog niet aan toe is. Haar luiers zijn 's morgens nog flink nat als ze uit bed komt.
    Of denken jullie dat ze dan al zonder luier kan???

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Taby knappe meid!!! Haha en dat wc-gaan in winkels herken ik!!! Je krijgt op een gegeven moment een hele lijst waarbij je weet waar het mag/ kan :p !! Maar goed nieuws, het ging hier wel snel weer voorbij! Jildou was eigenlijk eerst s nachts droog en toen overdag... Die is wat bijzonder ;) .. Dus ik denk idd dat Britt daar nog niet aan toe is. Wat je wel kunt doen is haar voor het slapen gaan, laten plassen! En kijken wat ze doet. Ik meot wel zeggen dat Jildou heel goed haar plas op kan houden, al vanaf het begin eigenlijk! Dan zei ze al dat ze moest plassen en dan kon ze het nog wel 10 min ophouden... Dat is per kind ook verschillend!

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Chris is overdag nu ook volledig zindelijk, heerlijk. Gelukkig hoeft ze nooit in winkels naar de wc. Ze kan het echt supergoed ophouden.

We gaan nu de stad in voor nieuwe schoenen, nieuwe winterjas, en gezellig lunchen met mijn moeder :)

9. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Taby: goed zeg van Britt!

Tip:veel plezier!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zora succes vandaag!

11. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Nee, dat hoeft niet, ik heb maar zo kort een WW uitkering dat ik mijn eigen wensen aan mag houden zeg maar en naar passend werk mag zoeken. Dus hoef niet perse verder weg, lager loon of meer uren, dan ik zelf wil. Als ik hierna in de bijstand zou komen (wat niet gebeurd omdat partner werkt), dan zou men niet zo soepel meer zijn.

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank je Sam! Ik ga zo weg, ben gewoon zenuwachtig had ik niet verwacht, maar brrr....ik neem Sarsa mee en dat vind ik ook een beetje eng, hoop dat ze een beetje stl blijft, vind dat zo vervelend voor de kinderloze stellen in de wachtkamer, maar kan haar niet naar de oppas brengen want we willen deze poging stil houden.

Sorry voor de ego, kom later nog langs! Liefs!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Succes meis! Komt goed!!!

14. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    oooooohhhh zora: succes vandaag!!!!

Racebabe: na zo'n 3 keer WW zijn ze dat ook niet meer. Pak je kansen zal ik zeggen nu je zxelf nog kan kiezen wat je wilt ect. succes in elk gavel! wat zoek je precies?

15. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    spannend Zora!! laat iets weten hè ;)

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    zora succes meis

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Hoe was het zora?

Ik ben goed geslaagd voor Christine. 2 paar schoenen, 2 winterjassen, een jurk, een spijkerbroek, nieuwe haarspeldjes en een verjaarskadootje :)

18. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    klinkt goed tip!

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zo eindelijk even tijd om lekker achter de laptop te hangen.

Bedankt voor de succeswensen!!! Het heeft geholpen. Sara is erg lief geweest en het was gelukkig niet druk in de wachtkamer (wachtgang eigenlijk). Ik had een andere arts, zij is nieuw heb haar nog nooit gezien, maar erg aardig. We worden dinsdag besproken in het gyn overleg en volgende week donderdag mag ik al terug voor mijn schema, had nooit verwacht dat het zo snel zou gaan. Nu alleen hopen dat ik niet voor die ijd ongi wordt.

Tipp: Heerlijk geshopt, dat blijft leuk he? Wat heb je gekocht voor haar vejaardag?

Racebabe: Wat rot dat het zoeken naar een baan zo moeizaam gaat. Succes en hopelijk hoef je niet lang meer te zoeken.

Sam: Hoe is het met jou? Nog gepotknuffelt?

Kim: Mischien had je het al verteld, sorry dan, maar was je er al over uit betreft die baan die je is aangeboden?

Linds: Hoe is het met je meisje? En weet je al meer mbt de bezoekregeling?

Maranka: Hoe is het bij jullie?

Back: Zag op Facebook dat je morgen iets spannends gaat doen? Althans je vroeg om duimen en kaarsjes? You maken me curious.....

Pff vergeet ik nou iemand? Sorry dan! Fijne avond!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mooi zo Zora en spannend zeg :D !! Ben benieuwd :D !!! Leukleukleuk!!
    Hier gaat het potknuffelen wel, zolang ik s avonds maar gewoon wat naar binnen werk, qua koekje, fruit of wat dan ook ;) ! Maar voel me verder nog niet op en top fit en dan ook nog snotverkouden en hoofdpijn erbij nu (wie niet he?) ... Jammer dat dat altijd in m'n vakantie is :( !!

Tipp, zoooo dat doe je goed :D !!

Deel Deze Pagina