Wat goed Zora! oh wat spannend! vooral nu je jullie familie niks gaan zeggen Hier alles goed meisje is weer beter. de bezoeken gaan voorlopig niet door, we horen binnenkort hoe het nu verder moet
Linds, goed bezig . Fijn dat jullie meisje weer beter is . Erg van die bezoeken hoor, aan de ene kant begrijpelijk, andere kant het is toch belangrijk voor jullie meisje. Gelukkig zijn jullie super ouders ! Kriebelt het nog steeds voor een tweede pleegje ?
tja ikdus, bij mij kriebelt het wel, Bert weet het nog niet echt... De ouders van D. komen nergens meer opdagen op t moment. misschien iets te verbergen? zoals ze een jaar geleden iets te verbergen hadden?
Ochjeej dat zou toch wat zijn als het weer zo is. Ik weet niet wat er precies is met de ouders van D. Maar dit zou wel te gek voor woorden zijn dan toch ?
dat maakt het nog triester Gelukkig heeft jullie meisje wel een goed stabiel thuis nu. Maar het zou nog beter zijn als ze haar ouders zou kennen. Maar helaas, t mag niet zo zijn. Ze is maar een gelukkig meisje met jullie
Lijkt me verschrikkelijk elk kind die ik op de wereld zet wordt weg gehaald, ik zou er niet mee kunnen leven.. gelukkig zijn er inderdaad liefhebbende pleeg ouders. Maar toch.
ik snap ook echt niet dat ze zich niet laten helpen T moet toch verschrikkelijk zijn als elk kind keer op keer wordt weggehaald
de hulpverlening stelt volgens mij ook niet veel voor hoor... moeder heeft al meermaals aangegeven dat ze iets wil hebben zodat ze geen kindjes meer kan krijgen
ja, dat werkt dan natuurlijk ook niet Bah, dit kan voor die ouders ook onmogelijk een pretje zijn Snap ik... *knuff*