Hier gaat het zn gangetje wel. Kinderen prima, ik erg moe maar goed, gaat ook wel weer over !! Veel plezier zondag
Daantje, gelukkig niets ernstigs maar wel mooi kut ! Truus, wauuw ! Denk dat je donderdag je ks krijgt . Maranka, nee ze hebben wel een kweek gemaakt. Zora, ach ik ben positief
nee zeg zo vroeg een ks. die doen ze altijd rond de 39 weken volgens mij knippen ging super! 8.8 voor dame fohnen 8.7 voor dame knippen en 8.4 voor heer knippen. nu nog een gesprek waar ik op moet wachten! groetjes
Kim: Goed zeg! Truus: Succes met de laatste loodjes! Back: Ik duim voor je! Daantje: Wat vervelend zeg, gelukkig niets ernstigs maar hopelijk helpen de injecties en hoef je niet onder het mes. Maranka; Dank je! Ikdus: Positief is goed hoor haha! Maar hier gaat het zelfbeschermingsmechanisme weer aan kan ik neits aan doen.
ff afwachten nog hoor met feliciteren. voor mijn gevoel is ie in the pocket maar dat moet de directeur ook nog vinden
spannend kim. Ik ben gisteravond lekker wezen winkelen en daarna uit eten met een vriendin van mij. Ik heb voor mezelf 2 nieuwe truien gekocht, en voor chris een jurkje
Haha lekker bezig met shoppen hoor Tipp! Kim: Fijn dat je er zoveel vertrouwen in hebt! Hier: Weekend! Vanmiddag alvast boodjes doen voor zondag & dinsdag. Zondag vieren we Sara's verjaardag voor familie dinsdag voor vriendinnen. Taart is al besteld. We hebben er zin in! Jullie ook allemaal een fijn weekend!