Een leuk zwart ding (foto's staan op fb ) Ze is echt vreselijk speels en ondernemend. Chris wandelt de hele dag achter haar aan
Ja... en als ik dan zeg dat ze gewoon moet spelen en dat de kitten dan vanzelf wel komt, zit ze me mokkend aan te kijken
ja erg he? Het is echt hilarisch. En dan komt de kitten in de buurt, springt chris enthousiast omhoog, en zit de kitten weer aan de andere kant van de kamer, en is chris weer beledigd... Het is echt erg grappig hier Vooral als het beestje wel bij mij komt zitten, dan moet je het gezicht van chris zien LOL
lalalindsy nog gefeliciteerd met je verjaardag. tipp een gezellig boel zeg bij jouw kun je een beetje hier heen sturen. hier blijven we nog even in spanning het contract komt woensdag onze kant op dan kan manlief eindelijk deze week ontslag nemen we gaan zo even een brief tikken. ciska is weer langs CB geweest madam is maar liefst 10,2 kilo en 74 cm lang heb om een pauze knop gevraagd maar daar weten ze ook niet waar die zit hahahaha ze doet het super. femke was heel lief daar voor haar zus speeltjes geven en haar beschermen zo van dat is mijn ciska echt lief om te zien.
Damn!! Volgens mij is ze bijna even zwaar / groot dan Rinze en dat is al zo'n beer Maar fijn dat ze het zo goed doet !!Succes met de spanning meis!!
Sara van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! Zucht... Wat gaat de tijd toch snel!!! Een hele fijne dag vandaag!!! 2 jaar geleden testte ik positief voor de zw.schap van Rinze En 3 jaar geleden lag Jildou nu op de IC.. Maar daar gaan we het verder niet over hebben !
lol, 3 jaar geleden lag ik doodziek thuis in bed. Dus nee, laten we het daar maar niet meer over hebben
Nee we houden het maar bij het hier en nu! SARA gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!! Zora en Zoraman jullie gefeliciteerd met jullie spruit haar verjaardag!