Hey lieverds, bedankt voor de felicitaties. Pfff waar blijft de tijd he...maar ben toch blij dat het niet vorig jaar rond deze tijd is haha toen zat ik goed in de weeen. Zondag hebben we het voor familie gevierd, vanmorgen zijn een paar vriendinnen geweest en straks komen er nog 3 vriendinnen met kindjes. Sara is flink verwend, en ze geniet van de aandacht en de taart haha. Later zal ik nog wel even een paar foto's posten en bijlezen, maar moet nu even een wasje vouwen, Sara ligt nog lekker te slape dus die tijd moet ik goed benutten. Knuffel!!!
nee femke was 2 kilo en 4 cm. kleiner. ciska vind het erg leuk om op de grond de boel te verkennen en kruipt dan in haar achter uit.
Chris was vanmorgen helemaal verrast toen ze de ballonnen en slingers zag en mocht ontbijten met een prinsessentaart Nu is ze op het kdv, vanmiddag naar duinrell en daarna pannenkoeken eten
christine van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! maak er een leuke dag van met je papa en mama. maar dat zal wel lukken zo te lezen!
Tipp, Gefeliciteerd met je meisje! Klinkt als een hele gezellige en leuke verjaardag voor Chris! Hieper de piep Hoera!!!!!!