Tipp / Christine van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag !! Hopelijk heb je een leuke dag gehad. Klinkt goed iig !!
Thanks voor alle felicitaties We hebben een superleuke maar drukke dag gehad. Christine is verschrikkelijk verwend. Op het kdv heeft ze een prinsessen theeserviesje gekregen. Verder nog lego, een poppenwagen, een pop, poppenkleertjes, een sprookjesboek, een fiets, een prinsessen handtas, een leuke Dora outfit (jurkje, shirt en broek. Haarspeldjes, elastiekjes en haarband) En dan ben ik volgens mij nog dingen vergeten. LOL.
Leuke slofjes Dais, zal het onthouden heb momenteel slofjes genoeg (eigenlijk teveel). Ego: Sara is ook heerlijk verwend met haar verjaardag. Ze heeft een blokkenstoof, een fisherprice ballending, little people auto, little people manege, kledingbonnen, haarschuifjes, geld, speelgoedtelefoon, waterradeend en een driewieler gehad. Maar ze genoot nog eht meest van alle aandacht, de hapjes en de taart. Gister weer naar ziekenhuis geweest. Echo gehad en er ligt een eitje klaar dus hoop over twee weken ongi te worden (liever niet natuurlijk maar als het moet )> Dan mag ik starten met de pil en bellen voor het schema. Dus al met al gaat er nog wel 1,5 maand overheen voordat we beginnen met spuiten. Heb meteen bloedgeprikt, en mannetje moet ook nog even (ze testen standaard op HIV en hepatites etc. voor je mag starten). En de recepten voor de medicijnen al meegehad. Dus nog even geduld, maar het schiet op. Hoe is het met jullie? het is rusitg hier!
Spannend Zora. En Sara is ook lekker verwend zeg Ik heb gisteren mijn afspraak bij de dietiste gekregen. En mijn bloeddruk is mooi aan het zakken met de medicijnen, dus hopelijk kunnen wij ook snel aan de slag
zora wat is sara heerlijk verwend zeg super. tipp fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad en ook zoveel cado's zeg. EINDELIJK het wacht en de spanning hebben geloond manlief heeft z'n contract en z'n huidige baan heeft vanmiddag een ontslag brief gehad (hihihihi) nu lekker ontspannen en maandag lekker een midweek op vakantie morgen lekker naar de kapper eindelijk rust ik de tent.
heerlijk Daantje! geniet van jullie weekje vakantie hier nog steeds aant wachten op mijn petekindje, zus is nu 40w5d zwanger pff
Geweldig Daantje Gefeliciteerd en geniet van jullie welverdiende rust!!! Oeh spannend LALA!!! Whoei vandaag 12 w zwanger!!
Tipp, nog van harte gefeliciteerd met christine haar 3e verjaardag. Ze is goed verwend zeg, leuk hoor. Daantje, helemaal super! Eindelijk weer goede vooruitzichten.Lekker van genieten. Sam, buikje groeit goed.
Linds nog van harte gefeliciteerd met je bdayy. Zora en tipp jullie ook gefeliciteerd met jullie spruitjess. Daan, gefeliciteerd voor je man :d. Fijn ! En een fijne vakantie Sam mooi buikje al !
Goed hoor, nergens last van helaas. Zou me graag zwanger willen voelen. En nog steeds tussendoor bloedverlies niet goed voor t sexleven
Hmm dat kan nog komen Ikdus hoor!! Ik voelde me bij Jildou ook niet bepaald zwanger de eerste maanden.. ennuh.. misseiljk zijn is ook niet goed voor je seksleven .. Sowieso is zwanger zijn bij mij niet goed voor ons seksleven !!