Moe! Veel slaaptekort en als ik wel een redelijke nacht heb ligt joey bij me. Wanneer gaan ze iets ondernemen bij je zus?
knuff, hoop dat je niet te lang moet wachten (maar ja, je weet zelf hoe lang hè ) ze gaan snel iets ondernemen maar ze heeft liever van niet
Hier bij vk geweest! Alles ziet er prima uit! Telling klopt ook precies ! Waar we het nog wel even over hebben gehad is dat ze eigenlijk helemaal niet wil dat ik thuis beval. Maar goed, dat hadden we zelf ook al wat in ons hoofd! Ik ga dus met medium risk in het zkh bevallen.. Maar daar gaan we het nog lang niet over hebben !!
Hey Truuske, laatste loodjes meid. Is het zwaar aan het worden nu? Je kan al wel een beetje gaan aftellen, ook al weet je het nooit helemaal zeker natuurlijk. Ik wens je alvast heel veel succes met de bevalling, voor het geval ik je hier niet meer "spreek". Sam, is nog lang weg inderdaad, maar wel fijn dat het al afgesproken is toch?
Was meer toevalligerwijs hoor dat t ter sprake kwam!! Moet wel eerlijk zeggen dat ik de knop nog ff om moet zetten! T is nu meteen zo definitief hè?
Hoi meiden! Truus: Succes emt de laatste loodjes meis! Linds: Al wat gebeurd bij je zusje? Sam: Fijn dat het er goed uitzag. En wat betreft bevalling, dat duurt nog zoooo lang. Haha. Nee, snap dat je de knop om moet zetten maar nu ik in het ziekenhuis bevallen ben wil ik nooit meer thuis, er kan zoveel fout gaan brrr.
Hoi Linds, al babynieuws bij je zusje?? Truuske, ben heel benieuwd hoe lang je nog moet wachten. Hoop dat je voor die tijd nog wat rust kunt pakken. Wens je een super bevalling! Sam, eerst maar lekker zwangeren! Ik hoorde gisteren dat een vriendin van mij zwanger is van de derde. Een verrassing! Ook voor haar Maar leuk! Mag ik weer een zwangerschap van dichtbij meemaken.....Mis het wel een beetje!
ja! babynieuws bij mijn zusje ze heeft een meisje: Amy haar water is hier bij mij thuis gebroken gisterenavond, dus heb de hele nacht in spanning gezeten
jeej linds! gefeliciteerd en wt speciaal dat haar water bij jou is gebroken. maar dat zal inderdaad wel een spannende nacht zijn geweest!
trotse meter zelfs we zaten allebei op onze knieën op de bank naar buiten te kijken... zegt ze: oei het lekt. ik kijk omhoog en zeg: nee hoor das al gemaakt. zegt ze: nee in mijn onderbroek hihi
Racebabe: Spannend ik duim voor je meis! Linds: Wat speciaal dat het bij jou thuis is begonnen. En hier ook nog even van harte!