Linds, wat een rotopmerking zeg! Maranka, wat een leuke jurk! Zo heb je altijd een originele jurk. Mijn tante mailde of ik toevallig nog wat speelgoed van mijn nichtje(20 jaar) wilde hebben. Het was wat poppenspeelgoed en op de foto zag het er goed uit, dus het was welkom. Kreeg een poppencampingbedje, poppenmaxicosi, een pop die kan kruipen, een pop die huilt en in slaap valt(snurkt) en lacht. Maar ook kreeg ik mijn eigen babypop terug. Echt zo leuk om mijn kind met mijn babypop te zien spelen! Wist niet dat die pop naar mijn nichtje was gegaan en zelfs niet dat mijn tante er zo zuinig op was geweest.
Dat is nog eens leuk Taby! Hier speelt Jinte overigens ook met een pop die ooit van mij was. geloof zo'n beetje de enige pop.. Haha Lelijk joh. Ze heet Miss Piggy!!! Whahaha
He mijn oude pop is meegegaan naar mijn zusje, maar heb nog wel mijn barbiespullen en meisjeslegomanege hier op zolder liggen... Maranka, leuk he al die voorbereidingen en ook leuk die jurk, origineel! Truus: Pfff nog even he? Ben benieuwd naar je kleine meisje! Linds: Jeetje wat een pijnlijke opmerking. Goed dat het de blijdschap over je petekindje niet kan drukken, maar dat zegt veel over jou. Ik vind je echt een lieverd! Taby"Leuk dat ze aan jou dachte met dat speelgoed en dat je je eigen pop weer terug hebt. @ hier: maandagavond naar de kaakchirurg geweest, kies eruit. Het deed geen pijn en heb gelukkig ook helemaal geen napij gehad kon de volgende dag ook weer alles eten. @ verder: Jippie vandaag ongi geworden dus ik mag beginnen me de pil (gek dat je daar blij mee kan zijn haha). Heb meteen het ziekenhuis gebeld en maandag krijg ik mijn schema. Tis echt snel gegaan zeg.
Zora, jullie kunnen weer van start, hopelijk gaat het allemaal goed en zijn jullie snel zwanger. Maranka, miss piggy, tis zonde de pop hahahaha.
zora ben nu al aan het duimen dat je heeeeeeeeeel snel zwanger bent! joepie brusje voor je kleine meis
Zora: veel succes meid! Mik: oefenen ja en is gewenst maar kwestie van knopen door hakken Jinte van harte!
@ Linds, van harte met je nichtje @ Zora, veel succes hoor! @ Jinte, gefeliciteerd met je verjaardag!
lalalindsy gefeliciteerd met AMY en wat een klote opmerking zeg bah. maranka gefeliciteerd met je kleine meid wat een schitterend jurkje zeg gaaf veel plezier vandaag. truus suc6 met de laatste loodjes. zora suc6 met de pil (hahaha) ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen zijn. sam fijn dat alles goed was bij de vk. kim heb je die baan nu gekregen??
wij hebben een heerlijke vakantie gehad we zijn nu wel moe maar wel ontspannen was super, lekker met ciska baby zwemmen gedaan dit vond ze super en we zijn bij plopsa geweest met femke vond ze leuk heerlijk om te zien.