Succes dit weekend Tipp, lijkt me spannend maar misschien valt het mee? Thomas heeft weer voor jou gekozen en dat moeten ze respecteren toch? Was het bijna vergeten net, hier gisteren de 1e spuit gezet. Ging prima eigenlijk! Nu over 2 weken de Puregon erbij voor de groei van de follikels dus voorlopig nog niet zoveel actie. Wij gaan morgen naar de dierentuin, hebben nog gratis kaartjes, ben benieuwd wat Sara ervan vind. En 's avonds nemen we mijn ouders en schoonouders mee uit eten omdat ze op Sara passen als ik werk. Ook zin in.
OOOh spannend Zora En klinkt als een heerlijk weekend, geniet ervan. En inderdaad, misschien valt het mee. Laten we het hopen
Ben zo trots! Jinte loopt los! Ze gaat zo midden in de kamer rechtop staan en loopt dan weg. Het zijn nog maar een paar stapjes. Maar het begin is er!
Zora succes!! Veel plezier!! Tipp sterkte!!! Lijkt me moeilijk! Jaaa super maranka! is ze verder dan onze boef!!
Zora, spannend meid !! Maranka, jeej wat een grote meid :d Tipp, hoop dat de fam normaal tegen je doet.
Nou, de confrontatie met mijn schoonfamilie is beter gegaan dan ikzelf verwacht had. Ze deden allemaal heel normaal en mijn schoonzusje deed heel lief en begripvol tegen me Kortom, het was geen volkomen drama. Dat geeft hoop voor de kerst
Ja, t voel me echt heel erg mee. Maar ik was wel uitgeput toen we thuiskwamen, dus heb ik lekker een paar uur geslapen, terwijl thomas ging koken
ik kom ook nog even bijlezen Zora, al druk met de spuiten spannend hoor Ikdus, je staat hartstikke goed met die mooie banner! Maranka: las het op fb dat ze al los kan stappen, echt goed zeg! hier alleen aan een had of langs de tafel Racebabe proficiat met je baan!