Kruimels en Spruiten Club deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rebbel, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lalalindsay

    lalalindsay VIP lid

    19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    D is nu 72 cm en 8,980 kg, ze was eigenlijk vrij goed gegroeid :)
    wel hebben ze ons doorverwezen ivm een afplatting van haar hoofdje. dat we misschien een helmpje konden overwegen, maar lees overal dat dat veel eerder had gemoeten en eigenlijk vind ik de afplatting zelf nog wel meevallen
     
  2. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Linds, mooie cijfertjes. Ik heb geen ervaring met een een afplatting van het hoofd, weet wel dat de dochter van vrienden van ons het helmpje al had voordat ze een jaar werd.
     
  3. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Helmpje kan w.s. nog wel maar dan zal ze hem langer moeten dragen. In het eerste jaar gaat het geloof ik wat sneller omdat alles nog zo snel groeit. En dus beter vervormbaar is.

    Mijn neefje had zijn helmpje zo rond de 6 maanden al geloof ik.
     
  4. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Linda een helmpje is altijd eigen keuze eigenlijk! Rinze had een heel scheef hoofd door de kiss en reflux had hij hij een flinke voorkeurshouding en dat is helemaal zelf rechtgetrokken en eigenlijk pas de afgelopen maanden! Heb me er veel zorgen om gemaakt maar zowel therapeut als cb zeiden dat het meeviel en dat het recht zou trekken! Gelukkig is dat gebeurd! Kun je er een foto van maken?
     
  5. tipp42hgg

    tipp42hgg VIP lid

    23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik heb totaal geen ervaring met een afgeplat hoofdje, dus kan er niks zinnigs over zeggen...
     
  6. lalalindsay

    lalalindsay VIP lid

    19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    zal straks eens kijken sam, voor een foto.

    Ik zie de afplatting wel, maar het is alleen voor het uiterlijk dat het helmpje zou moeten, niet vanwege spieren die ze niet kan gebruiken, oren die scheef staan... volgens mij ben ik er al lang uit ;) ze moet haar haren maar laten groeien ;)
     
  7. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zo is dat!!! ;)
     
  8. daantje 25

    daantje 25 Fanatiek lid

    7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    lala goeie cijfers klein poppetje :D
    plat hoofdje ik heb ook gehoord dat dat voor het 1e verjaardag het beste werkt.
    jij kiest wat je wil dat doe je goed!!

    hier vanmiddag 1e therapie gehad ik geloof dat ik nu een blauwe schouder heb :(
     
  9. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Daantje, niet fijn, hopelijk voelt het snel beter.

    Linds, Doe wat je gevoel in geeft, je moedergevoel is gewoon altijd goed.
     
  10. Zora

    Zora VIP lid

    12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Linds, ik ben eht met de rest eens, heb er geene rvaring mee, maar doe wat je gevoel je ingeeft.

    Daantje: Hmmm niet fijn, ik heb zelf al jaren last van schouder- en nekklachten en het is echt heel vervelend.

    @ Hier: Wat heb ik toch een heerlijk meisje. Ik ben zoooo verliefd.

    Verder vanavond laatste pil alweer (pil voelt toch altijd een beetje dubbel) en morgen alweer een week aan het spuiten. Volgende week donderdag komt de Puregon erbij (voor het groeien van de follikels) dus het schiet best op zo.
     
  11. daantje 25

    daantje 25 Fanatiek lid

    7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    zora gaat zeker snel.
     
  12. Back

    Back Fanatiek lid

    14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    spannend Zora!
     
  13. daantje 25

    daantje 25 Fanatiek lid

    7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    we hebben mooi 5 dec Kado's gekocht femke wordt helemaal gek alles van dora hahahahaha
    voor Ciska hebben we nog niks maar dat komt nog wel goed.
     
  14. Zora

    Zora VIP lid

    12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Leuk Daatje, wij hebben ook alles al binnen. sara krijgt van ons een slee en een Duplo pakket van Hello Kitty.
     
  15. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Jinte krijgt de stoffen pop van IKEA, het bijpassende bedje en een setje poppen kleertjes. En aangezien we het twee keer vieren krijgt ze ook nog een babycdspeler met liedjes en wat kleren.

    Jasper wordt ook mega verwend. Die krijgt allerlei smurfen en thomas de trein dingen.

    Overigens krijgen ze geen kadootjes van de rest van de familie met pakjesavond. We hebben afgesproken dat we alleen voor onze eigen kids kadootjes kopen. Anders krijgen ze op zo'n avond zoveel kadootjes, dat ze bij het laatste pakje niet eens meer weten wat er in het eerste pakje zat.
     
  16. Back

    Back Fanatiek lid

    14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    dat is een hele goede maranka, doen wij ook niet. doen het toch ook in delen dus ja. Volgende week zondag doen we het voor L en mijn stiefkids. Ieder een kadootje tot 10 euro en een kadootje van mijn ouders. alleen de kids dus. L krijgt het tekenbord van nijntje, een my little pony en een dvd ( je raad het al heb geen 9 euro voor het bord betaald ;) ) en van mijn ouders een keukentje van de action.
     
  17. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Leuk he die sinterklaastijd.
    We hebben het al een hele tijd geleden in huis gehaald, had geen zin om de sinterklaasdrukte in te moeten.
    En hier vieren we op veel plekken sinterklaas.
    Bij Barry en mij op het werk, bij de opa's en oma's en thuis.
    Thuis krijgt ze een babyborn die kan zwemmen, een paddestoel van de smurfen met smurfen erbij, een barbie met een baby in de buik, kleurboeken met stiften, iets van my little pony en zo nog wat schoenkadootjes.
    Britt lust geen chocolade, dus voor haar helaas geen lekkere chocopiet of chocoletter.

    Ik vind het zo'n leuke tijd en Britt lijkt het ook geweldig te vinden, ze kent bijna alle sintliedjes uit d'r hoofd.:D
     
  18. Zora

    Zora VIP lid

    12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Leuk he? Jullie kids worden ook heerlijk verwend! Ik vind het ook een gezellige tijd. Wij vieren eht met familie, schoonfamilie en op het werk.

    Op het werk krijgt Sara 1 cadeau.

    Bij mijn familie krijgt ze dan de slee van ons, van mijn ouders geld en van mijn broer, zus en zusje nog een klein cadeautje, omdat wij zelf maar 1 cadeau gekocht hebben loopt het zo niet de spuigaten uit met de hoeveelheid cadeaus. Mijn zussen hebben volgens mij zelf samen iets (groters) gekocht.

    Bij mijn schoonfamilie krijgt ze dan van ons de Hello Kitty Duplo en van mijn zwager en schoonzusje iets en van mijn schoonouders geld.
     
  19. tipp42hgg

    tipp42hgg VIP lid

    23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    wij vieren het alleen met mijn mijn moeder. Ze krijgt wat kleins en een klant van thomas komt als het goed is langs als Sint.

    Kerst wordt bij ons altijd groter gevierd dan Sint... Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik kerst zelf leuker vind.
     
  20. daantje 25

    daantje 25 Fanatiek lid

    7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    ik zelf vind kerst gezelliger lekker uit slapen in je pyjama kado's uit pakken en dan lekker brunche (heb er nu al zin in)

    Femke krijgt in totaal 6 kadotjes
    en Ciska moeten we nog voor kijken.
     

Deel Deze Pagina