Ik heb echt helemaal niks met kerst, meestal ga ik lekker werken, heel stil altijd om 6.30uur op straat op 1e en 2e kerstdag. Krijg er altijd wel een goed gevoel van om het voor de bewoners heel gezellig te maken met kerst. Alleen dit jaar draai ik alleen maar 2e kerstdag een dienst van 7-12uur en 1e kerstdag wordt ons neefje gedoopt, dus we hebben wel wat te doen.
ciska is ziek ik denk griep wat zielig zeg als ze niks anders wil als opschoot slapen, spugen vind ik wel eng.
Ik vind Sint en kerst beide erg leuk. Alleen draait kerst bij ons om iets anders dan de cadeautjes. Daarom doen we met Sint cadeautjes. Met kerst gaan we naar de kerk, wij vieren dan echt dat Jezus is geboren en daarna zijn we gezellig samen met familie en een hapje en een drankje. Dus allemaal leuke dagen alleen op een andere manier.
Daantje beterschap daar. Hier Rinze ook aan het overgeven... Tenminste gister en vannacht. Net wel wat binnengekregen, hopelijk blijft het daar ook! Hier heb ik niet zo heel erg veel met Sinterklaas. Komt ook omdat m'n broer en ik op 2 en 3 dec jarig zijn. Vind het altijd een heel gedoe om iets te bedenken ! Maar nu met de kinderen vind ik het wel weer erg leuk! Wij vieren Sinterklaas met schoonouders, zwager en zn vriendin en schoonzusje. Met kerst toen we lootjes met mijn ouders, broers en schoonzusje en onze kinderen (zijn de enige kinderen) en dan krijgen de kinderen nog wat van m'n ouders. Van ons dan niets meer. Moet ook een keertje klaar zijn hoor ! Hebben nu al moeite met wat ze moeten krijgen.. Ze hebben alles al !
Beterschap voor alle kindjes, hier is Barry ook ziek en Britt heeft van de week 1x overgegeven en dat was het gelukkig. Dus hopelijk was dat weer genoeg voor een hele lange tijd. Zora, ik vind kerst tegenwoordig alleen maar verplichtingen hebben naar familie toe en het gaat tegenwoordig alleen maar over kado's en veel en lekker eten. Jammer dat de achtergrond van kerst zo ver verdwenen is bij veel mensen (in mijn omgeving). Wat een weertje vandaag he, ik las wel in de krant dat november de droogste novembermaand is geweest sinds 1906. Moet zeggen dat ik dat helemaal niet erg vind.
Ja, dat de echte betekenis van kerst zo naar de achtergrond is gedrongen vind ik ook erg jammer. Wij hebben vandaag samen met chris de adventkrans aangestoken, en we hebben een super leuk voorleesboek over het kerstverhaal "Berenkerstmis" ( bol.com | Berenkerstmis, Alexander Reichstein | Nederlandse boeken) gezien vanuit het oogpunt van een hongerige beer Ze is er helemaal gek op Bij ons is er trouwens bij ons allebei van huis uit een traditie ontstaan dat er als kerstkado alleen dingen als boeken, (winter)kleding, spelletjes, speelgoed etc wordt gegeven, en geen electronica of dingen die daar mee te maken hebben. Daardoor wordt kerst bij ons nooit een kadootjesfrenzy
Goedesmorgens meiden! Even een teken van leven, best pittig 2 kids! Merk echt dat ik mijn tijd en aandacht moet verdelen tussen Joey en Nikki en dan ook in huis aan de gang. Hoe gaat het met iedereen?
Leuk tipp! Ja dat is wel een idee!! Truuske succes! Rustig blijven en wat vandaag niet lukt komt vast morgen!! Je moet even ritme vinden en dat kost even tijd!! Knuffel en succes!
truus ik had dat ook even in het begin. maar na een ruim maandje heb je het ritme te pakken en is het superleuk en een stuk makkelijker. tenzij ze allebei een jankdagje hebben hihih
truus leuk wat van je te horen. ja 2 kids is zeker drukker. maar uiteindelijk vind je je eigen ritme en heb je zelfs even tijd voor de laptop. hahaha ciska heeft nu vlekjes op haar buik en rug ze heeft dus de 6e ziekte (kinderziekte) gelukkig is ze weer haar zelf. femke is de grens aan het opzoeken leuk de leeftijd 2 ik zeg nee hahahaha
Chris is nu heel duidelijk aan het kijken hoe ver ze kan gaan tot papa en mama het genoeg vinden... SOms best vermoeiend lol
Nou 1e dag echt aan het werk vandaag, na wat trainingsdagen. Het gaat best wel redelijk, afwachten hoe lang het project duurt. Goed geklust afgelopen week, dus weer goede hoop voor NOD.
leuk voor je racebabe dat je weer aan het werk bent. ik ga voor je duimen voor je nod dag wanneer is die??? manlief heeft een nieuw pak voor de kerst grote maat en voor maar 91 euro incl. verzend kosten dat is echt goed koop!! de kleintjes hebben ook leuke kerst kleding nu ik nog vind het wel moeilijk iemand nog een idee??
Truuske, leuk weer wat van je te lezen. Je zult heus je draai wel snel vinden denk ik. Maar hoe gaat het verder allemaal met jullie? Racebabe, wat voor een baan heb je nu? Mijn duimen draaien al voor jullie. Daantje, fijn he zo'n fase. Hier viel me van de week op, dat Britt heel de week al zo lief is. Echt fijn dat er even niet zomaar om het minst of geringst gehuilt wordt of driftig is geworden.
Daantje, ik heb een leuke set besteld op Wehkamp.nl, daar hebben ze leuke feestkleding van allerlei merken. H&M heeft ook wel leuke dingen online vind ik. Heb daar ook wat besteld, dan kan ik kiezen wat ik aandoe met kerst haha. Voor Sara heb ik een jumpsuit van Name it. Met een leuk riempje erom, staat erg schattig. En heb een leuk roze tule rokje van Name it met shirtje en maillot en een jurk van Jottum, nu met korting op kleertjes.com. Ze kan het ook na de feestdagen nog dragen hoor. Heb maandag hier in het dorp ook even geshopt. Er was bij alle kinderkledingwinkels 50% korting en er hing echt nog heel veel. Dus heb winterkleding voor volgend jaar geshopt. Hopelijk past het dan want blijft toch gokken. Ik had ook nog 80 euro bonnen van Sara's verjaardag, dus was leuk shoppen zo. Truus: Kan me voorstellen dat het weer helemaal opnieuw je draai vinden is. Lijkt me best pittig. Racebabe: Ik duim ook mee meis, misschien zijn we straks wel samen zwanger, zou leuk zijn! maranka; Hoe is eht met jou en de kids? En met de rest/ het is veel te rustig hier. Ik ben nog braaf de Decapeptyl aan het spuiten alweer 2 weken. En morgen begin ik met Puregon. Volgende week vrijdag dan de 1e FM. (echo) ben benieuwd hoe het gaat lopen.....vind het echt spannend worden!
Ik ben er even wat minder... Heb de laatste maanden een beetje teveel hooi op mijn vork genomen en nog altijd gebroken nachten. Moet er minstens 1 a 2 keer uit per nacht. Dus ik doe het even wat rustiger aan.... of... nou ja heb het weer druk met andere dingen... feestdagen voor de boeg. Ik kijk uit naar wat rust.. Maar ben bang dat dat nog wel even zal duren. jinte is al tijden verkouden. Maar dat gaat gelukig niet ten koste van haar ontwikkeling. Ze is heel veel aan het brabbelen en zegt papa, mama, hap en uit. Het gaat nog niet allemaal bewust maar de klanken zijn er wel. En ze loopt los! looopt hier de hele dag de kamer op en neer. Verder is het echt een meisje. Lekker piepen als haar broer volgens haar iets doet wat ze niet wil. Met Jasper is alles goed. Een heerlijke leeftijd dit. Hij kletst ons de oren van het hoofd af. Zit in zijn "waarom"fase! En heeft ontzettend veel fantasie. Op dit moment is hij de hele dag Sinterklaas. Met een zelfgemaakte mijter, een stok als staf en een ezelknuffel als Amerigo. En papa en mama zijn altijd stout gewest en krijgen geen kadootjes. Whahaha!! Nee, naast het ontzettend vermoeid zijn ben ik gelukkig ook nog veel aan het genieten.
Fijn dat de kids het goed doen Maranka, leuk om te lezen. jammer dat Jinte zoveel verkouden is. Erg vervelend. Ik herken de gebroken nachten heel erg. Hier hoef ik er niet iedere nacht uit, maar toch slaapt ze nog regelmatig tussen ons in of moet ik eruit voor de speen. Manlief werkt meer dan ik, en heeft een enorm drukke en stressvolle baan dus die probeer ik te ontzien en ben ik dus telkens de pineut. vraag me weleens af heo dat gaat met 2 kids, maar dan is Sara natuurlijk ook weer een stukje ouder. vanmiddag sinterklaasvierng op mijn werk, ben benieuwd hoe ze het vind, eigenlijk is ze nog te klein om het allemaal te snappen, maar de cadeaus vind ze wel leuk.