Ik heb mijn bloeddruk weer laten meten. Nog weinig verandering, dus we mogen nog niet beginnen. Medicijnen zijn verhoogd. Als het over 2 weken niet beter is moet ik naar een internist. Baal best een beetje, had zo gehoopt dat het nu beter ging en dat we groen licht zouden krijgen bij deze controle. Chris is een heerlijk wezentje. Ze zit niet in een "waarom" maar in een "wat dan?" fase. Erg grappig. "mama mag ik een koekje.""Nee, we gaan zo eten" "oh, wat dan?" Of "ga ik naar Anette (kdv) vandaag?" "nee, morgen weer." "oh wat dan?" Gisteren zijn thomas en ik saampjes naar de kerstmarkt in Keulen geweest. Was erg leuk, maar ook best heel vermoeiend. Chris was ook zoveel verkouden maranka... nu inmiddels een heel stuk minder.
Haaaai meiden! Hier ben ik weer even! Hoe is het hier? Heb veel gemist en het was echt te veel om alles terug te lezen, maar zag dat truuske een dochtertje heeft! gefeliciteerd meid! En zora weer bezig voor en brusje! Spannend!! Ik duim dat het snel raak mag zijn! Maranka en lala nog gefeliciteerd met jullie meiden!! Ikdus: wat fijn dat het nu goed gaat! Gefeliciteerd!! Kim: gefeliciteerd met je nieuwe baan! @sam: hoe gaat het met je? Liefs rebbel
Wat balen Tipp, het licht nog even op oranje... Hoi rebbel!! Alles goed? Hier vandaag leuk nieuws te horen gekregen. We worden volgend jaar weer oom en tante. Paranka zijn zusje is zwanger van haar derde kindje.
Maranka, goed dat je even aan jezelf aan het denken bent, dat is ook heel belangrijk. Fijn dat het goed gaat met Jinte en Jasper, jammer dat ze zoveel verkouden is. En leuk he die sinterklaastijd. Tipp, jammer zeg dat je nog steeds geen groenlicht hebt gekregen. Hopelijk slaat de medicatie snel aan en mogen jullie er ook voor gaan. Hey Rebbel, hoe gaat het daar bij jullie? Racebabe, de duimen draaien hoor. Nou, wij hebben hier al heel wat sinterklaas gevierd, zo leuk! Vorige week zaterdag bij mij op het werk de sintviering, was heel leuk en groots opgezet, wel een beetje druk, omdat er natuurlijk ook heel erg veel kindjes waren. Maar het wordt elk jaar beter. En natuurlijk heeft ze ook een mooi kadootje gehad: een kassa met boodschappen enzo erbij. Afgelopen donderdag bij Barry op het werk, lekker klein opgezet en knus, met ongeveer een kindje of 10. Britt mocht nog bij de sint komen, maar ze was er een beetje bang voor, dus mocht ze op afstand bij mij op schoot een liedje voor hem zingen. En ook hier kreeg ze weer een mooi kado: een strijkplankje. En als afsluiting kregen we een heerlijk buffet aangeboden. En vanmiddag was het sintviering voor m'n bewoners op het werk, dus samen met Britt ook even gaan kijken, dit vond ze ook weer erg gezellig en de pieten waren haar grote favoriet en heeft enthoussiast gedanst met de pieten. En dan vanavond hebben we sint gevierd bij mijn ouders, ze kreeg een barbie met kinderwagen, een strijkijzer,een dokterstasje en een dweil(dezelfde als mama hihi). Hier staat de tafel met kadootjes ook al klaar voor morgenochtend en dan gaan we morgenmiddag nog de schoen uithalen bij de vader en moeder van Barry. Dus druk druk druk en toch ook wel weer fijn als onze sint weer terug gaat naar Spanje.
Veel plezier vanavond tipp! Ik vier het vanavond op mijn werk. Vanmiddag wat lekkers bij de koffie bij thuiskomst. Vanavond chinees eten of Pizza. Ligt eraan wat open is.. hahaha.. En dan pakjesavond met pepernooten, kadootjes en chocolademelk met slagroom. FEEST!!
hier hebben we het gister gevierd, femke ging helemaal uit haar dak geweldig. ze is gruwelijk verwend. iedereen een fijne sinterklaas!!
Hier slaan we het nog even over, volgend jaar zullen we het wel vieren Ben sinds vorige week weer aan het werk en het is toch een hele aanpassing hoor, als je een jaar bent thuis geweest! Maar ben blij dat ik dat jaar heb gehad hoor Vandaag naar de kinderarts geweest voor haar afplatting van haar hoofdje en nu zijn we doorverwezen naar de kinderneuroloog in Leuven. Die zal dan beslissen of ze een helmpje moet of niet. Hoop echt van niet pff
ik hopp met je mee linds duim duim racebabe Hier is christine net gruwelijk verwend. 3 doosjes playmobiel, een doos lego, een knikkerbaan, een kassa, een autootje, een dvd en dan ben ik volgens mij nog dingen vergeten lol... Ze stond helemaal te stuiteren
duim duim racebabe lala dat kan ik geloven meis maar vind je het ok niet lekker om weer even er echt uit te zijn?
als ik kon, bleef ik full time thuis totdat ze naar school ging Kim vind mijn dagen ook veel te lang (vertrek om 8u en kom om 18u30 thuis) maar goed dat het maar 3 dagen zijn
Spannend racebabe !! Temp ook nog goed ? Kim hoe bevalt je nieuwe baan ? Linds, zijn inderdaad lange dagen, bij wie of waar blijft ze ? Truus, ik wil spam zien ! Leuk dat jullie sint hebben gevierd allemaal en zo te zien stuk voor stuk verwend zeg haha.
Leuk om te lezen dat de pakjesavonden zo'n succes waren. Linds, dat zal zeker even weer wennen zijn. Lange dagen inderdaad. Als ik het voor het kiezen had zou ik ook wel wat minder willen werken om meer bij de kindjes te zijn. Haar eerste stapjes heb ik gemist
Racebabe, heb je al wel een testje gedaan? Je maakt het wel spannend dit keer zeg? Hoe is de temp? Nog hoog?