Kruimels en Spruiten Club deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rebbel, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Racebabe spannend zeg! 2 dagen overtijd. Ik hoop op goed nieuws meid!!!!

Linds: Dat zijn best lange dagen ja, kan me voorstellen dat je liever nog thuis was gebleven bij je meisje.

Ik vind het op zich wel lekker een paar dagen eruit maar ik werk 2 dagen van 9 tot 5 en 1 dag van 9 tot 12 en mijn reistijd is 5 minuten op de fiets. En mijn moeder en schoonmoeder wonen ook maar 5 minuten bij mijn werk vandaan.

Alle kleine kindjes dus goed verwend met Sinterklaas. Sara heeft een dierenpiano, een popje, een boekje en cd en hello Kitty duplo gehad. Vrijdag vieren we het nog met mijn familie dus dan zal er nog wel wat bij komen. Ze snapt het nog niet heel erg goed maar ik mocht de uitgepakte speelgoedjes niet wegzettend an begon ze te huilen dus ik neem aan dat ze er blij mee is haha.

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    dat denk ik dan ook zora ;)

Chris wilde haar kassa met boodschapjes mee naar bed gisteren, of dat nou lekker slaapt :p

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Oh wat lief Tipp, geweldig als ze er zo blij mee zijn.

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja heerlijk. Eigenlijk moest haar knikkerbaan ook mee, maar die was te groot ;)

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Haha, die dan naast haar bed. Leuk hoor.

6. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    lala wat is dat jaar omgevlogen zeg gelukkig hoef je maar 3 dagen.

Racebabe 2 dagen overtijd spannend hoor blijf voor je duimen.

7. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Racebabe, spannend!

Zo te lezen heeft iedereen een goede sinterklaas gehad.

8. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    De test was positief :)
    Dus we zijn bescheiden blij (gezien de 2 mk).

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ooooh :D wat goed, voorzichtig gefeliciteerd dan maar! SUPER!!!! (oh, dat is wat minder voorzichtig :p... nou ja, dan maar: GEFELICITEERD!!) :D

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Oooh wat fijn racebabe ! Ik duim dat nu alles goed blijft gaan. Gefeliciteerd !

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Racebabe: Gefeliciteerd meid! Voorzichtig blijf je natuurlijk altijd, ook gezien de mk, maar fijn dat je geduld toch beloond is. Super meid!

12. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    wat fijn voor jullie Racebabe! gefeliciteerd!! nu op naar een goede echo

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    whoehee. racebabe gefeliciteerd!!!!!

14. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Racebabe van harte gefeliciteerd!!

Ikdus, jij alweer 16 weekjes onderweg!

Kim, wat is je Ping? Denk dat het dan makkelijker gaat als op FB :)

Even Nikki-Spam hoor;

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    Racebabe: gefeliciteerd meid! :) ik duim voor je da alles goed blijft gaan!

@lala: ik duim voor je mee meid!

Fijn dat de kids allemaal zo genoten hebben van Sinterklaas!
    Hier hebben ze ook ontzettend genoten van alle gezelligheid en ze zijn flink verwend! :)

Verder gaat met ons mannetje alles prima, hij moet alleen volgende week naar de logopediste omdat hij wat hees is. Het kan zijn dat hij zijn stem verkeerd gebruikt, maar ik vind het een beetje vreemd want het is vanaf dt zijn neusamandelen verwijderd zijn.. Maar we zijn al terug geweest naar de kno arts en het ziet er verder goed uit.

Met Luna zijn we al een paar weken aan het tobben. Ze heeft een tijdje terug oorontsteking aan beide kanten gehad en het zat vast op haar longen dus kreeg ze een ab kuurtje. Maar ze knapte hier niet echt zichtbaar van op, ze bleef ontzettend wit zien en heeft ook donkere kringen om haar ogen. Ook bleef ze 's avonds verhoging/koorts houden en was ze erg hangerig. Dus weerterug naar de dokter want het was al 3 weken aan de gang. Die besloot dat we bloed moesten laten prikken en dat heb ik die dinsdagavond nog laten doen. Donderdag ochtend werd ik door onze huisarts op mijn werk gebeld dat de bloeduitslagen niet goed waren en dat ik direct met haar naar het ziekenhuis moest voor verder onderzoek, nou dan schrik je je echt ff helemaal kapot! Ik stond helemaal te shaken.. Eenmaal daar onderzoeken gehad omdat haar leverwaarde verhoogd was, maar blijkbaar was er bij de huisarts maar een waarde van de lever geprikt en er moesten meerdere waardes geprikt worden om te zien of er echt een aandoening aan de lever was of dat er sprake was van een infectie. Godzijdank waren de andere waardes goed! Nu krijgen we vanmiddag de uitslag van wat het dan wel is, dat moet op kweek. Ze denken nu aan een infecte of de ziekte van pfeiffer want daar was ook wat van te zien. Maar iig niks ernstigs met de lever gelukkig!

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @truus: wat een schatje!! :)

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    gefeliciteerd!

18. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Rebbel wat een verhaal zeg van Luna. Hopelijk een goed uitslag vandaag. Sterkte meid!!

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Truus; Wat een prachtig meisje! Gaat het goed met haar/ En met papa, mama en J?

Rebbel: jeetje das schrikken, gelukkig is het niets ernstigs aan de lever. Sterkte verder emt haar. Hopelijk knapt ze snel op.

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    wat popje truus :)

Jeetje rebbel wat een verhaal! Dat is schrikken!

Deel Deze Pagina