279B8C06 truus rebbel jeetje wat een gedoe. geloof inderdaad wel dat je gaat shaken van zoiets! wel raar dat je huiarts je zo aan het schrikken maakt!
racebabe voorzichtig gefeliciteerd super zeg. truus wat een lief koppie zeg alles goed?? rebbel wat een schrik zeg ik hoop dat je kleine meid straks weer opknapt.
Racebabe, van harte gefeliciteerd, wat een goed nieuws. Rebbel, zo dat is schrikken. Gelukkig valt het tot nu toe mee. Hopelijk ook de uitslag die nog moet komen. Truuske, wat een knap meisje! Hoe gaat het met jullie?
Ik wil even jullie mening, weet niet zo goed wat ik er mee moet. Mijn bovenrug doet pijn, het is een zeurderig gevoel tussen mijn schouderbladen. Volgens mij m'n spieren. Ik denk dat het gewoon een paar keer heel goed gemasseerd zou moeten worden, maar Barry kan absoluut niet masseren helaas. Kan je daarvoor terecht bij de fysio???
@kim: de huisarts had al overleg gehad met de kinderarts en die wilde dat we naar het zkh zouden komen. Het kon namelijk echt wat met de lever zijn, maar het kon ook van een infectie komen. Het was idd erg schrikken, maar wel fijn dat ze meteen actie ondernemen op zo'n moment want als het wel wat aan de lever was geweest was dat wel nodig geweest. Maar vanmiddag hebben we de uitslag gehad en ze heeft een virusinfectie dus gelukkig niks ernstigs. @taby: ja hoor, daar kan je zeker voor naar de fysio. Je kunt zelf bellen voor een afspraak want je hebt geen verwijzing meer nodig van een huisarts.
Rebbel, gelukkig is het niets ernstigs. Hopelijk voelt Luna zich snel weer de oude. Zal ik morgen toch maar even naar de fysio bellen dan??? Ben soms zo bang dat ze me zien aankomen daar met m'n beetje rugpijn.
Gewoon bellen hoor, ik ga ook regelmatig naar de fysio met nek/schouder klachten, soms is het gewoon een kwestie van even los maken.
Racebabe van harte!! Ik duim voor een topecho meis!!! Het is jullie zo gegund! Rebbel jeetje wat een schrik! Gelukkig lijkt t mee te vallen! Hier erg druk en moe. Verder vanochtend weer directiebezoek in de klas dus kon er ook nog wel bIj!
Jeetje Sam alweer 18 weken bijna. Wat ga je ineens snel! Hier morgen 1e echo. Heb vandaag al flink wat vruchtbaar slijm dus hoop niet dat eitjes besluiten eerder te springen, maar dat zal zo''n vaart niet lopen hoop ik. Verder al aardig last van mijn buik dus er gebeurt wel wat daarbinnen. Nog even geduld en dan weet ik het.
Echt spannend Zora! Succes met je directiebezoek Sam. Moeten jullie dan ook iets speciaals doen, wij moeten altijd het een en ander eromheen organiseren. Hopelijk gaat het moezijn snel over. Hebben jullie de kerstboom al gezet? En zetten jullie een neppert of een echte?
Dank meiden, Nee geen kerstboom hier. Wel wat andere kerstversieringen zoals kerstbalen op schaal, een kerstster etc.
hier wel een boom, die zetten we volgend weekend op. We hebben altijd een echte. Ik vind die dingen altijd lekker ruiken
Zora succes morgen! Spannend! Ja gaat alweer snel hè!! Taby we moeten vooral onszelf zijn en les geven volgens directe instructiemodel. Maar het ging wel goed moet ik zeggen! Kreeg groot compliment voor m'n aanbod in de groep en de rust die er heerst! Klassenmanagenent prima! Dus ik ben blij!!! Kerstboom hier nog niet. Wachten er nog ff mee! Misschien dat we dit jaar een kleintje halen, echte dan! Rinze zit er waarschijnlijk veel aan dus wil het mezelf nIet te moeilijk maken!
Ooh nog wel erg leuk vandaag.. Leerlinge (knuffelig meisje) : juf mag ik de baby even voelen? Ik: Nou je kunt het nog niet zo goed voelen, dan moet het eerst wat groter zijn,maar je mag best even voelen hoor (zit naast me in de kring). Zij voelen.. Zegt ze.. juf ik voel het hoofdje.. Nou lieverd, dat is m'n navel !! Ze zijn zo leuk !!
Sam, wat fijn dat het directiebezoek goed is gegaan. En wat schattig van dat meisje in je klas, leuk dat ze er ook mee bezig zijn.