zora wat balen zeg dikke knuf. Taby wat een domper zeg pas donderdag misschien voor dat is komt nog een keer draaien ruikt het minder?? Hier is Ciska een echte vreetzak ze eet alles wat vast en los zit en het leukst is nog ze wil het zelf in haar mondje doen zo smeerboel maar wel een leuk gezicht.
Zora, balen zeg! En nu weer lang wachten.. Knuff!! Taby, gets zeg. Met een wasmachine moet eigenlijk noot iets mis zijn. Daar kun je gewoon niet zonder. Hier pas een droger aangeschaft. Ben er zo blij mee! Wat scheelt dat een werk zeg.
o ja zonder droger zou ik echt niet kunnen met al die was van de kleintjes. Ik ben bang dat femke de buikgriep heeft/krijgt in ieder geval heeft ze er een tikje van een diaree stinken stinken echt niet normaal.
Daantje, sterkte met Femke, hopelijk is ze snel van de diarree af en wordt ze er niet te ziek van. Maranka, handig toch wel he om een droger te hebben, Ik droog het liefst buiten, dan ruikt het zo lekker fris, maar als dat niet kan )en dat is toch best vaak) dan gaat veel de droger in. Daantje, de wasmachine wast inderdaad nog gewoon, dus ik doe nu elke dag de was die in de trommel zit gewoon maar even wassen, in de hoop dat het niet gaat stikken en stinken etc. Gelukkig zit de wasmachine nog in zijn garantietermijn, dus dat is wel weer gunstig, maar ik zit er wel serieus over te denken om mijn garantie te verlengen.
Ikdus: Jij alweer op de 20 weken aan meid. Willen jullie weten of het een jongen of een meisje is? En nog belangrijekr, ga je het vertellen aan ons? En ik pas goed op mezelf hoor. Heb wel nog last van mijn buik en ben misselijk en weinig eetlust. Maar ik hou het goed in de gaten. Geestelijk gaat het ook weer beter, ik heb genoeg leuke dingen voor de boeg en misschien moest het wel zo zijn. Het is zo weer februari en dan begint het circus opnieuw. Verder allemaal bedankt voor de lieve reacties. het is in dit geval een nadeel dat we niemand over onze poging verteld hebben want dan kan je dus ook niet lekker van je af kletsen dus ik ben blij dat ik dat op het forum kan doen. @ droger: Hier 1 cadeau gekregen toen we trouwden en ben er nog steeds erg blij mee. Maar droog geen kleding erin dat vind ik zonde.
He bah, dikke knuffel zora! Ik vind het echt super balen Heel veel sterkte en knuffels! He gets zeg taby, lekker die natte was die opgesloten zit Even ego: Ik kom net bij de huisarts vandaan om mijn bloeddruk weer te meten. Hij was eindelijk gedaald Dosis medicijnen is wel verhoogd omdat ie nog ietsje lager moet, maar ik mocht nu al stoppen met mijn pil omdat ze goede hoop heeft op de volgende meting. En ze vond dat ze me niet langer kon laten wachten omdat dat alleen maar meer stress met zich mee bracht. Ze wil me over 3 weken weer zien. Maar we mogen dus beginnen
Goedzo Zora.. het is gewoon ontzettend balen. Zou zo fijn zijn als t gewoon allemaal in 1x goed zou gaan. Gelukkig heb jij zo een mooie positieve instelling waar ern ieder van kan leren . Wij willen heel graag weten wat het is en ik mag van mn vriend toch een geslachtsbepaling echo doen. Ons kindje is zo druk (op echo en via doppler te horen ). Dat ik bang ben dat ze bij de 20 weken echo niet kunnen kijken tussen de beentjes. En tja ze laten ons natuurlijk niet terug komen voor alleen het geslacht. Ik ga het wel aan de fam vertellen, maar weet niet of we het verder dan dat brengen. Alhoewel hier kan t zeer waarschijnlijk geen kwaad. Hoop dat we nog ff een paar maandjes samen kunnen zwangere Tipp, wat fijn dat jullie er weer voor mogen gaan ! Hoop dat het snel raak is !
Ik heb geen idee, nog geen afspraak gemaakt. Wil eerst de grens voorbij zijn waar het vorige keren mis is gegaan. En dan bel ik de vk wel!
Racebabe: Dat kan ik me goed voorstellen meis, ik duim voor je dat het dit keer goed gaat. Dat moet gewoon. Die banner staat in ieder geval prachtig. Tipp en Ikdus; * bloos* nu is het wel weer genoeg hoor, maar wel lief. Tipp: Super meis, groen licht, nu hopen dat het net zo snel raak is als met Christine. Ik kan me dat nog helemaal voor de geest halen hoe dat toen ging, grappig he. Jij ei, wachten op Thomas, 's middags klussen, en 2 weken later posi test. Grappig. Kim: Zwaai hoe bevalt je nieuwe baan. En met de meiden alles goed? En heb je voor mij een adviesje. Ik heb bruin haar, donkerbruin en is in een mooie tint geverfd een tijdje terug door mezelf. Ik zit nu te denken om het rood te verven, echt knal zeg maar. Maar dan meot het zeker eerst ontkleurd worden of niet? Anders krijg je het nooit zo mooi rood. heb in het verleden vaker rood gehad, maar weet het niet zo goed meer. Ikdus: oe ik wil het wel weten hoor, desnoods via PB, haha ben zo nieuwsgierig. taby: Wat een vervelend probleem met je wasmachine.Hopelijk is het snel opgelost.
Mee eens hoor, de eerste keer belde ik ook "pas" met 6 weken. Enorm kut als je dan moet afzeggen. Zou je niet liever naar de gyn gaan voor een vroege echo ?
haha, ja zora dat was grappig. Thomas werkte die dag thuis, dus ik hoefde alleen maar naar kantoor te roepen Het was een donderdag, dat weet ik ook nog. Zo stom hihi.
Dat jij het nog weet is niet zo raar, maar dat ik het nog weet , vreemd haha, ik weet ook niet waarom, het is al zo lang geleden. Nooit verwacht dat ik nu nog steeds met jullie zou schrijven.