Hier ook nog steeds helemaal verknocht aan dit forum en jullie! Vandaag een leuk maar druk dagje gehad. Heb een vriendin geholpen met haar huurhuisje. Ze huurt het voor een jaar, maar het is een gemeubileerde woning. Dus alles wat ze daar aantrof hebben we in een van de slaapkamers neergezet. Veel sjouwen dus. Maar als dank je wel hebben we wel heerlijk gegeten bij de pizzaria. Jammie!
ja dan moet je het eerst ontkleuren. dan weer inkleuren. en daarna de roodtint eropdus houdt er rekening mee dat je een hoop tijd (en geld) kwijt bent! de baan gaat super. vandaag weer werken tot half 6 . morgenavond en zaterdag tot half 3! is best druk voor een eerste weekn dus dat is ook erg prettig!
Thanks Ik moet bekennen dat ik het best een klein beetje eng vind. Er spelen toch best veel "wat als-en" door mijn hoofd... Maar goed... dat is van later zorg, eerst maar een zorgen dat er iets is om me zorgen over te maken.. hahahaha We gaan sowieso nog niet heel gericht bezig, eerst maar eens mijn lichaam aan een leven zonder pil leren wennen Ik heb geen haast
Goed dat je er zo nuchter over na kunt denken Tipp, en ik snap dat het spannend is, maar je owrd goed in de gaten gehouden straks. Kim: Dank je, denk dat ik dan toch maar gewoon een roodtint over mijn bruin heengooi. Het zal ook niet al te best zijn voor je haar dat ontlkleuren. Werk ze en fijn dat het bevalt.
ik kom hier ook nog steeds graag probeer tijd er voor te vinden. tipp heb je echt geduld (hihi grapje) taby hoe is het met je wasmachine af gelopen? kim fijn dat je nieuwe baan zo goed bevalt.
Zwaaaaai Leuk Tipp!!! Zet hem op Ook al heb je de tijd !! Verder sorry, vind het hier ook nog steeds erg gezellig, maar het is wat druk hier allemaal! !! Dus later kom ik vaker !
Tipp, wat leuk!!! Ik wens jullie heel veel succes. Hier is het wasmachine gemaakt, het slot was dus kapot. Helaas had ik niet goed naar de aankoopdatum gekeken en was het dus geen garantie meer, dus weer bijna 100euro lichter. Maar ja moet toch gemaakt worden he, kan niet zonder wasmachine. En mijn was stinkt gelukkig niet en is ook niet gestikt, heeft toch zijn nut gehad om het elke dag even aan te zetten. Kon ook geen kwaad zei de monteur. Ben nu druk bezig met van alles. Ben zo'n 20 kerstkaarten aan het schrijven met een persoonlijke boodschap of een terugblik van het afgelopen jaar voor mijn medewerkers en de vrijwilligers die bij me werken. Is even bikkelen, maar wel heel erg dankbaar werk. En daarna de zomervakantieplanning in elkaar flansen, er mag per week 72 uur aan personeel op vakantie en in week 30 wil er 229 uur op vakantie en in week 31 wil er 145 uur op vakantie. Dus dat is wel heel erg balen, er vragen teveel medewerkers op het zelfde moment vakantie aan. En vandaag kreeg ik ook nog te horen dat een personeelslid zwanger is en in aug is uitgerekend, voor haar geweldig natuurlijk, maar voor mijn planning niet zo geweldig. Dus ik denk dat ik met iedereen even rond tafel moet om mijn zomerplanning dicht te krijgen. Ik gun iedereen zijn of haar vakantie zo erg.
Gelukkig is ie weer gemaakt Taby, en dat lijkt me ook vervelend met die vakanties maar ja het werk moet ook door. Sterkte ermee!
Fijn weekend allemaal! En hopelijk wordt het weer weer wat beter want die sneeuw van vorig jaar was niet fijn, maar regen enw ind vind ik nog erger. bah!
Zora, jij ook een fijn weekend en de andere meiden natuurlijk ook. Heeft het bij jullie gesneeuwt? Hier heeft het echt heeeeeeeeeel de dag geregent.
Fijn dat je wasmachine is gemaakt balen van de garantie. Ik vind het knap dat je de zomer planning maakt ik doe het je niet na, op mijn werk is het 9 van de 10 keer oorlog hier om vorig jaar kreeg ik te horen jij hebt geen school gaande kinderen dus jij kan buiten de zomer vakantie om op vakantie :x toen zij ik dat klopt maar ik heb ook nog een man die aan de bouwvak vast zit, dit vonden ze niet leuk.
Daantje, opzich is het wel een hele leuke puzzel die planning. Maar wil het liefst iedereen gewoon zijn of haar voorkeur geven en dat gaat ben ik bang voor dit jaar niet lukken. Maar ik vind heb dus niet die regel dat mensen zonder kinderen, maar buiten die weken moeten gaan zitten, er zijn zoveel mensen die ook vast zitten aan vaste weken, zo heb ik ook dames in mijn team zitten met bouwvakkers en een met een bakker en die sluiten ook gewoon 3 vaste weken de bakkerij dus ja, is nog al kort door de bocht om alleen de moeders voorrang te geven in die 6 weken.