Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik wens jullie alle goeds voor dit jaar! Hoe vonden jullie kinders het vuurwerk? Chris vond het geweldig. Ze heeft binnen op een stoel bij het raam staan kijken. Ze stond te springen en in haar handen te klappen en alle kleuren die ze zag noemde ze op. Echt mooi om te zien
onze kids hebben erdoorheen geslapen. vind ze nog te jong om wakker te maken. dus die hebben heerlijk geslapen hihih
Sara heeft ook heerlijk doorgeslapen tot 9.15 uur 's ochtends. Heerlijk! Het 2 nachtjes even laten huilen lijkt geholpen te hebben (voor nu) want afgelopen 3 nachten heeft ze goed en lang geslapen, denk dat ze zelf ook aan het bijslapen is. Allemaal een mooi, gelukkig, gezond, liefdevol (en vruchtbaar) nieuwjaar gewenst!
femke heeft er door heen geslapen en ciska werd er wakker van die heeft lekker mee gekeken en zij op haar manier oh en ahhhhh en ze liet zien dat ze al een beetje kan staan
Hoi meiden, Voor jullie en jullie gezinnetjes allemaal een gelukkig, liefdevol en vooral gezond 2012!!! Dat elke kinderwens maar uit mag komen en dat er allemaal gezonde kindjes op de wereld gezet mogen worden! Dikke kus rebbel
@sam: wat een mooie foto! Super dat alles goed is! @ikdus: jaaaaa! Pb! fijn dat alles er goed uit zag! @zora: wat knap van je kleine meid! Allicht ben je dan trots!
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik sluit me ook aan bij de nieuwjaarswensen van Ikdus... Mooi gezegd meis! Jasper vond het vuurwerk geweldig. Maar was er ook wel weer snel op uitgekeken. Volgens mij vond hij de knalerwten van 's middags leuker Jinte heeft er door heen geslapen..
Chris blijft nog steeds vragen wanneer we weer kleurtjes gaan kijken lol. Ze vond het geweldig. Dat geknal van eerder op de dag vond ze vreselijk, maar het siervuurwerk van 's avonds was het einde
Hoi hoi, Ik wens jullie allemaal een heel mooi 2012. Veel geluk, liefde en gezondheid! Hier was oud&nieuw op zich wel gezellig. Alleen was Britt niet van plan te gaan slapen bij onze vrienden en is ze dus om 2.00uur pas in slaap gevallen. Maar ze had zich goed vermaakt heel de avond en vond het vuurwerk prachtig. Voor een keer maar door de vingers gezien.
Vandaag weer mijn bloeddruk laten meten. Hij was gestegen Ze heeft me nu doorgestuurd naar mijn gyn omdat ze me niet langer wil laten wachten. Ze is bang dat het meer stress oplevert dan goed is. Nu wil ze dat ik met de hulp van de gyn begeleid zwanger kan worden. Pfff, ooit had ik de illusie dat zwanger worden zo makkelijk en natuurlijk was. Die illusie was al voor een deel verdwenen, maar is nu helemaal weg. Sorry voor ff ego
tipp dikke knuf. vervelend dat je bloeddruk weer gestegen is. lijkt me ook niet echt leuk zo, aan de andere kant heb je goede begeleiding bij je. Femke weet nu hoe ik heet en roept me nu de hele dag bij me voor naam vind het best raar en leuk klilnken hihi. Ciska is net een bouwvakker af en toelekker op alles meppen en gooien en snel kruipen wat een boef.
Jeetje Tipp, dat is niet zulk goed nieuws, balen zeg. Maar wel wat Daantje zegt, nu kunnen ze je wel heel goed in de gaten houden, dat is wel goed natuurlijk. Daantje, gek is dat he als ze je bij je voornaam noemen. Gaat vanzelf over, ze vinden het gewoon heel interessant klinken.
@tipp: dikke knuffel voor jou? @Daantje: dat heeft ons mannetje ook een tijdje gedaan, vond het ook erg vreemd klinken haha! Heeft er hier iemand ooit een lichte longontsteking gehad? Ik heb er een te pakken, ben al de hele week ziek thuis en heb dus gister een ab kuur gekregen van de dokter. Maar heb geen idee hoe lang het kan duren voor ik hier weer vanaf ben. Hoop namelijk maandag wel weer naar mijn werk te kunnen...
Met een longontsteking ben je toch zeker wel een week of 2 zoet rebbel. En thanks meiden... Chris noemde thomas heel even bij zijn voornaam, maar dat was binnen een paar dagen over.
Balen tipp, hoop dat de gyn wat voor je kan betekenen. Wel fijn dat je onder controle staat. Rebbel, ik heb alleen een zware gehad en ben daar maanden zoet mee geweest. Denk niet dat je maandag kan werken of even overleggen of je een half dagje mag ? In het begin voelde mn longontsteking niet meer dan een verkoudheid en deed toen wel alles nog. Gewoon goed naar je lichaam luisteren en beterschap
Hey meiden! Ikdus: Bijna 20 weekjes meid! Op de helt alweer. Hoe gaat het met je? Tipp: Vervelend meid, maar je moet maar zo denken, als er geen hulp was zou je niet eens voor een tweede kindje kunnen gaan. Ik zou ook liever zwanger raken in mijn eigen slaapkamer, maar ik knijp wel mijn handen dicht dat de artsen tegenwoordig zoveel kunnen, anders was Sara er waarschijnlijk niet geweest. Probeer het positief te bekijken meid, dat is voor jezelf ook beter. Knuf! Rebbel: Ik heb en vriendin die longontsteking had een tijdje geleden die is ok 2 weken uit de running geweest. Pas op dat je niet weer te snel aan het werk gaat hoor want dan ben je straks verder van huis as het dubbelop terug komt, eerst goed uitzieken. Daantje: Haha dat lijkt me een vreemde gewaarwoding. Hoe is het verder bij jullie? De rust weer een beetje wedergekeerd na alle tegenslagen? Hier: Naar cb geweest. Sara is nu 79,5 cm en 10 kilo schoon aan de haak. Zo ongeveer gemiddeld dus prima. Verder prikjes gehad. Heel even gehuild toen ze gezet werden daarna was ze weer de clown aan het uithangen tegen arts, assistente en de moeders en kindjes in de wachtruimte.
Thanks meiden! En tipp: die ? Had natuurlijk een ! Moeten zijn! zie het nu pas.. Mijn baas belde vanmorgen op en die kan zo achterlijk reageren, zodat ik me maandag bijna niet ziek zou durven melden mocht het dan nog niet gaan.. Maar goed ik kijk het nog maar even aan.
thanks zora. Heb gewoon ff een dipje nu. Kreeg ook de waarschuwing mee dat ik nu nog niet zwanger mag raken bleh. Ach, voel me na het weekend vast beter haha rebbel, ik snapte hem hoor