Kruimels en Spruiten Club deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rebbel, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Zora, mooie cijfertjes. Fijn he als het goed gaat met je kindje.

Rebbel, beterschap. Britt was na een week al redelijk goed hersteld, wel dankzij een abkuur.

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @tipp: kan me voorstellen dat je je daar rot bij voelt meid. Hopelijk kan de gym je goed begeleiden en dan komt het vast goed! Knuffel!

@zora: mooie cijfertjes voor je meisje! :)

@tabyoke, ik heb ook een al kuur. De koorts is nu weg gelukkig dus voel me al een stuk beter. Het borrelt alleen nog op m'n longen vooral als ik dan net gehoest heb. ik krijg het niet opgehoest. Dus de huisarts belt me nog even na het ochtendspreekuur om te overleggen, mocht ze het dan nodig vinden moet ik vanmiddag nog even laten luisteren.

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Tipp: is ook logisch hoor meid, even jezelf lekker verwennen met een kopje thee en een doos chocolaatjes helpt ook. :D Of een lekker wijntje....;)

Rebbel: Hopelijk klinkt het goed bij de HA. Maar pas wel goed op jezelf hoor, of je werkgever het nou leuk vindt of niet. Ziek is ziek.

Inderdaad fijn als de kleine het goed doet. :D Het slapen gaat ook echt fantastisch na die 2 keer even laten huilen. Sindsdien is ze neit meer 's nachts wakker geweest en slaapt ze van 19.00 - 21.00 uur als ik neit hoef te werken. Gister zelfs tot 21.30 uur. Ik denk dat ze zelf ook nog aan het bijslapen is. En ze loopt nu dus is natuurlijk vermoeider.

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zou eht bijna vergeten: Fijn weekend allemaal!

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    britt hiephiep hiep hoera!!!! gefeliciteerd met je derde verjaardag mopppie. maak er samen met je papa en mama een mooie dag van!

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    je bent nog wat vergeten zora ;)

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Aargh...mijn geheugen is ook neit meer al te best, sorry Taby:

Van harte gefeliciteerd met je grote (kleine) meid!!!

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Britt gefeliciteerd met je 3e verjaardag meiske :D Papa en mama ook gefeliciteerd :D

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Zora, ik denk dat het een wijntje en wat lekkere kaasjes wordt :) Morgen lekker samen met thomas op de bank film kijken :D

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Britt van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag :D !!!

Zora, dat zijn korte nachtjes hoor ;) van 19.00 tot 21.00 ;) :p Of lees ik nu zo briek??

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hahaha Sam goed opgelet, ik bedoel uiteraard van 19.00 - 09.00/09.30 uur. Lekker slim haha.

Tipp: Mmmm ook heerlijk. Ik denk dat ik vanavond voor de tvoh maar een zak chips opentrek. Lekker!

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    Britt van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad met taart en leuke cadeautjes! Papa en mama ook gefeliciteerd!

13. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    zora ja hier komt eindelijk wat rust in huis manlief heeft nu een leuke baan en heeft nu ook energie over als huis thuis komt.
    wat een mooie cijfers van je kleine meid, super hoe ze op de prikjes reageerde.
    ik lees dat je de 30e weer gaat beginnen zal weer voor je duimen.

14. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    Taby gefeliciteerd met je kleine meid haar 3e verjaardag hoop dat jullie een leuke dag hebben.

15. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    Britt proficiat met je verjaardag!!!

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Taby en Tabyman, gefeliciteerd met jullie meiske Britt haar 3e verjaardag! Ik hoop dat Britt een leuke verjaardag heeft gehad.

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Tipp, geen leuke nieuws om te horen natuurlijk. Zeker niet als ze zeggen dat je je wens nog even on hold moet zetten. Maar wel gunstig dat ze je nu doorverwijst naar je gyn zodat je straks wanneer je wel echt groen licht krijgt al vanaf het begin in de gaten gehouden wordt. Beetje dubbel dus....... Dikke knuff meid. Geniet nog maar even van het wijntje.... ( Nu het nog kan...toch! )

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    jups, positief zien maranka. Dus ik heb ook 'foute' kaasjes in huis ;)

19. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Dank jullie wel voor de felicitaties.
    We hebben het vandaag "klein" gevierd.:D
    Barry en ik waren vandaag allebei lekker vrij en hebben we vanmorgen voor d'r gezongen toen ze onze kamer opgelopen kwam.
    En daarna snel naar beneden, want ze wilde natuurlijk een kado.
    Wat heeft ze gehad: een fiets, een ruben barns pop, een pino pak voor carnaval en 2 spelletjes (domino en memory).
    Vanavond kwamen mijn en Barry's vader en moeder op de koffie en kreeg ze een stofzuigertje, stiften en een fietshelm kado.
    Dus ze is weer gruwelijk verwend terwijl het echte verjaardagsfeest nog 2x gevierd moet worden.:)
    Zondag vieren we het voor de familie, morgen gaan we de taart ophalen.
    Iemand maakt een K3taart voor Britt, dus ik ben erg benieuwd hoe die eruit komt te zien, spannend.
    Dus nog een druk weekend voor de boeg, maar wel heel gezellig.
    En ik heb vanaf gisteren vakantie t/m 23-1 dus ik kan nog genoeg uitrusten ervan.;)

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Britt nog van harte met je bday..

Taby, jullie met jullie meid !

Wat is ze heerlijk verwend :)

Deel Deze Pagina