Kruimels en Spruiten Club deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rebbel, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Rebbel, van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, wat leuk!
    Hoe heeft je aanstaande man je ten huwelijk gevraagd?

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    :D Scherp. Klopt nog een klein weekje, als dan alles er goed uit zie begin ik rond de 2e week van februari met spuiten. Dus nog even geduld. Maar ik geniet ondertussen lekker van de kleie meid de al rondloopt. ;)

3. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
  4. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    zora lekker he als ze kunnen lopen :D

taby leuke jurkjes hoor gaaf dat jullie naar k3 gaan.

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik moet morgen naar de gyn. Ik ben doodzenuwachtig :(

6. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Tipp, waarom ben je zo zenuwachtig, ben je bang dat de bloeddruk nog steeds niet in orde is? Dikke knuffel.

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Dat. Twijfels die door mijn hoofd spoken, wat als ie nog te hoog is, wat als, wat als. Ik weet dat het weinig zin heeft, maar toch. En dan de confrontatie. Weer door die gangen lopen... Ik kijk er niet echt naar uit. Nu ik er zo voor sta, grijpt het me toch meer aan dan ik dacht. Ik ben toch banger dan ik steeds dacht. Van de nuchtere ik van een paar weken geleden is weinig meer over...
    Stom, ik weet het...maar toch..

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Tipp: Sterkte vandaag meid het komt vast goed!

Taby: Leuke jurkjes, vooral die groene is lekekr vrolijk.

Daantje: Je inderdaad heerlijk en het zijn ook al zulke slimme mensjes echt grappig, ze begrijpen bijna alles wat je zegt. Ik ben nog steeds zo 'verliefd'!!

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Nou ik heb me dus inderdaad voor niks zorgen zitten maken ;)

Lang verhaal: om te beginnen vond ie mijn bloeddruk niet te hoog. Wel hoog, maar niet te. Dat is bij mij genetisch (mijn bloedvaten zijn stugger dan die van 'normale' mensen), dus niks om me zorgen over te maken.
    Verder is de oorzaak van waarom het nou de vorige keer zo vreselijk mis ging duidelijk geworden. Een overactief afweersysteem. En omdat mijn lichaam het nu kent, is de kans dat het gebeurd kleiner, en als het gebeurt, dan al het veel later gebeuren en zal het vele malen minder heftig zijn. Ik moet bij een volgende zwangerschap vanaf 12 weken elke dag 1 asperientje slikken (het is een bewezen iets en dus geen huis-tuin-en-keukenmiddeltje). Mijn astmamedicijnen mag ik gewoon blijven gebruiken. De medicijnen hebben geen nadelige gevolgen voor het kindje.

Al met al een positief geprek. Ik moet mijn bloeddrukverlagers wel door blijven slikken. We hebben dus volledig groen licht gekregen, en kunnen er dus vanaf nu 'echt' voor gaan. :D Zodra ik zwanger ben moet ik hem weer bellen, en dan krijg ik rond de 7 weken mijn 1e echo.

We hebben het hele verhaal nu goed af kunnen sluiten na ruim 3 jaar. Het bleek inderdaad dat we toen veel verkeerde en te weinig informatie hebben gehad. Het was fijn om alles nog eens besproken te hebben.

Het is veel om te verwerken. Er is 3 jaar angst en onzekerheid weggevallen bij ons allebei. En het voelt nog wat onwerkelijk dat we nu echt mogen werken aan een busje voor Chris.

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wat een fijn nieuws Tipp! Nu kunnen jullie opgelucht voor een brusje gaan klussen!

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Jups. En laat ik nou net vandaag mijn eisprong voelen ;) lol

12. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Tipp, begrijp zoals ik je verhaal lees wel je ongerustheid, maar wat super zeg dat het allemaal goed is.
    En dat jullie mogen gaan voor een zusje of broertje voor Chris, of zoals jij het zegt "busje".:D
    You go girl!!!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Tipp, goed nieuws :D :D !!

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    thanks meiden :)

15. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    tipp wat een mooi nieuws zeg blij te horen dat jullie nu echt groen licht hebben voor een brusje suc6.

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Helaas, het brusje komt er niet.

Ik had al een tijdje een vermoeden dat thomas een ander had. Maar vanavond wreef ie het wel heel erg onder mijn neus. :(

Hij zou een uur met de hond gaan lopen (doet ie wel vaker 's avonds), en toen ie na 1,5 uur nog niet thuis was heb ik hem gebeld. Hij was al thuis, stond in de keuken (hoorde gegiechel op de achtergrond). Hij kwam naar boven en toen zei ik:"waarom trek je je jas niet beneden uit" Nee, hij had zijn "beste vriendin" gebeld om mee te gaan lopen met de hond en nu gingen ze nog even naar haar huis. En vervolgens hoorde ik haar onderaan de trap giechelend roepen:"thomas kom je?" Vervolgens hoorde ik hem in de slaapkamer nog wat rommelen, en was ie weg. :(

Mijn wereld stort even helemaal in :(

17. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    what the F*?!

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wat verschrikkelijk tipp, hoe kunnen mensen zo zijn :(.
    Veel sterkte, dikke knuffel.

19. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Tipp, jeetje wat erg.:(
    Maar heeft hij het ook toegegeven of kan je de hele situatie misschien nog verkeerd opvatten?
    Ik hoop heel erg dat het niet zo is voor je.
    Sterkte.

20. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Truus, van harte gefeliciteerd met Joey zijn 4e verjaardag!!!
    En heeft Joey een leuke dag gehad vandaag en lekker verwend?

Deel Deze Pagina