Hier is het gaan sneeuwen rond 12.00uur. Dus ik wilde eigenlijk lekker op tijd naar huis van mijn werk, maar toen besloot een bewoner nog haar vlindernaald eruit te trekken en een ander besloot te vallen, dus werd het helaas nog laat. Maar eenmaal rond 16.30uur thuis zijn we gelijk naar buiten gegaan en gaan sleeën, sneeuwballen gooien etc. totdat het te koud werd. En nu ligt ze moe maar voldaan te slapen, heeeeeeerlijk. Tipp, hoe gaat het met je?
@zora: aah.. wat sneu! Beterschap voor je meisje! Hier heeft het gisteren ook flink gesneeuwd! We hadden wat verder weg een feestje, maar toen ik de kids net naar opa en oma had gebracht om daar te logeren kregen we telefoon dat niemand er doorheen zou gaan. Dus een rustig avondje op de bank en heerlijk uitslapen, maar ja.. Ik ben dus toch al wakker! Gister middag heerlijk naar buiten op de slee geweest met de kids, die vinden de sneeuw geweldig! Vanmiddag gaan we naar het restaurantje waar we willen eten na ons trouwen, even wat dingen bespreken. Liefs rebbel
Ja is het ook helaas heb ook geen contact met hem kan het niet met hem vinden maar weet niet beter heb nooit echt een vaderfiguur in mijn leven gehad.
Rebbel leuk joh trouwen Zora beterschap met je meisje en als dat maar goed komt met de uitgerekende datum.straks hihi. Taby, hele mooie foto's Daantje niet netjes van jou vader zeg, bah.
Leuke foto's allemaal Nou, ik heb toch maar de moed bij elkaar gevat om hem te confronteren. Ik kreeg geen duidelijk antwoord, hij leek mijn vraag te ontwijken. Ik geef hem voor nu maar het voordeel van de twijfel.
Ik heb me vandaag ingeschreven voor een cursus nagelstyliste! Kan ws volgende week al gaan beginnen! Heb er zin in!
Daantje, leuke foto! De grote zus houdt de kleine zus heel goed vast. Rebbel, leuke cursus. Vind het altijd wel mooi hoor die nagels, helaas mag ik ze niet i.v.m. mijn werk. Tipp, knap dat je hem de voordeel van de twijfel kan geven. Sterkte.
Tipp, blijft het niet knagen?? Daantje, leuke foto. Rebbel, Veel plezier met de cursus. Hier een ziek meiske. Tandjes die doorkomen en wat benauwd door een verkoudheid.. Nou ja we gaan er maar weer van uit dat ze een flinke weerstand aan het opbouwen is en later heeeeel weinig ziek zal zijn.. hoop ik .....ahum...