Hey meiden! Ook maar weer eens een berichtje van mij. Ben druk geweest vandaar weinig online. De bruiloft was echt super! Misschien hebben een aantal van jullie de foto's op Facebook gezien. We hebben het gelukkig ook de hele dag droog gehouden. En 's avonds heerlijk gefeest. Sara was er alleen 's ochtends bij en daarna naar mijn schoonouders en heeft daar ook geslapen en dat is allemaal super gegaan. Ze heeft de hele nacht doorgeslapen. De volgende ochtend om half tien hebben ze haar gebracht en was wel blij haar weer te zien hoor haha. Verder krijgt ze een kies, kan ze zichzelf optrekken, ze kruipt ipv tijgeren, geeft kusjes, zwaait, komt naar me toe als ik haar roep..... Ze gaat zo snel nu. Over 6 weekjes is ze gewoon al 1 jaar. * slik* maar moet zeggen dat ik het allemaal heel erg leuk vind, ook het groter worden! Zo sorry voor de ego....... Hoe is het met jullie?
Echt Kim, het gaat zo snel, maar daar weet jij alles van. Hier de stoute schoenen aangetrokken en het ziekenhuis gebeld, 18 oktober hebben wij de 1e afspraak voor een brusje. Vind het super spannend! En hoop dat wij dit nog een keer mogen meemaken.
jeej hopelijk ben je snel zwanger van het brusje hier een aanbod gehad voor een topbaan. maar is wel voor 32 uur en weet niet of ik dat wel wil zoveel bij mijn kindjes wegzijn
Thanks Kim, hoop het ook! Oh das moeilijk, ik zou het denk ik niet doen, vind 32 uur werken wel veel met kindjes. Weet niet op welke tijden het is want als het flexibel is is het misschien nog leuk in te delen?
Spannend Zora!! Ja kim hoe zijn de uren verdeeld? hier net te horen gekregen dat ik geen extra jaar meer kan pakken had er wel op gerekend dus het valt zwaar tegen, zit al een uur te janken, wil me meisje nog niet naar de creche doen en dan word ik waarschijnlijk ook nog eens overgeplaatst naar een ander filiaal, wat ik met de bus moet gaan doen waardoor ik elke dag 2 uur langer van huis ben
oh lala wat gemeen! bah uren. tja word dan filiaalleider voor een groot kappersketen. in ieder geval om de zaterdag en de twee oppasdagen van mijn moeder/schoonmoeder en dan misschien nog een avond ofzo erbij
Als je het zo beschrijft valt het nog mee Kim. Hoeveel uur werk je nu nog voor jezelf? Linds: Oh wat balen zeg en wat rot dat je dan misschien naar een ander filiaal moet. Dikke knuffel!
Redelijk, afgelopen weekend zijn we verhuisd naar onze nieuwe woning. Langzaam aan raken de dozen weer leeg haha! Verder gestopt met werken, pijnlijke harde buiken hadden effect op mijn baarmoedermond. En trok het geestelijk ook niet helemaal, doordat op mijn werk mijn klachten werden weggewuift. Groeiecho was goed, we krijgen een gemiddeld kindje en heb het idee dat ze een beetje aan het indalen is. Heb van die scherpe felle steken onderin mijn buik, ter hoogte van mijn schaambot. Joey kan niet wachten tot zn zusje er is, die vraagt elke dag wanneer ze komt. Over 2 weken moet ik weer naar de gyn en dan gaan we de bevallingsdatum prikken! Hoe is het met jou? Voel je je goed?
Truus: Krijg je een keizersnee of wordt je ingeleid? En bevalt de nieuwe woning goed? Voorspoedige zwangerschap nog toegewenst meis!
zora het loopt niet zo goed mijn zaak. dus als ik 1,5 dagen werk heb mag ik in mijn handjes knijpen! vind het wel fijn dat mocht het doorgaan ik wat zekerheid heb van mijn kant dus kan manlief wat meer onzekerheid nemen (eigen zaak)
WOW ZORA !! Spannend zeg !!Heb de foto's gezien! Ze zag er prachtig uit!!! Kim: Ja wel een mooie kans, en de uren zijn op zich nog wel redelijk denk ik? De avonduren slapen ze toch.. maar goed.. het is wel 32 uur.. Pittig... Lala wat ontzettend balen zeg.. vooral als je er op het gerekend! En dan ook nog eens overgeplaatst worden Knuff!! Truus, zo al lekker verhuisd, dan kan de kleine maar komen !! Nou ja, straks hoor, nu nog niet!!! Lekker ff settelen nu eerst! Hier gaat het wel goed op zich. Voel me (nog) vrij goed, mag nog niet klagen. Maar goed ik ben pas gelukkig na de eerste echo, als alles oké blijkt te zijn. Maar dat snap je vast wel !! Ik ben op het moment het meest gelukkig als ik mag werken, haha dan gaan de dagen wat sneller !!
Kim: Dat snap ik ja, je hebt dan toch meer zekerheid inderdaad. Denk er in ieder geval goed over na. Succes! Sam: Dank je!
WOW Rinze lag net op z'n buik.. hij schoof terug op handen en knietjes en ging toen weer zitten !! Het wordt nog wel eens wat met m'n mannetje! Hij heeft op het moment de neiging te gaan kruipen.. Ach ja, beter laat dan niet toch? Handen-voeten en dan achteruit duwen !! Kleine skat !