Oei Rebbel, snel morgen een test halen, dan heb je duidelijkheid. Zou het niet weten of dat kan. En de klachten die je allemaal opnoemt kunnen ook allemaal om de hoek komen kijken bij een naderende menstruatie.
We zijn vanmiddag naar het concert van K3 in Antwerpen geweest. Ooooo wat heeft onze Britt toch genoten zeg! De tranen stonden gewoon in mijn ogen toen ik dat koppie zag toen het concert begon.
Taby: Leuk zeg dat ze het zo geweldig vond. Rebbel: En al een testje gedaan? Tipp: Ik vervang ook producten hoor bij Sonja, of haal er iets af of doe er iets bij. Doe een beetje van mezelf en een beetje van Sonja haha.... Ego: Vandaag 2e FM gehad, links 7 tussen de 12 en 17 mm en nog wat kleintjes, rechts 10 tussen de 12 - 18 mm en nog wat kleintjes. Het was nog even spannend of de punctie wo of do zou zijn maar er is toch besloten het woensdag te doen. De wat kleinere follikels zullen dan niet allemaal mee doen maar dat is niet anders. Woensdag hebben we oppas zonder dat het opvalt dat we extra weg moeten, dat is nl. mijn normale werkdag en donderdag zou ik extra oppas moeten regelen dus vind het wel prima zo. We moeten wel al om 8.00 uur melden en het is een half uurtje rijden dus moeten wel vroeg weg. Vind het nu best wel weer spannend, de boel is flink gevoelig dus ben benieuwd hoe de punctie gaat. __________________
Hoi meiden, Ik heb zondag middag nog getest en die was negatief. Gelukkig! Maar toch zegt mijn gevoel zo iets anders.. Begrijp me niet verkeerd ik ben blij met die negatieve test want nog een zwangerschap zou een groot risico met zich meebrengen en we zijn gelukkig zo met 2 kindjes, maar ik heb echt zwangerschapskwaaltjes! Ongesteld wordt ik sowieso niet meer. Maar de blauwe aders zijn ondertussen alleen maar zichtbaarder geworden op mijn borsten en stom maar daaraan zag ik het altijd als ik zwanger was. ook moe, zware benen, steekjes onder in m'n buik. Maar goed ik hoop dat de test gewoon gelijk heeft en dat ik niet te vroeg was met testen ofzo! Maar als de klachten nog aanhouden dan test ik het einde van de week nog maar een keer voor de zekerheid. Liefs rebbel
Rebbel, mijn vertrouwen in de mirena is soms ook ineens weg. Komt ook omdat ik inderdaad veel aan mijn lichaam voel. En omdat mijn menstruatie ( nou ja een paar daagjes bruinverlies) soms uitblijft. dan voel ik ook ineens van alles. Het enige wat dan gerust kan stellen is denk ik testen. Of mezelf goed inprenten dat de mirena echt betrouwbaar is, want daarom heb ik hem genomen... Zora, heel veel succes morgen!
@maranka: ja dat zeg ik nu ook tegen mezelf, de kans is natuurlijk echt heel klein dat je zwanger raakt met de Mirena. Ik heb vanmorgen nog eens getest en die geeft gewoon negatief aan dus daar vertrouw ik nu ook op. Wel gek dat je lichaam je soms zo voor de gek kan houden heh.. @zora: heel veel succes vandaag meid! Mijn duimen gaan weer draaien!
Dank meiden, ik ben alweer even thuis maar heb net lekker even liggen slapen. Punctie viel dit keer best tegen, althans de ene eierstok, die ligt wat verstopt. Andere was goed te doen. Ze hadden een bloedvaatje geraakt dus hebben naderhand nog het bloeden gestelpt. Bij het aankleden werd ik onwel, pfoeh wat was ik beroerd ging bijna flauw. Daarna snel een ligstoel gehad en natte washandjes in nek en op voorhoofd en toen ging het weer beter. Maar heb dat bij de vorige punctie niet gehad. Er zijn 8 goede eicellen gevonden, zaterdag horen we meer over de bevruchtingen, erg spannend dus. Sorry voor ego.
wat vervelend dat je je er zo beroerd van hebt gevoeld zora Wel spannend dus, wachten op zaterdag. Ik duim voor je
rebbel gelukkig is de test negatief. ik zelf ook die klachten nu al een paar weken heb ook een test gedaan ook negatief maar het vertrouwen er in is er niet echt heb hem nu 8 maanden maar vind het maar raar. zora hoe voel je je nu al weer wat bij gekomen?? zal voor je duimen voor zaterdag.
maandag is ciska 1 geworden we hebben heerlijk gezwommen dit vind ze heerlijk lekker spetteren super gewoon die glim oogjes. en de taart jammie maar alles heeft mee gegeten hahahaha. het is echt een doerrak dinsdag pakt ze de loop auto en loopt zo weg ik zat echt met me mond open van verbazing. heb de babywalker maar weer tevoorschijn gehaald en nu doet ze niets anders als de hele kamer door lopen is wel een kolder gezicht, blij dat ze is ow als het niet lukt dan word ze boos en gaat ze net zo lang door dat het haar lukt
Nog van harte gefeliciteerd Daantje met jullie grote kleine meid!! Jeetje ook alweer 1. Wat gaat het snel zeg!!! En knap zeg, al aan de wandel !! Hier ook ubertrots Jildou fietst zonder zijwieltjes !!
Daantje wat erg, helemaal niet meer aan gedacht, jeetje wat gaat het snel. Nog van harte gefeliciteerd meid! Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad. Ik voel me al weer beter, al vond ik het wel pittig vandaag alleen thuis met kleine gup, en ik kan moeilijk stil zitten dus ook e.e.a. in huis gedaan, buikje wel gevoeld vandaag, en ik vloei nog wat hopelijk is het morgen weer wat beer, vast wel! Sam: Wat goed van je grote meid, logisch dat je trots bent. Hoe is het met de beeb in buik? Daantje en Rebbel: Toch vervelend dat je dan toch niet alle vertrouwen hebt in de mirena.