Hey allemaal, Kom even zwaaien .. Heb weer bijgelezen, maar geen puff om te reageren.. Heb totaal geen energie.. Tijd voor vakantie! eind maart gaan we een midweekje weg. Verder veel zorgen om mijn vader... Stomme rot ziekte!
ohh maranka wat rot zeg dikke knuffel en ik hoop dat je snel beter gaat voelen en dat het met je vader ook weer stabiel word.
Dank je wel Daantje. Jij nog van harte gefeliciteerd met je kleine grote meid. Ciska! Alweer één Jaar!!
Even een zwaai, gaat op zich wel goed hier. Ons embryootje dat is terug geplaatst was maar 4 cellig. Dus het liep achter in deling helaas. De kansen zijn dus klein. Ik heb wel een beetje de balen dat de bevruchting en deling zo slecht gaat, het is al zo'n gedoe met maanden spuiten, punctie etc. en dan met zo'n mager resultaat is best wel rot. Maar goed we proberen hoop te houden. En we hebben natuurlijk al een prachtige dame rondlopen. Dus dat geeft ook veel afleiding.
Leuk kim, duim duim zora Knuffel maranka Ik ga morgen weer lekker een paar dagen naar mijn zusje. Doe ik tegenwoordig elke maand
Bedankt voor de knuffels! Tipp, veel plezier bij je zus. Gaan jullie leuke dingen doen? Zora, ik hoop van harte dat deze poging lukt meis!
Zora, ik duim voor jullie. Hoop heel erg dat deze poging lukt. Hoi hoi Maranka, wat balen zeg dat het niet zo goed gaat met je vader, hopelijk is het snel weer een beetje stabiel. Rebbel, de huisarts heeft mij ooit uitgelegd dat iemand met koorts gewoon naar buiten mag. maar inderdaad ligt het eraan hoe je kindje is, zijn ze hangerig dan zou ik er niet veel mee ondernemen. Sterkte. Kim, leuk joh! Einde van het jaar voor jullie 3e kindje, spannend! Tipp, veel plezier alvast.
Thanks meiden. Mijn zusje wil haar hobbykamertje herinrichten, dus dat staat gepland voor dit weekend
maranka knuff meid... zora, ik blijf duimen hoor, maar begrijp dat je baalt... reageer morgen ofzo wat meer, ben een beetje van slag van het busongeluk... woon tegen lommel aan, heb veel collega's uit Lommel, komt allemaal een beetje te dichtbij
Ja verschrikkelijk lala! Helemaal als je dichtbij woont, kont t wel erg dichtbij! Een dikke knuffel ook voor jou meis!
Bleh, ik hoor net dat een kind van een oude schoolvriend van thomas er waarschijnlijk bij zit. Thomas heeft een tijd in Leuven gewoond...
Ben er ook helemaal stil van, vind het zo erg. Arme kindjes en arme ouders/familie, niet te geloven. Zora, heel spannend hoop dat dit hem is! Snap best dat je flink baalt en er tegen op ziet om weer te spuiten etc. Tipp veel plezier dit weekend Kim, fijn dat de vakantie leuk was. Ik lees elke dag maar ben gewoon energieloos om te reageren, slaap al 1 maand misschien 3 a 4 uurtjes. En niet eens in 1 stuk door. Ben helemaal kapot !