Kruimels en Spruiten Club deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rebbel, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Heel herkenbaar dat digitaliseren op het werk Daantje. Is bij ons ook.
    Balen van die vergadering. valt er nog iets te regelen?
    En Ciska die loopt, gefeliciteerd. Weer een stap in deontwikkelen. En nu gaat het ineens heel hard!

Sam, wat knap van Jildou zeg! Jasper begint nu pas interesse in letters en getallen te krijgen.

Bedankt voor jullie medeleven wat betreft mijn vader. Vind het zo moeilijk hem zo te zien aftakelen en pijn lijden...na 4 jaar kan hij de strijd niet meer aan....

2. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    knuff maranka :( pff :(

3. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Maranka, wat erg dat hij de strijd niet meer aan kan. Is heel moeilijk om een geliefde te zien vechten.
    Dikke knuffel.

Daantje, is niet fijn die veranderingen he, zo vertrouwd zoals het nu gaat. Maar straks als je er helemaal in thuis bent weet je niet meer beter misschien.
    Maar wat een uren maak jij op die maandag zeg, dat is 11 uur.
    Mag dat bij jullie? Wij draaien niet meer dan 8uur en oke er worden als er nood aan de man is weleens overuren gedraait.

Tipp, veel plezier met je zus.

Sam, knap dat Jildou haar naam kan schrijven. Hahaha ik zou dat gezicht van die juf weleens hebben willen zien toen ze haar naam schreef.
    Jij kan al een beetje gaan aftellen joh, spannend hoor!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha ja ik ook wel idd toen ze het daadwerkelijk deed :) !! HAHA!!! Ennuh reken maar dat ik aan het aftellen ben :D !!

5. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland

ja we mogen zo werken ik heb dit z'n 2 x per week.
    het is een gebroken dienst.

6. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Daantje, Je kan dan ook wel zeggen dat je na zo'n dienst ook letterlijk gebroken bent ook denk ik.Of niet?
    Dat dat mag zeg zoveel uren op een dag werken.
    Maar ja, dan heb je al wel veel uren op 1 dag weg.

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Dikke knuffel daantje. wat een gedoe zeg op je werk :(

Maranka ook knuff voor jou. Veel sterkte

De Elf Fantasy Fair was erg leuk, we zijn alleen helaas beetje verregend :( Maar het was verder erg gezellig. Chris is vreselijk de grenzen aan het opzoeken en dat is bij tijden aardig vermoeiend. En verder: Ik heb besloten dat ik volgend jaar Januari voor mezelf weer ga kijken of ik een 2e zwangerschap aandurf. Tot die tijd hou ik me er niet meer mee bezig, dat gaf/geeft teveel stress. Ik had mezelf eerst een half jaar gegeven na het groene licht, maar dat vond ik te kort. Ik weet eigenlijk niet of ik dat nou hier verteld had. Maar ik had dus op 27 januari groen licht gekregen van mijn gyn. En zo stom, ineens durfde ik niet meer :) Het was zo onwerkelijk. En toen dat gedoe met thomas. Dus nu voor mezelf maar zo opgelost..

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Femke en Sydney nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag !

Racebabe, op de helft van je cyclus weer en bijna de uitslag. Vind het spannend voor je. Ik hoop dat we stiekem nog even samen kunnen zwangeren al is t maar voor 2 dagen bijv. Denk veel aan je !

Zora, je bent zo een sterke vrouw, ik denk ook veel aan jou.
    Vind het erg jammer dat de poging mislukt is en we niet samen zwanger zijn.
    Hoop dat jullie een mooi lente kindje mogen krijgen, knuff.

Maranka, wat fijn dat Jasper t zo leuk heeft op de kleuterschool. Wat gaat de tijd dan opeens hard he ?
    Wat erg van je papa, niet leuk om hem zo te zien :( dikke knuff.

Tipp, leuk weekend gehad ?

Daantje, wat een gedoe op je werk zeg. Uit eindelijk wen je er wel aan hoor.
    Maar die vergadering ? Ja daaagg echt niet. Je moet ook aan jezelf denken.

Sam, wat een knappe meid zeg jullie Jildou ! Hoeft ze dat niet meer te leren haha.
    Houd je t nog een beetje vol ?

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Tipp, tegelijk gepost. Fijn dat t leuk is geweest ondanks regen.
    Spannend tipp gaat het nu weer goed tussen jou en T ? Doet hij zijn best ?

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Tipp verstandige beslissing iig.. Jammer van de regen.. Och en die grenzen die kennen we ook hoor ;) !!

Ikdus, ach ja, zal wel moeten he ;) .. Het gaat wel, zal nog wel iig 2 weken duren, dus daar houd ik maar rekening mee! Hoe gaat het met jou??

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Haha ja je moet inderdaad wel. Hoop dat je niet overtijd gaat lopen.

Hier gaat het prima, mensen vragen hoe het gaat nu ik "hoog" zwanger ben en met de laatste loodjes. Maar wanneer ben je nu echt hoog zwanger ?

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat vraag ik me ook altijd af.. Ik vind dat je dat wel bent met 34 weken :p !! Overtijd lopen, gezien de bevalling van Rinze vraag ik me af of ze me overtijd laten lopen. Zal ik morgen eens even vragen aan vk.

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ikdus, het gaat steeds beter, hij doet echt zijn best. Dat merk je aan hele kleine dingetjes :) Dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen :)

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Fijn tipp ! En het afvallen ?

Nou dat zou fijn zijn he Sam, dan heb je ook een idee ong wanneer t uiterlijk komt. Ben wel benieuwd naar je buik die is vast enorm.

Ik hoor volgende week of ik op de natuurlijke manier kan bevallen, ook spannend.

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    afvallen hoor ik woensdag, dan moet ik weer naar mijn dietiste :p

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ikdus, enerzijds wel, anderzijds zit ik niet te wachten op inleiden hoor! Maar goed Rinze kwam 39,5 dus er is hoop! Ligt je kleine in stuit? Zal vandaag wel ff buikfoto showen;)!

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ben benieuwd Tipp ! Heb je het idee dat je afgevallen bent ?

Jeejj sam buikfoto :D. Kan me voorstellen dat je niet wacht op inleiden lijkt me vreselijk ! Nee kleine ligt met hoofd naar beneden maar we weten niet of die kan indalen. Denk zelf van wel en hoop ook dat het gauw gebeurt, wil weer ademen haha.

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik heb geen idee Ikdus. Mijn eigen weegschaal is overleden LOL, maar als ik mijn broeken moet geloven zit het wel goed. ;)

Maar heb mijn afspraak morgen verzet naar over 2 weken. Ik ben (weer eens) ziek en mijn kitten wordt morgen 'geholpen' (of zij het ook als helpen ziet vraag ik me overigens af ;) ).

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm oke! Zou wel fijn zijn als dat gaat gebeuren ja!
    Hier vanochtend goedgekeurd door vk. Ze was ook erg positief en zei dat dit echt niet zo'n joekel is als Rinze. Ze zag het helemaal zitten. Mooi gewicht zei ze. Dus hoef ook niet voor een groeiecho! Dus al met al heeft ze mij ook behoorlijk gerustgesteld, wat natuurlijk wel kan betekenen dat ik wel overtijd mag gaan, maar goed, zover zijn we nog niet! We zien het wel!! :D

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Deze was met 36w, 2 dagen.. Het weekend komt de volgende wel weer ;) !!

Deel Deze Pagina