Ja dat klopt Linds.. Dat hebben we niet goed aan zien komen. de week voor zijnoverlijden zijn mijn ouders zelfs nog een paar dagen in Leuven geweest bij hele goeie vrienden. mijn vader wilde daar perse nog naar toe om afscheid te nemen. Heft de hele rit zelf gereden. Wat denk ik niet meer helemaal verantwoord was met de pijn die hij had en het slaaptekort ten gevolge van die pijn. Maar het geeft wel aan dat we niet door hadden dat het zo snel zou gaan. Mijn vader heeft lang gevochten en pas vanaf de kerst ging het steeds minder met hem.. Maar een echt ziekbed is hem bespaard gebleven. Pas 3 dagen voor zijn overlijden is hij in de kamer gaan slapen...en kreeg mijn moeder hulp van thuiszorg in de ochtend. Ben zo trots op mijn vader hoe hij met zijn ziekte is omgegaan! Ga hem zo missen!
jeetje wat knap van hem nog auto rijden zo vlak voor z'n dood. heel veel sterkte voor jullie allemaal
Lieve (M) Aranka, Wat een verdrietig nieuws, je papa overlijdt altijd veel te vroeg. Heel veel sterkte voor jou en je gezinnetje meis. Een hele dikke knuffel en gecondoleerd.
had ik trouwens al gemeld dat hier de bezoekregeling met de ouders veranderd zijn? ipv 1x per maand is het nu 3x per jaar. Dit jaar maar 2x: in juli en december. De eerstvolgende keer dat ze hen ziet zal het dus een jaar geleden zijn, want het laatste bezoek waarbij ze zijn komen opdagen dateert van augustus vorig jaar. Ze mochten normaal ook elke maandag bellen om te vragen hoe het met haar gaat, maar dat is voorlopig helemaal stop gezet. Is dus erg rustig op dat gebied... Verder gaat het erg goed, ze loopt vrolijk rond, praat de hele dag (weet alleen niet in welke taal hihi) en is lekker ondeugend
Fijn dat ze het zo goed doet Linds, leuke leeftijd nu he? Wat verdrietig van de ouders, dat kun je je toch niet voorstellen? Maar denk dat het jullie wel meer rust geeft zo?
lala wat heerlijk voor jullie rust in het gezin fijn voor jullie voor de kleine meid is het minder leuk echt jammer dat haar ouders er weinig voor haar doen
nou de ingreep is achter de rug maar viel toch echt vies tegen, heb nu wel pijn zal blij zijn als dat straks over is en alles weer normaal is.
Lieve Maranka. Ik schrik van je bericht. Jeetje meid, gecondoleerd. Heel veel sterkte voor jullie. Wat is je vader een sterke man geweest zeg, hij heeft tot het laatst toe alles gegeven wat hij in zich had, zoals ik lees. Dikke knuffel.
Ben even een weekje weg geweest. Het gaat even helemaal niet zo goed met me, dus denk dat ik niet zo heel veel kom buurten. Vorige week donderdag is mijn beste vriend na wat slecht nieuws plotseling verdwenen. Niemand wist meer waar hij was. Zondagavond laat hoorden we pas wat. We (zijn familie en ik) hebben behoorlijk in de zenuwen gezeten. Maandag is ie weer thuis gekomen. Hij heeft me weinig willen vertellen over wat er precies mis is, maar vertelde me maandag dat hij ruimte wil en dat hij me voorlopig niet wil zien of spreken. Hoe lang voorlopig is weet ik niet. Ik ben nu erg verdrietig en slaap/eet slecht. Ik heb nog steeds geen flauw idee wat er gebeurd is en dat zit me niet lekker. Maar ik respecteer zijn wens dat hij ruimte wil en neem geen contact op. Ik probeer er (met moeite) op te vertrouwen dat hij wel weer naar mij komt als hij daaraan toe is. Het is wel erg moeilijk. Sorry voor ego, maar moest het even kwijt. (Maranka, had het op facebook al gedaan, maar hier nog een keer. Hele dikke knuffel lieverd xx)
Linds, wat fijn dat er nu wat meer rust is bij jullie en erg fijn om wat minder vaak teleurgesteld te hoeven worden door de "ouders" van D. Ik zeg expres "ouders" want ik vind eigenlijk dat jij en Bert gewoon D's ouders zijn., ze kan zich geen betere wensen lijkt mij. Daantje, hoe is het met je pols? Balen dat het zo tegen is gevallen. Tipp, dikke knuffel. Hoe is het met Sam???
Sorry heb niet heel veel puf om te reageren. Lees wel alles hoor! Vandaag is dochtertje van vriendin (1 van de tweeling van 5 weken oud) weer opgenomen. Ze drinkt slecht, plast weinig, werd gelig (heeft vergrote lever en daar medicatie voor), lever was nu ook weer groter geworden in vergelijking met het weekend. Dus vandaag gebeld en ze hebben haar weer opgenomen. Ze trekt het allemaal niet (ook 2 gaatjes in het hart en een verdikte longslagader). Temp hield ze ook niet meer goed. Dan weer 36graden met een kruik en mutsje en al, dan weer ineens 39 graden.... Dus het is even beter zo, maar ja niet leuk !! Haar oudste dochter is 4 en vandaag bijna hele dag hier geweest. Gelukkig kunnen die 2 geweldig spelen en hoor je ze helemaal niet, geen gezeur, gepiep of wat dan ook. Echt zo leuk. Alleen een dikke bende maar ach, droog spul he !! Verder beebje nog rustig in mn buikje. bloeddruk was wel iets hoger gister.. 120/75, normaal nooit hoger dan 120/60 maar goed, zegt niet zoveel denk ik Kan het allemaal wel redelijk volhouden, heb mn slakkentempo aan HAHA!! We genieten nog maar even zullen we zeggen!!! En eerlijk is eerlijk, ik zie nog steeds wel tegen de bevalling op.. de eerste ben je blanco, de tweede denk je , ooh ja deze hel.. Nu denk ik .. Straks die hel weer HAHA!! Hoop dat ik dat wat bij me neer kan leggen.. Scheelt wel in stress zeg maar.. De ene dag heb ik zoiets van laat maar komen en andere dag zie ik er ontzettend tegenop.. Nou ja, we shall see!! Komt vast allemaal goed!!
Sam, wat een angst staat je vriendin en haar man nu uit zeg. Lijkt me echt afschuwelijk als je kind opgenomen moet worden en allerlei dingen mankeert. Hopelijk gaat het snel beter met dat kleine meisje. Heel veel sterkte. En ik wil je ook alvast heel veel succes wensen voor de bevalling, je bent nu ervaren joh! Komt vast goed.