Wat een stilte ! Zora hoe is t ? Racebabe duim nog steeds ! Sam mooie foto Verder hoe is het met iedereen ?
Prima! Jildou wordt groot! Rinze is een boef maar ook geweldig leuk en Silke doet het fantastisch, op het flesweigeren na dan!!! Ze slaapt s nachts super! We hebben in 3 mnd tijd nog maar 3 beroerde nachten gehad en slaapt eigenlijk vanaf week 1 door! Dus genieten hier!
Wat fijn en Jildou al bijna naar school he, spannend. Ik geniet volop van mn meisje ze is heel vrolijk en lief maar ik ben wel kapot. Ze eet heel heel vaak. En niks heeft zin fles ophogen niet jbp (wat ik gebruikte tegen spugen) niet. We doen 4 a 5 dagen nu met een pot nutrilon. Borst wilt ze sinds 3 dagen niet meer. Ben gebroken, ze slaapt soms wel door maar vaker niet. Maarja geeft niet, geniet verder enorm van dr lekker ding dat t is.
Nee geen idee, we gaan vanaf morgen met rijstebloempap proberen te mengen. Want moet wel weer fit aan t werk gaan straks haha. Ze eet echt teveel ze zit soms op 8 voedingen per dag !
Nee helaas niet, vanaf 4 weken had ik t gecombineerd eerst borst daarna fles als ze nog trek had. En na 6 weken alleen nog maar avond/nacht en 2x ochtend. Maar sinds donderdag weigert ze helemaal de borst. Blijf t wel proberen maar helaas . Ben in ieder geval blij dat t toch een aantal weken gelukt is. En dat terwijl ik zo anti bv bij mezelf was haha. Toen ik t eenmal gaf vond ik t t mooiste wat je je kind kan geven naast veel liefde.
Hmm oke! Haha ja zo ben ik met Jildou ook begonnen met we zien wel hoe het loopt. Toen ze met een half jaar begon te klooien had ik zoiets van dan stop ik er wel mee, maar de gedachte van stoppen maakte me nog veel verdrietiger .. En we hebben het dus 14 maanden volgehouden ! Heerlijk momentje!!!
Hihi jaa tis echt nog momentje samen. Ik had vanaf t begin niet genoeg, heb ook gekolfd en kreeg bijna niks uit mn borsten. Ze kwam telkens om t 1,5 a 2 uur, soms 3 a 4 uur als ze lekker lag te slapen. Maar je kan je wel voorstellen dat ik gebroken was. Tot op een dag had ze vet lang aan mn borsten gezeten ook en niet eens een uur later zette ze het op krijsen. Ik heb toen met mn handen in t haar gezeten. Ik heb mn vriend gebeld of hij asjeblieft na t werk flesvoeding kon kopen. Ik had in de koelkast nog een afgekolfd flesje staan en toen ik die gaf werd ze rustig. Ik heb echt traantjes gelaten dat ik niet genoeg melk had en dat ik misschien wel moest stoppen. Gelukkig was t niet direct zo en blijf gewoon borst aanbieden. Hopelijk accepteert ze het in ieder geval nog 1x per dag. En anders dan heb ik trors 10 weken de borst mogen geven en ben ik super blij dat ik het heb geprobeerd.
Haha ja en dat is voor jou helemaal niet handig ! Wanneer moet je weer aan t werk ? En gaan je kids dan naar kdv of hebben jullie t anders geregeld ? Tis wel stil hier zeg alleen wij 2 kletsen haha
Ja beetje doods hier !! Ik moet over 3 weken. Vanavond heeft ze wel een paar slokjes gedronken en gisteravond 25 ml En zo proberen we elke dag een paar keer zodat ze er aan went.. het domme is dat ze dus vanaf week 6 wel flesjes gehad heeft. Niet consequent elke week, maar wel geoefend en ging super. En nu dit :S ... Op donderdag is m'n schoonmoeder hier en op vrijdag gaan ze naar de gastouder hier in de straat.
Heerlijk, ik ga over drie weken ook weer. Baal wel haha zo snel weer. Heerlijk geregeld ook. Werk je 2x pw of 3x ? En wat een stouterd ze kan t dus wel maar wilt gewoon niet oh oh oh. Nou komt vast wel goed voor ze een jochie wordt