Kruimels en Spruiten Club deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rebbel, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Daarom, rustig blijven ;) !! Wij (de school) gaat over naar continurooster en ik werk op donderdag en vrijdag voor de kleuters. En die waren vrijdagmiddag vrij en daarom werkte ik er woensdagochtend bij. Maar nu met dit nieuwe rooster gaan de kleuters ook vrijdags tot half 3 naar school! Dus voor mij veel fijner! :D

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Heerlijk, dat is inderdaad erg fijn voor jou/jullie!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En het was nog leuker als de basisschool hier waar J. straks naartoe gaat dat ook zou gaan doen... Nu komt ze straks 12 uur uit en moet ze er 1 uur weer zijn!!! Dat wordt snelsnelsnel.. Helemaal met nog 2 kleintjes. Gelukkig hebben we een fietskar waar ook Silke in kan, anders was het geen doen geweest..

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ow poeh dat zal ff zwaar zijn ja!
    Maar uit eindelijk wordt het toch overal zo ?
    Mag J. Niet op jouw basis school of is dat ver of bewust gekozen omdat niet te doen ?

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Silke heeft volgens mij ook een volle bos op haar hoofd he ?

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej ik werk 7km verderop in een klein dorpje en hier staan (nu nog) 4 openbare en 1 christelijke basisschool dus dat is een beetje belachelijk om haar daar naar school te doen ;) !! Maar de 4 openbare (zelfde bestuur als waar ik voor werk) worden over 2/ 3 jaar 2 grotere scholen.

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zal ff foto plaatsen ;)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Broer en zus-liefde ;)

Bijgevoegde bestanden:

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ow dat is inderdaad belachelijk dan ja, als ze oud genoeg is kan ze zelf fietsen alhoewel, er komen natuurlijk nog 2 kleine lieverds die gebracht moeten worden haha. Hmm wordt zeker altijd gezellig met mama fietsen.

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wat een mooie foto, wat kijkt Silke vol liefde naar haar grote broer. Prachtig !

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En hier onze krullenbol ;) !

Bijgevoegde bestanden:

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ach het komt wel goed ;) ! En wie weet word ik ooit nog eens overgeplaatst naar een school hier in het dorp ;) !!

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Mooi meiske(alle 3 je kindjes btw) zeg tjeetje en flinke bos haar ook !
    Hier ook veel en vooral lang haar, abnormaal komt al in dr oogies haha.

Wie weet, zou fijn zijn. Lekker met zn alle fietsen naar school haha ideaal lijkt me !

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeej ik kan je foto's nu ook zien! :D Jeetje ja, die heeft nog veeeel meer haar :D !! Mooi hoor :D !! Vrienden van ons hebben ook dochter en die foto's van toen ze nog zo klein was, daar lijkt ze nog steeds sprekend op. Nadeel van dat lange haar: Ze moeten al gauw naar de kapper en ze lijken vaak al gauw veel ouder! Maar ik vind het wel mooi :D ! Jildou had ook wel aardig wat haar, Silke nog net wat meer. En Rinze veel minder en ook blonder, maar goed, dat is ook een jongen ;) !

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nou goed geregeld meisjes met flink wat haar en jochie met gewoon wat haar, goed gedaan :p

Klopt inderdaad dat kindjes met veel en lang haar ouder lijken. Veel mensen geloofde niet dat ze bijv 2 weekjes oud was. Terwijl ze super klein was haha.
    Ben benieuwd wanneer we naar de kapper moeten met dr.

Ach vind Silke echt een leuk meisje, hebben jullie goed gedaan voor de derde keer weer een leukerd !

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha nou dank je wel :D !! En een slaapmodus. Ja het is aardig goedgekomen :D !! HAHA!! Nu straks kijken of er nog een 4e komt ;) !! Nog zo'n leukerd ;) !

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Haha jaa en een slaapkoppie dat is ff wat anders voor jullie haha.

Ben wel benieuwd hoe t met Linds is of er al een tweede skeetje komt.

HALLOOO IEDEREEN WEER FF UPDATENNN ! :p

18. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    hai hai

het is hier zeker rustig iedereen met vakantie???

ikdus knap dat je toch nog 10 weken de borst heb kunnen geven.
    ik hoop dat je snel weer lekker kan slapen.
    wij hebben hier nu ook heerlijke nachten heeft 3 jaar geduurd maar goed. :D

sam wat een mooie poppetjes zeg super. en een 4e ?????

19. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    hier gaat het goed de dames hebben hun sprongetjes weer overleeft en hebben een haat liefde relatie.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Daantje, nou dat is m'n wens wel.. Altijd al geweest hoor :D ! Maar zover is het nog niet. Met mijn laatste 2 bevallingen zit er een kans in dat een volgende bevalling een ks wordt. Zelf voel ik dan meer voor een inleiding met 37/38 weken (omdat mn kindjes eigelijk te zwaar zijn voor mijn lichaampje :p) . En m'n laatste zwangerschap was ook niet echt een makje. Dus alles met elkaar nog wel wat stof tot nadenken ;)! Maar ik hoop het nog! Maar misschien wil ik straks ook wel niet meer, als het allemaal lekker loopt etc. ben ik misschien wel klaar met alles.. Maar voor nu hoop ik toch nog op een 4e!

Deel Deze Pagina