op de bekkeninstabiliteit na gaat het super! had een longontsteking maar daar ben ik gelukkig overheen op een hoestje na. ja 16 weken alweer gaat supersnel!!!
nee begon al met 10 weken. maar moet zeggen gaat al een stuk beter nu ik halve dagen werk. hele dagen staan was killing
Hoi hoi, Hoe gaat het hier met iedereen? Racebabe, hoe was de echo? Kim, alles goed met jou en de kleine? Britt is 7-1 gestart met school, ze vindt het niet overdreven leuk. 's Morgens vindt ze het nog wel leuk, maar na het middageten wil ze niet meer terug. Ik voel me op het moment een emotioneel wrak, om het minst of geringst kan ik in tranen uitbarsten. Toen ik moest gaan werken na mijn zwangerschapverlof had ik het niet zo taai, als dat ik het nu heb. De eerste 2 weken dat ze naar school ging had ik vakantie genomen, zodat ik haar zelf weg kon brengen en op kon halen en toen ik weer moest beginnen met werken had ik er geen fijn gevoel bij. Gelukkig is dat gevoel nu wel een beetje weg, omdat ze de BSO geweldig vindt. Maar wat is dat rot zeg als je kind school niet zo leuk vindt. En als ik vraag wat er niet leuk aan is, dan kan ze dat niet duidelijk maken. Nu kregen we vorige week te horen dat de opvang failliet is. Ze draaien in februari nog wel door en half februari horen we of ze overgenomen worden en een doorstart kunnen maken. Maar anders moet ze ook nog overstappen naar een andere BSO. Ik houd mijn hart vast. Sorry voor het gezeur, maar moet het even kwijt.
Jeetje Taby wat jammer dat ze school niet leuk vindt !! En dan ook nog een failliete BSO, het zit niet mee !! Hopelijk komt het allemaal goed en heeft het even wat tijd nodig. Waarom houd je haar 's middags niet nog ff thuis dan? Ze zijn nog niet leerplichtig he?
oh taby wat een vreselijk gevoel zeg. Ik hoop dat je kleine meid snel school leuk gaat vinden. ik hoop dat je niet een andere BSO moet gaan zoeken. Dikke knuffel.
Morgen wordt Ciska geholpen aan haar neus amandel zie er best wel tegen op ik denk maar zo hierna is ze als het goed is niet meer verkouden, ze is op 6 weken na haar hele korte leven al verkouden. en met Femke gaat het ook niet lekker, we moeten naar de kinderarts. ze is nu maar 14 kilo en 101 lang dat is erg onder de maat, ze zat eerst met haar lengte tegen de bovenste lijn en nu de onderste lijn. ze eet nog steeds slecht, nu denkt de huisarts aan voedsel intolerantie , we mogen 14 feb. heen
Jeetje Daantje! Ten eerste sterkte morgen! Hopelijk knapt ze er idd van op! En wat vervelend met Femke!! Hopelijk valt het mee! Duim iig voor je! Dikke knuffel!
hier is alles mee gevallen ciska heeft het goed gedaan. het lijkt net of er niks is gebeurd erg fijn.
Taby ik had je eigen topic ook nog gelezen de kans is groot dus dat bso blijft ? Daan wat goed van C. Zeg grote meid ! Hoop dat er niets is met F. Zijn jullie groot of ook klein ? Zora wat ga je hard zeg, hoe voel je je ? Sam wat gaan onze ukkies hard he . Linds hoe is het met jou ? Kim fijn dat de bi wel al minder is geworden nu je minder werkt.
ikdus wij zelf zijn groot. en C haalt haar zus gewoon in. C is nu zelfs 100gr zwaarder en scheelt nog maar 10cm met elkaar terwijl er wel 23 maanden tussen zit.
Ja bij de dokter is het goed gegaan F word nu bloed onderzocht en poep en plas nagekeken 1 maart krijgen we de uitslag