Haha ik doe mijn best. Ti's sinds vanochtend wel aan het rommelen heb korte onregelmatige weeen, maar nog niets wat echt zoden aan de dijk zet.......
Dan duurt het vast niet lang meer Zora !! Was bij mij ook zo met Silke. Dan weer wat weetjes, dan weer tijdje niets.. En 's nachts om 1 uur werd ik wakker van een echte wee! Om 5 uur was Silke er !
Ben benieuwd. Bij mij heeft het precies een maand geduurd en dan nog met hulp haha. Maar gelukkig hoef jij niet meer zolang te wachten. Ik spiek steeds bij de april mama's maar nu moet ik nog vaker spieken ! Sam ik ben ook benieuwd hoe het met iedereen is. Het was een poos geleden weer eventjes drukker maar nu echt totaal niemand meer.
Haha ikdus...een maand wachten hoef ik gelukkig niet meer. Ik ben met Sara ingeleid na langdurig gebroken vliezen dus dit is ook nieuw voor mij. Ze zijn nog erg onregelmatig maar er zitten al wel wat serieuze weeen tussen die ik weg moet puffen. Ik vrees voor het echte werk.....*slik*
Spannend je kan het ! Het blijft denk ik elke keer eng/spannend als de bevalling dichterbij komt. Maaar je weet dat je het kan . Alvast veel succes als het echt begint ennuhg mp
Hey zora veel succes hè! Hier alles goed, D is bijna 2,5 dus mag in principe naar de basisschool, maar gaan wachten tot het volgend schooljaar in september denk ik
SPannend zeg Lala! Zo bizar, 2,5 en mag naar school haha !! Ik weet het, heb Belgische kennis maar dan nog! Fijn dat het allemaal goed gaat! En komt er nog een pleegje bij?
Zora van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje ! Geniet ervan Linds, owja tot wanneer zijn ze nog niet leerplichtig ? Vind het toch apart met 2,5 al echt naar school. Maar ergens ook goed. Hopelijk gauw een broertje of zusje voor D
WAUW, haha, had ik toch gelijk met Zora !! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Geweldig! Geniet ervan!!!