HIHI hij denkt nu dat jullie een verkeerd beeld van hem krijgen ;D !! Hij zegt.. ik ben toch ook heel lief !! Is hij ook hoor !!
ik ben oook zo verliefd op donique. kan echt uren naar haar kijken. nooit geweten dat het zo zou zijn.
hahaha en dan zit ik de hele tijd tegen martijn. "kijk dan "kijk dan " hahahahahaahaha hij word helemaal gek vann me "ik kijk toch !!!""
Haha ja dat doe ik ook heel vaak.. En 3000 foto's van een heel dom iets Zoo leuk gewoon.. mannen snappen dat niet zo denk ik !! Al is hij ook wel heel erg gek op haar, maar anders denk ik..
ja hahahahahaha. die mannen ............................. ik heb zoooooooooooooooooo'n zin in wintersport. truus is weer sneaky bezig denk ik!
Jullie gaan toch de 27? Nou dan heb ik geen zin in jouw wintersport !! Want dan is mn vakantie weer voorbij HAHA!!
we moeten onze rentevaset periode weer regelen truus. hadden 6 jaar vast maar die is nu voorbij. dus nu gaan we oversluiten bij een andere bank!
tja je moet he? ach over 24 jaar..................................... zijn we van het gezeik af hahahahahahahaha dan ben ik oud............ ik ga naar bedje toe. manlief komt toch pas vannacht thuis en dochterlief ligt heerlijk te tukken hahahahaha tot morgen meisjes!
Ooh was gister ook dom trouwens. Gisteravond waren we in de winkel, waar we dus droger hebben gekocht. Jildou was boos/ moe en huilde.. Die verkoper (vent van 32/ 33, had bij kor z'n broer in de klas gezeten, vandaar ) vroeg hoe oud is ze? 3 maanden?? haha ik zo en tel daar nog maar een jaar bij op.. Heb je ooit een kind van 3 maanden zien lopen??