hello! nee nu pas weer gerommel maar meer het aantrekken van een riem van mijn buik naar me rug dus zegt niets. Zora: ach ik begrijp het. knuffel meissie! leef zo met je mee! Wendy: misschien overdreven maar thanks voor het plassen in een kannetje Sam: leuke foto!
ja idd!! Zo werd ik gister ook voor lul gezet, omdat Mike me niet liet uitpraten.... Joey lag in het campingbedje toen we op een verjaarda waren. Zegt de vrouw van Mike's collega; Heerlijk zeg zo'n bedje, echt ideaal dat Joey zo goed erin kan slapen! Ik; Normaal ligt hij altijd in de kofferbak (En toen kwam Mike er tussendoor, iedereen lachen want ze dachten dat ik Joey in de auto liet slapen.) Terwijl ik wilde zeggen; Normaal ligt hij in de kofferbak maar hij moest vandaag vanuit zn kamertje mee naar beneden. Dat is zo slepen dus ik ben blij als ie overal in een 1 pers.bed kan slapen!
Slaap lekker meiden! Ik ga naar bed toe, hopelijk slaap ik een beetje nu ik Joey niet goed kan horen...
Ja dat is vervelend Truus.. Kan het me wel voorstellen... Hier ook een babyfoon bij bed hoor.. ook al hoor ik haar zonder ook wel, maar toch... En haha, sorry moet ook wel even lachen !! Maar kan me voorstellen dat je ff zoiets had van hallo, laat me ff uitpraten..
hey meisjes. hier mocht ik uitslapen. wat wel lekker is na een week van 6 uur wakker worden. ik denk dat ze nu de fles niet meer mist. ze kreeg namelijk nog drie flessen en nu nog twee. kijken hoe dit gaat en dan over een paar weeekjes weer een fles weg doen! vannochtend was het in ieder geval kwart voor acht . heerlijk. manlief kwam vannacht pas om kwart over drie thuis. dus die heb ik maar laten liggen. had liever gehad dat ie weg was gebleven want heb een uur lang me dood zitten te irriteren aan de rooklucht. dus vannacht tot half vijf wakker geweest door die gore stank bah bah. heb ook snel zijn kleren weggelegd maar dat hielp niet want hij stonk echt uit zijn muil. bah bah bah. vannochtend moet ik alleen wel nog schuren dus om half tien moet ie echt wakker worden om voor donqiue. te zorgen. anders komt het nooit af. donique zit nu bumba te kijken. gisteren heel druk gehad en ze is de hele middag op sleeptuouw mneegeweest om behang vloerbedekking etc mee te nemen, dus mocht ze voor deze ene keer wel een stukje dvd kijken. (ben eigenlijk niet zo van de televisie)
Oooh bah KIM!! Kan het me voorstellen, vies is dat!! Nou rustig aan druktemaker !! Laat Donique maar lekker even tv kijken, kan geen kwaad voor een keertje !! Ik ben er ook niet zo van, maar soms is het toch wel even makkelijk dat dat ding bestaat !! Hier was Jildou helaas 7 uur al wakker..
Nou we hadden het totaal niet verwacht. Het klusmoment was niet je-van-het eigenlijk! We waren dus echt verbaasd en nog beduusd dat het zo snel raak is. En nu in ronde 1, daar hadden we al helemaal geen rekening mee gehouden. Maar eerst nog een keer een testje hoor, vanmiddag even naar de Jumbo eentje halen. Hopelijk hebben ze een digi. Wic, 30 sept. volgens de calculator.