Ik zo ook, we moeten om 7.15 op de kinderdagbehandeling zijn. En Joey moet morgen voor 6 uur zijn puf en een slokje water gehad hebben. Voor die tijd moet ik zelf ook klaar zijn....
Truus, idd snel gegaan en nee geen kadootje voor op Boaz' verjaardag volgend jaar hoor, haha net wat Sam zegt, dat wordt dan olifantendracht, nee dank je. Linds, voor jullie schiet het nu ook op he. Ik las laatst dat je er nu helemaal vrede mee hebt.
Mieke, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Wat leuk dat het zo snel al raak is, geniet er maar lekker van meid! Sam, wat lieverd is Jildou, ze zit zo lekker tevreden te spelen. Kim, lekker he als ze na een avondje op stap zo in bed naast je ploffen he. Truus, wat gaaf dat Joey zijn bed nu eindelijk heeft en dat hij er goed in slaapt. Heel veel succes met Joey morgen he.
nou gisteravond uit eten geweest en was lekker. donique lag bij mijn ouders dus die om 10 ur weer eruit getrokken en dat ging super. ging thuis na een klein flesje gewoon weer verder tukken. vannochtend weer half acht dus dat was ook lekker. alleen jammer dat ik al vanaf zes uur niet kon slapen!
even vanaf het zh; Joey is een echte bikkel! Niet gehuild met inslapen, niet met wakker worden en nu alweer vrolijk aan het spelen!
Goedemorgen meiden! Allereerst: Mieke van harte gefeliciteerd! @ Snelle zwemmers: Ik denk dat MamaS wel snapt wat jullie bedoelen maar ik ben het met haar eens dat het er een beetje l*llig staat zeg maar. Want in jullie geval zijn het allemaal snelle en goede zwemmers, de meisjes overleven alleen langer en arriveren iets later. Dat vind ik persoonlijk een betere omschrijving. @ Truus: Joey is inderdaad een stoere kerel! Je kan trots zijn op je mannetje!
Eens in de maand schenk ik koffie na de kerkdienst. We zitten daarmee in een vast team. Een teamlid vertelde gisteren dat ze zwanger was. Ik gun het haar van harte want het is echt een lieverd. Maar ik heb een uur lang alle felicitaties moeten aanhoren en omhelzingen moeten aanzien en het is erg moeilijk om dan zelf te blijven glimlachen. En afgelopen week een collega op mijn werk, trakteerde omdat hij weer vader werd. En dan krijg je al die leuke opmerkingen erbij van ja we nemen er nog een om ons pensioen veilig te stellen blablabla....sommige mensen zien kinderen krijgen als zoiets vanzelfsprekends..... Ik zei nog tegen mijn man gister, het lijkt wel of iedereen zwanger raakt die met mij te maken heeft. * mijn collega waar ik mijn kantoor mee deel * op stal mijn instructrice en stalgenoot * in de kerk in mijn koffieteam * mijn buurvrouw * mijn schoonzusje * mijn nichtje Weet eigenlijk ook niet waarom ik het hier neergooi, had even een dipje. Overigens is dit niet naar aanleiding van de zwangerschap van Mieke hoor. Liefs Zora, nog steeds hoopvol en opgewekt hoor!
Zora een hele dikke knuffel voor jou!! Lijkt me erg zwaar !! Maar hopelijk ben jij nu de volgende meis van je rijtje!!!
Zora, dank je voor je felicitatie. Ik moet zeggen dat wij nooit verwacht hadden dat het zo snel weer raak zou zijn. Het heeft ons enorm overvallen. En het is allemaal zo dubbel, wij die al weer bezig zijn voor een 2e en jullie die al zo lang wachten op een wondertje. Dat steekt en dat vind ik helemaal net gek hoor! Dikke knuffel. Taby, jij ook bedankt en nog gefeliciteerd met Britt haar eerste verjaardag, weet niet meer of ik dat al gedaan had of dat ik het vergeten ben, maar dan alsnog Truus, moesten jullie in het Diak zijn? Een febr. mama haar zoontje kreeg vanmorgen vroeg ook buisjes in het Diakonesse dan. Fijn dat het goed gaat.
Goedemiddag (bijna). Niet bijgelezen. Ik moet zo weg. Zalfje dat S. kreeg voor droge huid uitslag helpt goed.