@ kim : het eerste wat ik dacht toen ik je reactie las was ook : t wordt niet, het is al Man o man wat heb ik het koud ...brrr
* houdt handen voor haar oren....eh.....ogen* Ik wil het niet weten!!!!!!! (ga binnenkort eens proberen, we hebben nog geen Lidl hier maar er komt er zeer binnenkort wel 1)
Ik heb het ook altijd koud. Vooral mijn handen. Brrrr....ik wil zomer. En over dat wordt en is.......er is bijna niemand die 'is' gebruikt. Ik hoor altijd 'wordt' en ik reageer daar dan ook altijd lekker bijdehand op. Zo weer genoeg gespamd.
Dan zou ik maar een ongeslachtelijke naam kiezen. Hoeft het de naam ook niet meer te veranderen later
Hier weer lekker dom bezig. Dacht wat duurt het lang voordat de aardappelen koken, ja dan moet je wel de goeie pit aandoen he !!
Haha Sam, niet zo slim nee. Ik heb het ook weleens gehad: Bloemkool pgezet, en op een gegeven moment de aardappels prikken waren ze nog keihard. Had ik toen ze kookten ipv ingedraait het gas uitgedraait. Zucht....heel frustrerend omdat de bloemkool wel al gaar was.
Dais weet het wel maar zegt het lekker niet! Mijn mannetje heeft de Duplo echt ontdekt! Zo leuk om hem te zien spelen!
lief he truus! kan ook zo genieten van donique met haar spulletjes. en dan gaat ze ook kletsen tegen haar speelgoed. zo schattig!