Femke, nog van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Zo te lezen heb je een leuke dag gehad in de dierentuin.
femke nog gefelciteerd met je 1e verjaardag meisje hier elke 5 a 6 minuten pijnlijke weeeen. heb besloten om 14 uur de vk te bellen. (wil niet te vroeg want ben bang voor weer vals alarm) maar het is al bezig vanaf half twaalf ogeveer. kus
sjonge jonge als dit doorzet is dit duidelijk een kind van zijn/haar moeder. op de dag geboren worden hahaahhahaha!
Femke, nog gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Kim, heb je wel een buddy hier??? Heel veel sterkte, ik hoop dat je kleintje vandaag nog mag komen.
vals alarm ik ga maar emigreren denk ik want die vk geloofd me nooit meer! het blijft krampen. heb net gehuild en ben er klaar mee. ga dinsdag maar eens vragen wat nu want dit houd niemand vol. doet verdomde zeer!
Ik kreeg ook de optie omdat ik dus al zo lang met voorweeen liep, maar dus wel vanaf 41 weken. En dus als voetnoot dat de krampen die ik had alleen maar erger zouden worden, met een 1 op 5 kans dat de bevalling geholpen zou worden.
idd wat kan jou het schelen, je voelt wat je voelt, toch? en ze maken het vast vaker mee. je bent geen zeikerd hoor. het wachten is al erg, maar constant krampen hebben en denken dat het is begonnen maakt het nog veel erger