Hee meiden ik kom net van de huisarts vandaan. Ik heb hem verteld hie ik over mijn werk denk en dat ik heel erg verdrietig wordt door het gezeik van mijn baas en collega's. Ik voel me net een klein kind ik ben daar totaal in tranen uitgebarsten. Normaal kunnen ze je medicijnen geven bij dit soort gevoelens/klacht. Ik ben namelijk niet mezelf ik maak me snel druk en ben minder enthousiast als anders. Omdat ik zwanger ben mag ik geen medicijnen en ben ik doorgestuurd naar een psycholoog. Ik kan om 14:00 uur al terecht omdat er iemand anders af had gebeld. pfff wat een ellende. Trouwens bij de sept. mama's is er ook niks aan daar is de ene miskraam na de andere. wat een ellende daar...Dan ga ik me nog drukker maken dus ik zal er maar ff afstand van nemen denk ik.
Lieve Wen. Ik kan me je gevoelens zo goed voorstellen. Hier heeft het wel wat opluchting gegeven om bij de psycholoog mijn hart te kunnen luchten... Knuff voor vanmiddag! Soms is alles gewoon te veel om in je eentje te dragen en jij hebt heel veel meegemaakt de laatste tijd.......
wendy wat vervelend allemaal, wel goed dat je vandaag al terecht kunt, veel suc6 vanmiddag. truus wat was je weer vroeg op vandaag, geniet lekker van je vrijetijd. femke is altijd rond 6uur wakker dan begint onze dag maar na de fles gaat ze lekker nog naar bed en slaapt dan tot 9uur vind ik wel erg lekker zeker na een avonddienst slaap ik ook nog even.
ik wordt er zo moe van dat ze het gewoon sluiten en dan een nieuwe openen. ze kunnen wel even iets laten weten hoor! of even een link mailen dat het veranderd is. kleine moeite lijkt mij! afijn ik moet dus weer even terug om bij te lezen!
Hey meiden! Daantje: dank je! Was erg leuk en leerzaam gisteren. Truus: lieverd als je mij bedoeld (hoop het niet...) wil ik je laten weten dat ike cht met je meeleef maar je ook niet onbedoeld een stempel wil geven snap je. Ik wil er voor je zijn als jij het wil. Dus als jij wilt praten ben ik er voor je en ik denk aan je ect. Maranka: hele dikke mega knuffel en inderdaad gooien helpt heel goed hoor Truus: geniet van de film! Sam: beterschap! Sluiten topic: ik vind het een kleine beetje ver gezocht horo. Daar ben je een forum voor dat moet je aan kunnen en een nieuwe topic openen prima maar meld het dan even! Truus: welke trataties zijn het egworden meid? Wendy: succes straks! Ik heb een tijdje gelden ook op zon punt gestaan en meissie neem aub geen medicijnen! Maar praat is het enigste advies wat ik je geven kan! Sterkte! Ikke: alles goed bij de verloskundige. ze ligt nog steeds klaar dus mag nu wel komen
ga er weer vandoor moet nog 2 wassen opvouwen en eten maken moet vanavond weer werken. iedereen een fijne avond.
Zo, effe tijd voor mijzelf met een bak chocoijs! Wendy, je bent er al maar ontzettend fijn dat je al zo snel terecht kan!! Mama, Fijn dat alles weer goed was! En nu maar snel bevallen!!! Daantje werkze! wat gaan jullie eten?
Dat ken ik Truus...... Wendy: Heel veel sterkte meid en een dikke knuffel! Mijn ventje belde net of ik zin heb om uit eten te gaan. Even lekker ontspannen voor we weer een spannende tijd ingaan. Lief he? Hoop dat ze Carpacchio hebben. Jammie.
Dank je meiden, gaat lukken. En ik neem er een roseetje bij en een likeurtje bij de koffie. Ik ga ervan uit dat ik dat over een week of wat even niet meer mag hebben.
Zora geniet ervan! wat een lieve vent heb jij toch Wendy, goed van je dat je die stap hebt gezet, het is ook niet niks allemaal... knuff
Zoraa geniet ervan !! Je verdiend het. Sorry dames, nog steeds geen puf om te reageren. Heb vannacht van 1 tot 5 geslapen.
Hey.. Ook nieuw topic dus.. Wendy hoe was het?? Verder ik meldde me pas na de eerste echo bij zo'n topic, al heb ik bij de septmama's met JIldou eigenlijk nooit echt fanatiek daar gekletst. Nu iets meer bij de juli-mamas maar is wel veel altijd.. Ga het ook niet allemaal nalezen !! Maar dan heb je wel dat je je eigen gevoel qua miskraam misschien wat lager ligt.. Hier was dat wel het geval in elk geval.. Als Jildou heel vroeg wakker is, dan wil ik ook wel eens een flesje proberen, gewoon lekker op schoot, geen fles in bed. Ik ken haar ook goed genoeg om te weten dat ze daar dan mee gaat gooien !! maar gelukkig komt dat weinig voor!! Hier de dag eigenlijk best goed overleefd. M'n directeur was tevreden en zag een behoorlijk goede verbeteringen !! Dus ik ben ook zeker tevreden !! Krijg nu straks iemand die me extra gaat begeleiden, ben immers beginnende leerkracht. Dat traject gaat een half jaar duren, bij mij zit dan wel weer m'n verlof er tussen !! Maar goed, het enige is dat ik wel goed beoordeeld moet worden, anders wordt het een langer traject. Maar dat is ook wel logisch, want ja ze steken ergens geld in, en als ik er met de pet naar gooi... Maar goed, dat is logisch dat ik dat niet doe, want ik wil dit graag zelf !! Verder sorry... zeef....